Unreal Engine 5 wordt constant verbeterd en er worden langzaam maar zeker nieuwe features toegevoegd, waardoor ontwikkelaars mooiere en beter draaiende games kunnen maken. Epic is nu bezig met een experimentele feature en heeft hier een tech demo van getoond, die draait op een PlayStation 5.
De experimentele nieuwe toevoeging voor Unreal Engine 5 is ‘MegaLights’. Hiermee kunnen ontwikkelaars duizenden lichtbronnen realistische licht en schaduwen laten projecteren in realtime, zonder dat het ten koste gaat van de performance. Hoe dit eruitziet check je hieronder.
Ja geweldig allemaal, nu nog games die het echt gaan laten zien 😀
Rond 1980 kocht ik mij eerste (spel)-computer, de ZX spectrum. Je had 8 of 16 kleuren en pixels zo groot dat je ze kon tellen op het scherm. Als ik nu kijk wat er allemaal mogelijk is? Het is geweldig. Ik game al 45 jaar en zal het ook altijd blijven doen. Dagelijks wordt ik omver geblazen door hoe mooi games er tegenwoordig eruit zien. Hoe zal het over 10 jaar zijn? Wat is het toch een fantastische hobby.
Zit er idd vet uit. Waarom gebruiken veel developers dit dan nog niet?
@Anoniem-9512: kwanta kosta?
@Anoniem-8192:
Quanta costa…
Ja weer niet op xbox omdat ze die gare parity clause hebben met dat shit ding xbox series s
Heb je niks aan als je geen games maakt
@Anoniem-5215: dat shit ding is tenminste klantvriendelijk kan je van die 899 eu niet zeggen
@Anoniem-7930: over 10 jaar op de ps12 krijgen we de remasters en remakes van nu
@Anoniem-7930: zelfde hier
@Anoniem-9430: Ja kijk dan ook ff naar het verschil qua prestatie, totaal niet te vergelijken. Zelfs al niet met de PS5 slim, laat staan de Pro.
Ik kijk naar uit zodra we dit soort kwaliteit op de Playstation gaan zien..
Ik game al 50 jaar! En ik ga wel door tot ik bij neerval. Heb zelf de zx spectrum 128 gehad. En alles wat daarna komt!
@Anoniem-9430: €799,-