Nieuwe TRON-game onderweg

TRON: Identity is te spelen op de Nintendo Switch en pc. Vond je dit een toffe wereld en game, dan zal je ongetwijfeld blij worden van het nieuws dat er een nieuwe TRON-titel onderweg is, die gebaseerd is op de wereld van de eerder genoemde game.

TRON: Catalyst is een actie/avonturen spel met een isometrisch perspectief. Deze game belooft een dynamisch gevechtssysteem en een diepgaand verhaal voor te schotelen. Het is de bedoeling dat het spel in 2025 zal uitkomen voor de PlayStation 5, Xbox Series X|S, Nintendo Switch en pc.

Wat je van TRON: Catalyst kunt verwachten, wordt in de onderstaande video getoond.

  1. Anoniem-4597's avatar

    Wie durft het te zeggen?

    0
  2. User  avatar
    113 XP

    Ik ga het niet zeggen.

    0
  3. User  avatar
    5256 XP

    Ik had liever een game gezien in de stijl van TRON 2.0. TRON: Catalyst sla ik denk ik maar over.

    De nieuwe film ga ik wel kijken. De twee eerste fllms waren awesome.

    0
  4. Anoniem-704's avatar

    Houd wijs me mond.

    0
  5. Anoniem-1015's avatar

    Dit heeft weinig met TRON te maken. Dit is een generieke isometrische game in een TRON jasje, en dan nog zonder de iconische voertuigen in de gameplay te betrekken.

    0
  6. Anoniem-6179's avatar

    @Anoniem-4597: je hebt gelijk , het eerste wat ik dacht.
    woke en lame !

    0