
Deze werknemers komen vooral weg bij het bedrijf in Brno waar ongeveer 40 werknemers worden ontslagen. Er worden daarentegen maar 10 mensen ontslagen bij het bedrijf in Praag. Take Two vertelde dat het een lastige beslissing was, maar waarom is nog niet bekend. Ze zeiden ook dat ze verwachten dat het later profijt zal opleveren voor het bedrijf.

Dat is zwaar rot voor de mensen die ontslagen…
ze hebben meer geld nodig voor gta V haha lol
@ricardo: @ricardo: 2K Czech en GTA V hebben niets met elkaar te maken?
@sabasNL:
indd, 2k czech en rockstar games zijn totaal andere developers xD
maar het zijn wel allebei de dochters van uitgever take two dus in die zin heeft die tjap best wel gelijk…….als hij dat tenminste bedoelde
@ topic
DA’S KUT !!! xD
Als ze maar daar blijven……