Het had zo mooi kunnen zijn. De Splatoon-franchise bestaat pas zo’n 10 jaar en blijkt een behoorlijk succes te zijn voor Nintendo. Square Enix wilde een soortgelijke game op de markt zetten met Foamstars, exclusief voor PlayStation platforms. Jammer genoeg heeft de game nooit het publiek aan kunnen trekken waar Square Enix op had gehoopt en dus zal de ondersteuning van de game spoedig komen te vervallen.
Op 13 december begint het laatste seizoen van Foamstars ironisch genaamd ‘The Party Goes On!’. Dit seizoen duurt tot 17 januari en daarna zullen oude seizoenen weer in roulatie worden gebracht. Foamstars blijft dus voorlopig wel speelbaar, maar als de ondersteuning van een live service titel wordt stopgezet is het eigenlijk een soort uitstel van executie.


Die zagen we niet aankomen :,)
Langer geduurd dan gedacht. Gelooft Sony nu nog altijd in live-service games?
Verrassing, lol. Vond het sws al niet mijn ding en ben dan ook snel daarna gestopt ermee.
Nooit van gehoord