Gerucht: Call of Duty: World at War en Singularity komen naar Game Pass

Het lijkt erop dat er weer twee Activision games naar Game Pass komen. Volgens een X-bericht van leaker eXtas1s, een zeer bekende naam als het aankomt op Xbox-leaks, komen Call of Duty: World at War en Singularity volgend jaar beschikbaar op Game Pass. Beide games zouden in de maand van mei 2025 beschikbaar moeten zijn op de abonnementsdienst.

Call of Duty: World at War kennen we ondertussen allemaal, maar mocht je nog niet bekend zijn met de in 2010 uitgegeven game ‘Singularity’, bekijk dan een trailer hieronder.

  1. User  avatar
    696 XP

    Singularity was destijds best een goede game die wat onder de radar is gebleven. Die wil ik nog wel eens spelen.

    0
  2. User  avatar
    233 XP

    Waw vond ik toen echt 1 van de beste call of duty’s! hier zou een remake van moeten komen

    0
  3. Anoniem-9552's avatar

    world at war is gruwelijk goed, raar dat er nooit een remaster van kwam

    0
  4. Anoniem-3380's avatar

    @Auxilius27: Ik weet dat ik ‘m gespeeld heb en ik weet dat ik ‘m goed vond. Kan me alleen helemaal niets meer herinneren van die game, behalve dat tijdmanipulatie het centrale gameplay element was.

    0
  5. Anoniem-8751's avatar

    Geweldig, kost wat maar dan heb je ook wat haha

    0
  6. Anoniem-8555's avatar

    Singularity is zwaar underrated.
    Ook goeie tip: Timeshift
    Gelukkig jaren terug al 100%

    0
  7. Anoniem-3940's avatar

    Lekker hoor, laat maar komen.

    0
  8. User  avatar
    2210 XP

    World At War was mijn eerste COD ooit. Was toen nog lang geen 18 ook xD.

    Hedendaags speel ik geen COD meer.

    Maar deze zou ik graag op de Playstation 5 zien terugkeren!

    0
  9. Anoniem-8947's avatar

    @Auxilius27: Dat was inderdaad een goede game. Het was wat te vergelijken met Bioshock

    0
  10. Anoniem-7127's avatar

    Was zo goed dat meeste gamers weer terug gingen naar Cod4 Modern Warfare.

    0
  11. Anoniem-7127's avatar

    Ik vond singularity nooit wat aan
    bioshock vond ik Dik beter.

    Call of Duty World at War vond ik wel vet met Coop mode vaak met 2 spelers splitsscreen gespeeld op Xbox 360 toen tijd

    0