Ontwikkelaar World’s Edge heeft aangekondigd dat de DLC voor Age of Empires 3: Definitive Edition is geannuleerd. In een bericht wat gedeeld is via de website van de ontwikkelaar zegt de studio dat het een lastig besluit was. Volgens World’s Edge was de oorspronkelijke aankondiging van de DLC te voorbarig.
“While considering the inclusions for last year’s show, we wanted to ensure that Age III: DE players felt part of the franchise celebration as we know you have huge passion and love for the game.“ “However, pushing to ensure that the game was included meant we announced content before it had been built… We know that this is a huge disappointment, and many of you were excited for more content. We were able to put out a patch for the game towards the end of last year but understand that it was not the size and scope you were hoping for.”
World’s Edge heeft aangegeven dat de annulering van de DLC niet betekent dat de game niet langer onderhouden zal worden. De servers blijven gewoon online en de beschikbare beschavingen zullen blijven rouleren in de proefversie van het spel.
Mocht je meer uit het spel willen halen, dan kun je altijd nog de DLC aanschaffen die de ontwikkelaar de laatste jaren heeft uitgebracht.


Ai jammer
@Anoniem-8506:
Ai? Ja misschien kan Ai de DLC maken lol
@Anoniem-572: zo te lezen moet jij eens wat vaker onder mensen komen haha
@Anoniem-1652:
Verklaar je nader…
Echt jammer , een van de beste rts-games , wellicht richten ze hun aandacht op AoE 2 dat volgens mij veel populairder is .
@Anoniem-8991:
Ai als in ach. Ai als in aaj wat jammer.
@Anoniem-357: nee, AI als in Artificial Intelligence, dat hadden we reeds vastgesteld.
Dus de Definitive Edition is nu definitief?