FromSoftware kondigt The Duskbloods aan voor de Nintendo Switch 2

FromSoftware heeft tijdens de Nintendo Direct-uitzending van vandaag een nieuwe game aangekondigd: The Duskbloods. Het betreft hier een multiplayer game onder leiding van Hidetaka Miyazaki.

De game zal in 2026 uitkomen en hieronder kan je de eerste trailer bekijken. Deze titel is exclusief voor Nintendo Switch 2 en zal niet naar andere platformen komen.

Overigens komt ook Elden Ring naar de Nintendo Switch 2, zo heeft de ontwikkelaar vandaag aangekondigd.

  1. Anoniem-7807's avatar

    So wat vet dit

    0
  2. Anoniem-1582's avatar

    Exclusief. 8 spelers pvp en pve bloodborne stijl

    0
  3. Anoniem-1567's avatar

    Hoop dat je hem ook alleen kan spelen.

    1
  4. Anoniem-1020's avatar

    @Anoniem-1567: Nee dus.

    0
  5. Anoniem-9643's avatar

    Jammer dat dit een multiplayer game blijkt te zijn.

    1
  6. Anoniem-941's avatar

    Een switch 2 kopen om dit te spelen, dure game.

    1
  7. Anoniem-7235's avatar

    @Anoniem-1020: Hoe weet jij dit..? Ben jij helderziende of zo.

    FromSoftware was mijn eenzame aan de top op nummer 1, maar is flink gezakt door hun aankomende game op de ps5. Als deze game voor de Switch 2 en ??? alleen maar met 2 of meer mensen online te spelen is, dan is het over met de liefde voor FromSoftware.

    1
  8. Anoniem-2241's avatar

    @Anoniem-941: Maak mij niks uit. Al kost een switch 2 €1000. Zolang het net als hun andere games online en alleen te spelen is. Heb ik er alles voor over.

    0
  9. Anoniem-147's avatar

    @Anoniem-7235:

    Och jongen toch.

    0
  10. Anoniem-7276's avatar

    @Anoniem-941: Aaah een game toerist,
    Ik snap dat jij met je greedy zijn dit niet zal snappen en M$ snap het ook niet maar game verkopen console en niet ander soms dit is al meer dan 20 jaar zo.
    Maar ach voor jou is er Fortnite op de oeverprijs telefoon.

    0
  11. Anoniem-4818's avatar

    @Anoniem-7235: Moet je voorstellen dat ze iets anders proberen. Als jouw liefde zo weinig waard is dan zegt dat meer over jou dan over FromSoftware. Je hoeft niet alles leuk te vinden, maar gelijk zo dramatisch doen is echt een ick.

    0
  12. User  avatar
    9970 XP

    @Anoniem-1582: je hebt gewoon gelijk, grappig dat er nog niets over in de nieuwsberichten staat

    0