Opvallende zet van Sony zo vlak voor de feestdagen, ze hebben namelijk hun eigen sales team op pad gestuurd om elektronica zaken te bemannen. Onderstaande vrouw begroette een blogger van TQCast, zij werkt bij PlayStation en staat in de Amerikaanse zaak Target. Haar doel is natuurlijk om jou over te halen tot het kopen van een PlayStation 3, ze geeft je dan ook alle mogelijke informatie over de console en de games.
Deze zet heeft ongetwijfeld te maken met de kerstdagen, december is immers de drukste winkelmaand van heel het jaar. Als je het ons vraagt is dit een slimme zet van Sony, contact met de klant is immers belangrijk en het is een win-win situatie voor zowel Sony als de consument. Of Sony dit ook in Nederland gaat doen lijkt ons sterk, maar het zou niet verkeerd zijn.
Vind sales lui altijd maar irritant. Ga altijd zelf ‘voorbereid’ naar de winkel :p
wel handig dit.. alleen als iemand een ps3 wil kopen dan weet hij/zij toch wel veel over de ps3?! dan zit zij voor jan lul alles uitteleggen..
het gebeurt te vaak dat winkels een console naar voor schuiven !!!
of afbreken en in usa is dit zeker goede zet
9/10 duwen winkeliers daar de 360 in je strot .
is dat groene daar op de achtergrond nou xbox reclame?
@k1ll1ng5pr33: Dat doe ik dus ook, vind het maar irritant dat ze tegen me praten alsof ik niks weet.
Die hebben we hier in Nederland ook ‘niks bijzonders dus’.
En waarom niet. Coca-cola heeft ook eigen veredelde vakkenvullers, merchandisers. Zo weet Coca-Cola dat hun product correct gepresenteerd wordt.
vind eigenlijk dat Sony hier nog laat mee is.