Eerder in april kon je lezen op PSX-Sense over een Game of the Year Edition van Dead Island. De GAme of the Year Edition verscheen plotseling in de online catalogus van online retailer Amazon. Er stond een releasedatum bij van 3 juni, maar het ziet ernaar uit dat de releasedatum iets later is. De BBFC (British Board of Film Classification) heeft de Game of the Year Edition beoordeelt waar tevens een releasedatum bij stond van 30 juni. Wat de Game of The Year Edition zal bevatten, daar weten we helaas niets over.
Meer Dead Island
Briljante Dead Island trailer krijgt een live action remake
http://youtu.be/azAbjrkJNOo Dead Island werd enkele jaren terug voor het eerst aan de wereld getoond door middel van een briljante CGI trailer die zich achterstevoren afspeelde. De game zelf was niet echt heel goed, maar de trailer staat no...
Co-op in Dead Island al meer dan 6500 jaar gespeeld
De zombie game Dead Island ligt nu een klein jaartje in de winkelschappen en is nog steeds bij velen regelmatig in de console te vinden. Vooral de co-op mode is populair volgens ontwikkelaar Guido Eickmeyer van Deep Silver. In totaal is er...
Dead Island Game of the Year editie duikt op
Dead Island is een game die rond haar release voor een flinke ophef heeft gezorgd. De destijds langverwachte zombie game viel bij veel mensen zwaar tegen, maar na een flinke patch op dag één werd de game heel wat beter. Bij ons ontving de ...
Nieuwe Dead Island content vandaag beschikbaar
Vandaag kunnen we eindelijk weer Dead Island uit de kast halen en deze weer in de PlayStation 3 stoppen, er is vandaag namelijk een DLC pakket te downloaden wat flink wat nieuwe content voor de campaign bevat. Het Ryder White pakket bevat ...
Nieuwe DLC voor Dead Island onderweg
Dead Island verscheen in september 2011 en dus is het hoog tijd om de game nieuw leven in te blazen. Deep Silver heeft vandaag aangekondigd dat er nieuwe content voor de game op komst is en dat samen met een datum. Vanaf 1 februari kunnen ...


is dit nu de moeite om te kopen ben al een tijdje aan het twijfelen!?
Misschien wel een beetje laat voor de GOTY Edition.
Heb hem en vind hem wel leuk, heel leuk aan het begin, maar begint wel saai te worden des te langer je speelt vanwege continue dejavu’s met die zombies, is allemaal gewoon een standaard IA net als blops zombies
@BloodlyKill: Dat deze game op ten duur saai wordt ben ik het niet mee eens ` het is niet alleen maar het eiland maar ook de stad, jungle en gevangenis`. Ik heb me geen moment lopen vervelen in deze game. Deze game ziet er ook erg mooi uit “op mijn plasma tv 42 inc Xbox360”.
Hoeveel games of year komen er in 1 jaar wel niet uit?
ik vind het ook saai , worden.
bij iedere nieuwe missie in de stad , moet je telkens weer de zelfde zombie afslachten.
doet me denken aan de checkpoints van far cry zwaar irritant
ik vind deze game ook best saai na een tijdtj waarom omdat je steets hetzelfde zombie moet doden.
84.26.14..xxx
doet me denken aan de checkpoints van far cry zwaar irritant
mee eens.
ik koop liefer Uncharted 3 Game of the Year Edition veel leuker en meer acktie in de game.
@77.170.208..xxx: actie met een k?
@Naam…: Is dat het enige dat opviel?
hahaha laat die gast xD hij is gewoon über dyslectisch.
ik snap echt niet dat met zo’n piece of shit game een GotY editie gaan uitbrengen.
@moes: LOL Ik vind Uncharted 2, HALO, fortza 4, Dirt, NFS ondergrond/shift, BF3 en COD k*T games.
(Gast)
Mm elke keer de zelfde zombie doden: in Uncharted 2 kwam ik ook een 100tal keer de zelfde/uitziende vijand tegen “dat is bij bijna elke game zo”.
@217.121.18.xxx:
hahaha dude, dat kan je toch niet menen man. Uncharted 2 een kut game? get the fuck outta here xD
misschien was de gameplay niet helemaal jouw ding ofzo, maar voor mij behoort uncharted 2 tot DE beste game allertijden. Het was fucking cinematic. alsof ik in een film speelde.
Ik kan me wel voorstellen dat het te eentonig wordt als je de HELE tijd op de zelfde persoontjes moet schieten, maar je hebt gelijk. dat hebben meerdere games inderdaad. Maar die prachtige cinematics van uncharted 2 compenseert het weer.
ik vraag me echt af wat jij van uncharted 3 vind of moet je die nog spelen? ik moet hem nog spelen namelijk. 😛