Dishonored heeft zich van quasi onzichtbare subtopper in korte tijd ontwikkeld tot één van de grote namen die dit najaar in de winkelrekken van de lokale gameboer belanden. Bethesda hoopt te scoren met een stealth game vol BioShock-invloeden die vooralsnog het meest indruk maakt door zijn unieke sfeer.
Alles wat we tot dusver van Dishonored mochten aanschouwen smaakte naar meer en meer zullen we krijgen ook. Volgens Dan Todd, level designer bij ontwikkelaar Arkane Studios, zal het meer dan 22 uur duren om de game uit te spelen. Verschillende speelstijlen jagen tevens de replay value serieus de hoogte in.
“My ghost and no kills play through took 22 hours. That’s without exploring every nook and cranny, and knowing the solution to everything beforehand. It should take more thorough / inexperienced players a bit longer than that.”
Lijkt me zeker een toffe game.
Mijn pre-order voor deze game staat al vast. Kijk enorm naar deze game uit en vond de drie korte animatie filmpjes die als een soort van prequel dienen ook erg tof gedaan.
Tja, een ‘ghost en no kill’ is natuurlijk ook wel iets trager dan de ‘run and gun’ playthrough. Desalniettemin, lijkt het zowaar wat meer de goede kant op te gaan met de speellengte: Darksiders II 20+ uur, Resident Evil 6: 40+ uur, en nu Dishonored 20+ uur…
Dishonored was 22+ uur wanneer je inderdaad geen kills zou maken en wanneer je de levels perfect kende (zoals de level designers). Anders zou het zo tegen de 30 aanliggen.
Dat klinkt goed, alleen hoop ik dat de aanpak met meer actie ook een goede 12 á 15 uur oplevert. Heb de game ook al lang in de pre order staan, kan niet wachten tot de release 😀
Dat is tenminste €60 waard alleen jammer dat deze game me totaal niet trekt
ik kan niet wachten op deze game!