Forum

Topic: [OOT] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. Hier kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2.391 reacties

  1. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Er moeten echt meer mensen Hardcore gaan spelen, dat is zo vet! (Wel Urban Warfare Servers dan hΓ¨) πŸ˜›

  2. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Kspeel laatste tijd veel met Support, gaat wel lekker met hoge scores ( MG36 ) <3
    Hou opeens van LMG's πŸ˜€

  3. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    kspeel laatste tijd veel met support, gaat wel lekker met hoge scores ( mg36 ) <3
    hou opeens van lmg's :d

    whore

  4. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    die mg36 is echt baas.
    Morgen die patch:D, ik ga een server huren denk ik.

  5. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Iemand die de Patch al binnen heeft? πŸ˜›

  6. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik hoop dat mijn ps3 de patch automatisch heeft gedownload, maar dat zal wel niet xD

  7. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Nee xD

    Ik heb ‘m net binnen! Eerst ff eten en dan zal ik ff checken er er allemaal beter is geworden! πŸ™‚

    YES!! De USAS zuigt nu!! Nja, zuigt… Hij is niet meer overpowered. Net zoals de Famas. πŸ™‚

  8. 8976 XP
    7th-son's avatar

    Hoe groot is die patch nou?

  9. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    1080MB πŸ˜›

    Het spel is nu nog beter dan het al was! Elk wapen heeft nu echt z’n eigen “feeling” en bijna elk wapen speelt nu ook echt lekker! Ook is het veel beter geregeld dat de stingers niet meer zo ver weg een vliegtuig of heli kunnen locken, en dat als je een vliegtuig of heli raakt met een stingers ze in 1 keer (met 1 rocket dus) gedisabled zijn. πŸ™‚ Ook geld de “below-radar” upgrade voor heli’s nu ook voor stingers: als je dicht bij de grond vliegt kunnen stingers jou niet locken. Daar staat tegenover dat je nu wel met 1 rocket van een RPG of SMAW of Tank vernietigd wordt als je in een heli zit. (of in een Jet).

    De balance is nu gewoon echt zo goed als perfect!! πŸ˜€

    EN LAST BUT NOT LEAST: INPUT LAGG KAN GEREDUCEERD WORDEN!! Ik heb nu bijna geen input lagg meer, eigenlijk gewoon niet meer!

  10. 846 XP
    Thijs's avatar

    1080MB πŸ˜›

    Het spel is nu nog beter dan het al was! Elk wapen heeft nu echt z’n eigen “feeling” en bijna elk wapen speelt nu ook echt lekker! Ook is het veel beter geregeld dat de stingers niet meer zo ver weg een vliegtuig of heli kunnen locken, en dat als je een vliegtuig of heli raakt met een stingers ze in 1 keer (met 1 rocket dus) gedisabled zijn. πŸ™‚ Ook geld de “below-radar” upgrade voor heli’s nu ook voor stingers: als je dicht bij de grond vliegt kunnen stingers jou niet locken. Daar staat tegenover dat je nu wel met 1 rocket van een RPG of SMAW of Tank vernietigd wordt als je in een heli zit. (of in een Jet).

    De balance is nu gewoon echt zo goed als perfect!! πŸ˜€

    EN LAST BUT NOT LEAST: INPUT LAGG KAN GEREDUCEERD WORDEN!! Ik heb nu bijna geen input lagg meer, eigenlijk gewoon niet meer!

    1 woord:JOEPIE!!!

  11. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    als die usas mensen zijn nu dus dik n00b, die kunnen niet met een normaal wapen

  12. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Patske leg ff voor je faat yit wat imput lag is !!

    OWJAH ga denk zoiets halen dat je alle guns vrije speelt, geen zin om allus te unlocke πŸ˜› @. Lui

  13. 107 XP
    Slmii's avatar

    Input Lagg is bijvoorbeeld dat je met je analoog naar link gaat, dat die dan later reageert. Voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=2cHRibr5FeM

    Ikzelf moet nog ff spelen, kijken hoe het allemaal is. Ben wel benieuwd! πŸ˜€

  14. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    als die usas mensen zijn nu dus dik n00b, die kunnen niet met een normaal wapen

    Echt hΓ¨. Allemaal (ex)USAS-Noobs lopen nu rond in BF3 die nu dik Noob zijn omdat ze altijd die USAS gebruikt hebben en bijna nooit een ander wapen. Maar ach, ik pak ze nu gewoon terug voor die 500x dat ze mij killden met dat ding. Veel easy kills. πŸ˜‰ (No Offense)

    Eerste Bug trouwens al gevonden. Maar het is een chille bug dus NP: Als je Scout heli neemt met Laser Painter en Guided Missile, kan je ten eerste – maar dat kon al – ook andere Heli’s locken met de Guided Missile, ipv alleen op voertuigen. (er staat overigens in de change log dat dit niet meer mogelijk zou zijn) Maar nu de bug: als je die Guided Missile vervolgens afschiet op een andere Heli dan kan deze Heli de Rocket eigenlijk niet ontwijken, omdat die Guided Missile niet afgeleid wordt door Flares! (dit was eerst wel zo) πŸ˜›

    Maar het moet natuurlijk wel gefixt worden… Want over een paar weken kent iedereen deze “bug”..

    Patske leg ff voor je faat yit wat imput lag is !!

    OWJAH ga denk zoiets halen dat je alle guns vrije speelt, geen zin om allus te unlocke πŸ˜› @. Lui

    Wat Slmii zegt. πŸ˜›

  15. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Patske leg ff voor je faat yit wat imput lag is !!

    OWJAH ga denk zoiets halen dat je alle guns vrije speelt, geen zin om allus te unlocke πŸ˜› @. Lui

    hoe wil j dat doen dan

  16. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    hebben meer mensen bij back to karkand wanneer je als medic speelt en je gooit een medkit neer, dan dan ineens aan de rechterkant lijkt wel je elleboog ineens omhoog staat?

  17. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    hebben meer mensen bij back to karkand wanneer je als medic speelt en je gooit een medkit neer, dan dan ineens aan de rechterkant lijkt wel je elleboog ineens omhoog staat?

    Geen idee, straks ff zien. πŸ˜›

    Ik heb die bug overigens wel een keer gehad, maar weet niet meer waarmee en hoe..

  18. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik krijg het alleen maar bij Sharqi Peninsula, andere maps heb ik het nog niet gehad.

  19. 107 XP
    Slmii's avatar

    Medic Kit is voor noobs. πŸ˜› Nee, zelf nooit gehad.

  20. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb dus de patch gedownload enz ( dat is ook gelukt ) πŸ™‚
    Maar ik moest B2K opniew downloaden om de Maps en Wapens weer te krijgen ( stond op scherm)?
    Heb ik nog niet gedaan maar dat doe je toch door bij BF3 Menu naar Store te gaan en dan downloaden/installeren en dan heb je B2K weer? Er gaan geen Assignments verloren ofzo?

  21. 8976 XP
    7th-son's avatar

    er werd eerder al gezegd dat de back to kakrand patch (die vorige week was uitgekomen?) nodig was voor toekomstige patches of updates

    er gaat niets verloren, alle info staat immers op de origin site van je ID enzo

  22. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Input Lagg is bijvoorbeeld dat je met je analoog naar link gaat, dat die dan later reageert. Voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=2cHRibr5FeM

    Ikzelf moet nog ff spelen, kijken hoe het allemaal is. Ben wel benieuwd! πŸ˜€

    Die input lag is te fixen door je tv op game modus te zetten O_-

  23. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Niet elke tv heeft een game modus Fatal

  24. 107 XP
    Slmii's avatar

    Die input lag is te fixen door je tv op game modus te zetten O_-

    I know, dat heb ik ook. Dat is mijn TV niet hoor, was gewoon een voorbeeld op youtube, je vroeg erom. πŸ˜›

  25. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    I know, dat heb ik ook. Dat is mijn TV niet hoor, was gewoon een voorbeeld op youtube, je vroeg erom. πŸ˜›

    BTW, Slmii, hoe gaat het nou? Zonder USAS-12?

    http://farm6.staticflickr.com/5086/5209961672_b69b818db3.jpg

  26. 107 XP
    Slmii's avatar

    Slecht, geen kills meer, zo noob geworden! Heb nog niet gespeeld πŸ˜›

  27. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Nu gebruike al die usas Gaaaaaaaaaaays zeker MK3a1

  28. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Die is ook gepatched drol πŸ˜›

  29. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    whahaha, gisteravond begon ik een potje conquest, ik zie twee heli’s vliegen. Ik pak een tank en BAM, heli 1 destroyed, meteen daarna BAM, heli 2 down. xD

  30. 107 XP
    Slmii's avatar

    Nice! Dat heb ik 1 keer kunnen doen, maar heli bewoog ook bijna niet. Was echt chill. πŸ˜€

  31. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    beetje ervoor mikken. had ook niet verwacht dat ik ze alletwee zou raken, was meer een lucky shot. xD

  32. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Die is ook gepatched drol πŸ˜›

    LOL, ik had gewoon ff ALT F4 gedrukt en het word usas gezocht πŸ˜› dus nie naar MK3A1 Gekeken Drol !

  33. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    wtf, moet niet gekker worden.
    potje multiplayer net, eerste potje ging goed, tweede potje, zelfde server, ben aan het lopen en ineens dood, killed by admin.
    andere server, word ik ineens gekickt door een admin, wtf wtf wtf.

  34. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    wtf, moet niet gekker worden.
    potje multiplayer net, eerste potje ging goed, tweede potje, zelfde server, ben aan het lopen en ineens dood, killed by admin.
    andere server, word ik ineens gekickt door een admin, wtf wtf wtf.

    Whahah, Lolz?

    Wat wel CHILL is, is dat er nu net zoals in BF2 CQ matches zijn met 1000 Tickets! πŸ˜€ Dat zijn echt zulke harde matches, en ze duren ook lekker lang. (45 Minuten – 1 Uur) πŸ˜›

  35. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Whahah, Lolz?

    Wat wel CHILL is, is dat er nu net zoals in BF2 CQ matches zijn met 1000 Tickets! πŸ˜€ Dat zijn echt zulke harde matches, en ze duren ook lekker lang. (45 Minuten – 1 Uur) πŸ˜›

    Maar kun je daar als Random speler gwn in? Niet prive server van iemand?

  36. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Maar kun je daar als Random speler gwn in? Niet prive server van iemand?

    Als je een server huurt kan je instellen of iedereen kan joinen, of dat mensen eerst een wachtwoord moeten invullen. πŸ˜›

  37. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Dus is ie random πŸ˜›

  38. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Dat ligt dus aan de server. Als er geen Lock / Slotje teken achter de server staat kan iedereen gewoon die server joinen. πŸ˜›

    Ik ga volgende week zelf denk ik ook ff een server huren. Ik zal jullie op de hoogte houden. πŸ˜‰

  39. 107 XP
    Slmii's avatar

    Whahah, Lolz?

    Wat wel CHILL is, is dat er nu net zoals in BF2 CQ matches zijn met 1000 Tickets! πŸ˜€ Dat zijn echt zulke harde matches, en ze duren ook lekker lang. (45 Minuten – 1 Uur) πŸ˜›

    Lijkt mij echt niks, haha. Potje van 1000 tickets o.O Zit je daar 1 uur in het zelfde map met alle noobs. πŸ˜› 15min. is voor mij prima.

  40. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Lijkt mij echt niks, haha. Potje van 1000 tickets o.O Zit je daar 1 uur in het zelfde map met alle noobs. πŸ˜› 15min. is voor mij prima.

    Als je ooit BF2 (2005) online gespeeld hebt dan zou je begrijpen waarom 1000 tickets zo chill is. Met Noobs in de game is er niks aan idd, maar je komt momenteel bijna geen Noobs meer tegen in BF3… πŸ™‚ Maar BF staat bekend om grote, langdurige Battles hΓ¨. CoD = 10 minuten matches.

    In zo’n potje met BF2 had ik meestal 140 kills en ongeveer 20 Γ  30 deaths. πŸ˜›

  41. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Kan je ook een server huren om ribbons te scoren? Zijn die ranked enzo? Moet alleen die twee mcom ribbons nog, gewoon met een stel een dagje server huren, hoppa, trophy voor alle ribbons xD

  42. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Kan je ook een server huren om ribbons te scoren? Zijn die ranked enzo? Moet alleen die twee mcom ribbons nog, gewoon met een stel een dagje server huren, hoppa, trophy voor alle ribbons xD

    Dat kan ja.. Je kan je server gewoon beveiligen met een wachtwoord en dan kan je gewoon ranked matches spelen met je vrienden als het goed is. πŸ™‚

  43. 107 XP
    Slmii's avatar

    Maare, morgen weer samen spelen met z’n allen? πŸ˜€

  44. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik kan niet helaas. Of in ieder geval maar kort. πŸ˜›

    Btw, check ff het “HΓ©t PSX BF3 Toernooi” topic. πŸ™‚

  45. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik kan vanavond eventjes dus ja πŸ˜€

  46. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    OMG zonet potje CQA Wake Island 1000 Tickets met ipv 3 Flaggs 5 FLAGGS! (en veel meer voertuigen) Gewoon op de PS3!! πŸ˜€

    Het potje duurde 1,5 uur… :$

    Zo vet! xD

  47. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb nog een vraagje over servers want ik joinde laatst een 1000 + Ticket server, maar hoe kan je precies zien hoeveel tickets dat potje heeft? Alleen aan de titel? En geld dat ook voor welke maps hij doorheen gaat?
    Je hebt nu wel echt rare namen trouwens van die servers πŸ™‚
    Ik joinde gister Metro CQ met 1400 Tickets πŸ˜€ Echt fun, leek net of ik op de PC speelde πŸ˜›
    Kunnen die beheerders van de server dus instellen welke maps en tickets en nog veel meer? πŸ˜›

    En trouwens gasten als je wilt joinen, vanavond ong. om kwart voor 9 πŸ˜‰

  48. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb nog een vraagje over servers want ik joinde laatst een 1000 + Ticket server, maar hoe kan je precies zien hoeveel tickets dat potje heeft? Alleen aan de titel? En geld dat ook voor welke maps hij doorheen gaat?
    Je hebt nu wel echt rare namen trouwens van die servers πŸ™‚
    Ik joinde gister Metro CQ met 1400 Tickets πŸ˜€ Echt fun, leek net of ik op de PC speelde πŸ˜›
    Kunnen die beheerders van de server dus instellen welke maps en tickets en nog veel meer? πŸ˜›

    En trouwens gasten als je wilt joinen, vanavond ong. om kwart voor 9 πŸ˜‰

    Je kan pas zien hoeveel Tickets een server heeft als je ‘m joint. πŸ˜› (Tenzij het in de naam staat)

    1400 Tickets? xD Ik dacht dat 1000 Tickets max was. πŸ˜›

    De beheerders van de server kunnen bijna alles naar wens instellen ja. Ze kunnen zelfs het logo / de bannen van de server aanpassen. Maar helaas kan je nog niet instellen hoeveel voertuigen er spawnen. (volgensmij) Maar je kan wel instellen hoeveel vlaggen een bepaalde map heeft. Ik joinde laatst Wake Island met 5 vlaggen (CQA) en dat is zo vet. πŸ™‚

  49. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Je kan pas zien hoeveel Tickets een server heeft als je ‘m joint. πŸ˜› (Tenzij het in de naam staat)

    1400 Tickets? xD Ik dacht dat 1000 Tickets max was. πŸ˜›

    De beheerders van de server kunnen bijna alles naar wens instellen ja. Ze kunnen zelfs het logo / de bannen van de server aanpassen. Maar helaas kan je nog niet instellen hoeveel voertuigen er spawnen. (volgensmij) Maar je kan wel instellen hoeveel vlaggen een bepaalde map heeft. Ik joinde laatst Wake Island met 5 vlaggen (CQA) en dat is zo vet. πŸ™‚

    Oh oke bedankt ouwe Patt πŸ˜› Nee echt 1400 Tickets, maar ben midden in weggegaan, ik zag ook laatst een titel met 1700 Tickets maar dat is bullshit denk ik πŸ˜‰

  50. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Oh oke bedankt ouwe Patt πŸ˜› Nee echt 1400 Tickets, maar ben midden in weggegaan, ik zag ook laatst een titel met 1700 Tickets maar dat is bullshit denk ik πŸ˜‰

    Oja wacht, de hoeveelheid tickets ligt aan de map. πŸ˜› Je kan namelijk alleen maar instellen hoeveel procent % meer of minder tickets de game heeft. Je kan niet instellen dat elk potje 1000 of 500 tickets heeft ofzo.

    Maar 1000 Tickets is nog wel leuk, meer dan 1000 Tickets gaat al snel vervelen omdat je dan (met 1500 Tickets) 2 uur bezig bent in zo’n map, en dat word saai. Tenzij je veel Kills maakt en je een goed team hebt natuurlijk. xD

  51. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Oja wacht, de hoeveelheid tickets ligt aan de map. πŸ˜› Je kan namelijk alleen maar instellen hoeveel procent % meer of minder tickets de game heeft. Je kan niet instellen dat elk potje 1000 of 500 tickets heeft ofzo.

    Maar 1000 Tickets is nog wel leuk, meer dan 1000 Tickets gaat al snel vervelen omdat je dan (met 1500 Tickets) 2 uur bezig bent in zo’n map, en dat word saai. Tenzij je veel Kills maakt en je een goed team hebt natuurlijk. xD

    Naja op Metro was het wel interssant want vaak wisselden de teams van vlaggen en was er een leuk gevecht voor B xD

  52. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Gisteren Metro met 1700 tickets, echt lachen! Heb als favoriet opgeslagen.

  53. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Lolz!

    Als iemand goede servers weet, post hier dan de namen aub! πŸ˜€

    Ik heb er een:

    WAKE ISLAND 5 FLAGG HIGH TICKET (zoiets :P)

  54. 8976 XP
    7th-son's avatar

    kan psx-sense niet een server huren ofzo? lijkt me wel vet hehehe

  55. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    kan psx-sense niet een server huren ofzo? lijkt me wel vet hehehe

    Ja. xD

    Maar ik huur volgende week een server. πŸ˜›

  56. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Voor hoelang ga je huren patty? Ik ga denk ik ook 1 huren voor 90 dagen

  57. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik ga de server gewoon eerst ff testen, dus ik huur ‘m waarschijnlijk voor 7 dagen in het begin. Als de server bevalt ga ik ‘m misschien 24/7 maken. πŸ˜‰

    Ik zal alvast ff een naam bedenken voor de server (suggesties zijn welkom) en een server Banner maken. πŸ™‚

  58. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Server name:

    YFLOWNESS – PattyS3 xD

    On: Waarom laat je hem niet testen? Wat zijn de exacte prijzen ervan dan?

  59. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik ga de server gewoon eerst ff testen, dus ik huur ‘m waarschijnlijk voor 7 dagen in het begin. Als de server bevalt ga ik ‘m misschien 24/7 maken. πŸ˜‰

    Ik zal alvast ff een naam bedenken voor de server (suggesties zijn welkom) en een server Banner maken. πŸ™‚

    Noem hem gewoon PSX-Server

  60. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    @iRobbert: Nee, ik wil de server zelf testen. πŸ˜›

    De prijzen kan je hier vinden: http://www.battlefield.com/battlefield3/1/rent-a-server

    Ik ga hem denk ik “[PSX] [NL] BF3 ROOTS” o.i.d. noemen want ik ga alleen maar Classic BF maps instellen zoals Wake Island CQA met 500 tickets en 5 vlaggen, Gulf of Oman CQ met 7? vlaggen en 500 tickets, Operation MΓ©tro Rush, Grand Bazaar Rush, Sharqi Peninsula Rush, en Strike at Karkand Rush. πŸ˜›

  61. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    in grote maps moet je niet zoveel tickets doen, zat gisteren in een kark Island ofzo en die had 1000 tickets. Echt rete saai

  62. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    in grote maps moet je niet zoveel tickets doen, zat gisteren in een kark Island ofzo en die had 1000 tickets. Echt rete saai

    In Wake Island en Gulf of oman is 1000 tickets wel leuk. πŸ˜› Maar ik doe ook geen 1000, ik doe 500. πŸ˜‰

  63. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik ga de server gewoon eerst ff testen, dus ik huur ‘m waarschijnlijk voor 7 dagen in het begin. Als de server bevalt ga ik ‘m misschien 24/7 maken. πŸ˜‰

    Ik zal alvast ff een naam bedenken voor de server (suggesties zijn welkom) en een server Banner maken. πŸ™‚

    Patty’s Perfect Paradise !

  64. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik denk dat ik BF3 ook ga aanschaffen, op de hoop dat ik het ‘is een keer’ leuk ga vinden na al die jaren CoD!

    @iRobbert: Nee, ik wil de server zelf testen.

    Misschien kunnen we 50/50 doen met de prijs?

  65. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik denk dat ik BF3 ook ga aanschaffen, op de hoop dat ik het ‘is een keer’ leuk ga vinden na al die jaren CoD!

    Misschien kunnen we 50/50 doen met de prijs?

    BF3 vind je sowieso wel leuk. Je moet er alleen wel ff de tijd voor nemen om er aan te wennen. Als je zegt dat je altijd CoD hebt gespeeld dan kan dat “wennen” wel een paar dagen, al dan niet een week duren. πŸ˜›

    50/50 lijkt mij een prima deal. πŸ˜€ Maar zorg eerst maar eens dat je de game hebt en weet hoe “alles” werkt. πŸ˜‰

  66. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    BF3 vind je sowieso wel leuk. Je moet er alleen wel ff de tijd voor nemen om er aan te wennen. Als je zegt dat je altijd CoD hebt gespeeld dan kan dat “wennen” wel een paar dagen, al dan niet een week duren.

    Dat is waar, ik vond BC2 echt vreselijk, no offence verder.

    50/50 lijkt mij een prima deal. Maar zorg eerst maar eens dat je de game hebt en weet hoe “alles” werkt.

    Ja komt goed, ik zal me er over 1 1/2 week is in gaan verdiepen.

  67. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Dat is waar, ik vond BC2 echt vreselijk, no offence verder.

    Ja komt goed, ik zal me er over 1 1/2 week is in gaan verdiepen.

    ik wil Robbert wel eens met zo jet willen zien gaan KABOOOOM SUCIDE. >>vervolgens rage quit

  68. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Dat is waar, ik vond BC2 echt vreselijk, no offence verder.

    Ja komt goed, ik zal me er over 1 1/2 week is in gaan verdiepen.

    BFBC2 vond ik ook niet zo.. Ik vind alle Bad Company’s eigenlijk niet zo.. (No Offense) Maar die game (BFBC2) heeft “niks” te maken met BF3 hΓ¨, want Battlefield 3 is de sequel van Battlefield 2 (uit 2005) en niet van Bad Company 2. Bad Company is gewoon een Sub-Franchise van de originele Battlefield franchise. πŸ˜› Bad Company was meer een “test-fase” van DICE om hun Frostbite Engine te testen en te ontwikkelen voor BF3 (en andere games). Tenminste, zo zie ik het dan, gezien er al aan BF3 gewerkt werd toen BFBC1 nog niet eens uit (of net uit) was. xD

    Ga jij je er maar in verdiepen. πŸ˜‰ Het zal wel vet zijn als jij je ook zou kunnen vinden in BF3. Teamplay in BF3 is echt zo vet! (Mits je een goed team hebt natuurlijk). πŸ™‚

  69. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ik wil Robbert wel eens met zo jet willen zien gaan KABOOOOM SUCIDE. >>vervolgens rage quit

    Haha :p, je weet al precies hoe het gaat xD!

    BFBC2 vond ik ook niet zo.. Ik vind alle Bad Company’s eigenlijk niet zo.. (No Offense) Maar die game (BFBC2) heeft “niks” te maken met BF3 hΓ¨, want Battlefield 3 is de sequel van Battlefield 2 (uit 2005) en niet van Bad Company 2. Bad Company is gewoon een Sub-Franchise van de originele Battlefield franchise. Bad Company was meer een “test-fase” van DICE om hun Frostbite Engine te testen en te ontwikkelen voor BF3 (en andere games). Tenminste, zo zie ik het dan, gezien er al aan BF3 gewerkt werd toen BFBC1 nog niet eens uit (of net uit) was.

    Ooh, zit dat zo ongeveer in elkaar, dat wist ik dus echt niet, omdat ik Battlefield nooit echt gedaan heb.. De uren die ik in Call of Duty had gestoken, en dat zijn er bij elkaar geteld 71×24 uur (ONLINE!) heb ik vergeleken met Battlefield maar 9uur ‘max’ ooit gespeeld..

    Ga jij je er maar in verdiepen. Het zal wel vet zijn als jij je ook zou kunnen vinden in BF3. Teamplay in BF3 is echt zo vet! (Mits je een goed team hebt natuurlijk).

    Daar heb ik inderdaad vaker van gehoord, ik ben zekers teamplay op CoD gewend, snelle tijden, veel communicatie, stil zijn als je dood bent, call-outs, je kent het wel.. En op Battlefield is de map vele malen groter, ach weetje.. Ik ga ervoor!

  70. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Haha :p, je weet al precies hoe het gaat xD!

    Ooh, zit dat zo ongeveer in elkaar, dat wist ik dus echt niet, omdat ik Battlefield nooit echt gedaan heb.. De uren die ik in Call of Duty had gestoken, en dat zijn er bij elkaar geteld 71×24 uur (ONLINE!) heb ik vergeleken met Battlefield maar 9uur ‘max’ ooit gespeeld..

    Daar heb ik inderdaad vaker van gehoord, ik ben zekers teamplay op CoD gewend, snelle tijden, veel communicatie, stil zijn als je dood bent, call-outs, je kent het wel.. En op Battlefield is de map vele malen groter, ach weetje.. Ik ga ervoor!

    BF3 is overigens ook mijn 1e echte Battlefield game voor console hoor. (M.u.v. BF1943) πŸ˜› Ik heb hiervoor ook altijd CoD gespeeld, maar na een paar prestiges in Black Ops, waarnaar ik MW2 weer opgepakt had, vond ik er niet zoveel meer aan.. En ik heb wel Battlefield 2 op de PC gespeeld (Awesome spel) dus dacht ik; ”Hey, laat ik dit jaar (2011) die sequel van BF2 maar eens kopen i.p.v. de nieuwe CoD”. En dat is enorm goed bevallen! πŸ™‚

    Teamplay in BF3 is wel iets anders dan in CoD hoor, maar dat leer je snel. πŸ˜› En je kan als je je niet kan vinden in die grote maps ook CQB maps spelen in BF3. Vooral met de volgende DLC pack. πŸ˜‰

    P.S. als je wilt weten hoeveel tijd ik in CoD heb gestoken; tel mijn game-tijd van CoD4 (PC), CoD WaW, CoD MW2, en CoD BO bij elkaar op. πŸ˜› Ik gok iets van 80 dagen.. xD

    Oh, ik lees net dat BF3 over de 14 Miljoen spelers is gegaan. πŸ˜€

  71. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    @iRobbert: Nee, ik wil de server zelf testen. πŸ˜›

    De prijzen kan je hier vinden: http://www.battlefield.com/battlefield3/1/rent-a-server

    Ik ga hem denk ik “[PSX] [NL] BF3 ROOTS” o.i.d. noemen want ik ga alleen maar Classic BF maps instellen zoals Wake Island CQA met 500 tickets en 5 vlaggen, Gulf of Oman CQ met 7? vlaggen en 500 tickets, Operation MΓ©tro Rush, Grand Bazaar Rush, Sharqi Peninsula Rush, en Strike at Karkand Rush. πŸ˜›

    [PSX] [NL] Back to basics !

    Classic maps met de CQ 500 ticket rotation en dan voor fun metro er bij doen ! Geen rush want das nie classic πŸ˜‰

  72. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    [PSX] [NL] Back to basics !

    Classic maps met de CQ 500 ticket rotation en dan voor fun metro er bij doen ! Geen rush want das nie classic πŸ˜‰

    Ook goed. xD Maar MΓ©tro en Grand Bazaar (en Kharg Island) zijn echt de beste BF3 maps, die moeten er ook in. πŸ˜› En rush is wel classic in BF3. xD

    Maar ik ga sowieso vooral die maps doen van de Back to Karkand DLC. Dat zijn en blijven gewoon de beste (legendarische) maps. πŸ˜›

    En die naam is opzich wel goed. Het moet sowieso iets zijn met [PSX] [NL].. πŸ™‚

  73. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wat vinden jullie van [PSX][NL] CQB & ARMORED WARFARE ? πŸ˜›

  74. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik vind rush niet echt classic doe gewoon conquest das gewoon de beste mode πŸ˜€

    Wt dacht je van alle 4 de classic maps 1 ronde en dan metro conquest 2 rondes en grrandbazaar 2 rondes πŸ˜‰

  75. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik vind rush niet echt classic doe gewoon conquest das gewoon de beste mode πŸ˜€

    Wt dacht je van alle 4 de classic maps 1 ronde en dan metro conquest 2 rondes en grrandbazaar 2 rondes πŸ˜‰

    Ik zie wel ff. Maar wat vind je nou van die naam? πŸ˜›

  76. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik zie wel ff. Maar wat vind je nou van die naam? πŸ˜›

    Ik vind hem goed πŸ˜›

    Ik zie wel ff. Maar wat vind je nou van die naam? πŸ˜›

    Ik vind hem goed πŸ˜›

  77. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik zie wel ff. Maar wat vind je nou van die naam? πŸ˜›

    Bad, doe iets met pat er in πŸ˜€

    Patty’s Warzone

    We zouden eventuel ook koste kunnenn dele pat ik weet niet of ze ook ideal aan nemen ??

  78. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ja dat kan. πŸ˜› Maar ideal gaat niet werken, je moet de server namelijk via het PSN (SEN) kopen…

  79. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ja dat kan. πŸ˜› Maar ideal gaat niet werken, je moet de server namelijk via het PSN (SEN) kopen…

    oooh via psn kaart, das opzich wel vet, mhh ja dit gaat moeilijk πŸ˜›

  80. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    oooh via psn kaart, das opzich wel vet, mhh ja dit gaat moeilijk πŸ˜›

    Nee hoor, gewoon geld storen op z’n rekening xD.

    Komt goed patty, ik ga even proberen Battlefield te regelen volgende week.

  81. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    [PSX][NED]ClassicWarzone[Patty™]

  82. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Kga ook servertje doen denk

    [NL][PSX] Killing Fields [metro&bazaar]

  83. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Gwn een naam met PSX erin en een beetje chille naam, jullie mongols allemaal onnodige dingen te verzinnen πŸ˜›

  84. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Nee hoor, gewoon geld storen op z’n rekening xD.

    Komt goed patty, ik ga even proberen Battlefield te regelen volgende week.

    Ja precies, lol. xD

    Haha, ga jij maar ff BF3 regelen ja. πŸ˜‰

    Kga ook servertje doen denk

    [NL][PSX] Killing Fields [metro&bazaar]

    Kan ook, 2 servers opzetten, een CQB server en een non-CQB server.. Met dezelfde naam ofzo. πŸ˜›

  85. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Wie is hier zo lief om een Server van 90 dagen voor ons te huren? Degene die dat doet wordt onzo allerbeste vriend.
    πŸ˜›

  86. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Gwn een naam met PSX erin en een beetje chille naam, jullie mongols allemaal onnodige dingen te verzinnen πŸ˜›

    Hoezo? Ze verzinnen toch namen met PSX er in? xD

    Wie is hier zo lief om een Server van 90 dagen voor ons te huren? Degene die dat doet wordt onzo allerbeste vriend.
    πŸ˜›

    *vrienden xD

    Ik en Robbert dus. (en xFatalz?) πŸ˜›

  87. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Hoezo? Ze verzinnen toch namen met PSX er in? xD

    *vrienden xD

    Ik en Robbert dus. (en xFatalz?) πŸ˜›

    Je weet het aantal centjes? πŸ˜›
    Maar je kan toch vrienden kiezen die altijd die server inmogen/bannen etc.? Maar hoe kan ik die server dan vinden?
    Metro – Bazaar – Seine moeten ervan mij sowieso in πŸ˜‰

    Ja maar ook met al die onzin erbij xD

  88. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Je weet het aantal centjes? πŸ˜›
    Maar je kan toch vrienden kiezen die altijd die server inmogen/bannen etc.? Maar hoe kan ik die server dan vinden?

    Ja maar ook met al die onzin erbij xD

    Ja, 60 euro. Maar dat is ten eerste voor 3 maanden (90 dagen), en dat is heel goedkoop voor een gaming server omdat je dit bedrag normaal makkelijk voor een gaming server per maand kwijt bent. En waarschijnlijk delen Robbert en ik de kosten (en misschien xFatalz) en dan is het eigenlijk niet zo veel geld.. πŸ™‚

    Je kan de server op Private instellen ja. Het nadeel is dan alleen wel dat de server unranked is. Dus als we met allemaal PSX mensen willen spelen moet je gewoon ff alle mensen uit de server kicken en de PSX mensen laten joinen. Je kan ook alle PSX mensen op VIP instellen, dan kunnen ze de server als eerst joinen in een wachtrij. πŸ˜›

    Die “onzin” geeft “inspiratie”. xD

  89. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Yes, we delen het. Ik zal over een korte tijd Battlefield bestellen, of kopen en dan komt het goed.
    Volgende week Woensdag begint m’n toetsweek, dus ik kan me er jammer genoeg nog niet echt in verdiepen voor de komende 2 weken. Daarna zal ik actie ondernemen.

  90. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Yes, we delen het. Ik zal over een korte tijd Battlefield bestellen, of kopen en dan komt het goed.
    Volgende week Woensdag begint m’n toetsweek, dus ik kan me er jammer genoeg nog niet echt in verdiepen voor de komende 2 weken. Daarna zal ik actie ondernemen.

    Whaha, okΓ© dan. Succes met je toetsweek dan maar. Mijn school examens zijn gelukkig net afgelopen. πŸ˜›

  91. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Whaha, okΓ© dan. Succes met je toetsweek dan maar. Mijn school examens zijn gelukkig net afgelopen. πŸ˜›

    Lucker maar lijkt me leuk initatief !

  92. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Wie kan morgenavond ( Vrijdag ) weer ff spelen?

  93. 8976 XP
    7th-son's avatar

    ik denk dat ik wel kan, maar moet ik wel weten hoe laat
    dan nodig ik een vriend van me ook uit (zit dan bij hem thuis, 2 ps3’s, 2 tv’s)

  94. 107 XP
    Slmii's avatar

    Kan morgen niet, moet werken. Jammer T_T In de middag lukt me wel. πŸ˜›

  95. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik moet zeggen, vind het wel goed, dat server huren in bf3, ook omdat je nu af en toe potjes hebt die echt lang duren, maar je wordt nu regelmatig gekicked door een admin.
    als ze niet willen dat iemand joint, moeten ze er een password opzetten.

  96. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    ik moet zeggen, vind het wel goed, dat server huren in bf3, ook omdat je nu af en toe potjes hebt die echt lang duren, maar je wordt nu regelmatig gekicked door een admin.
    als ze niet willen dat iemand joint, moeten ze er een password opzetten.

    Probleem met dat password is dat de server dan Unranked wordt.. Als je geen password hebt dan is je server Ranked. πŸ˜›

    De meeste servers doen gewoon als een member wil joinen dat de player met de laagste score gekickt wordt. xD

  97. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Mijn server is ONLINE!

    Check dit topic: http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?12326-%5BPS3-Server%5D-%5BPSX%5D%5BNL%5D-CQB-Armored-Warfare-%5BBF3%5D

    Join snel!! πŸ˜€

    Hij blijft 7 dagen online.

  98. 846 XP
    Thijs's avatar

    Mijn server is ONLINE!

    Check dit topic: http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?12326-%5BPS3-Server%5D-%5BPSX%5D%5BNL%5D-CQB-Armored-Warfare-%5BBF3%5D

    Join snel!! πŸ˜€

    Hij blijft 7 dagen online.

    Patty C4’en is leuk!

  99. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Best wel triest dat ik zelfs “Connection Lost” error krijg in mijn eigen server…

  100. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Best wel triest dat ik zelfs “Connection Lost” error krijg in mijn eigen server…

    Meen je dat?…
    Zijn er verder nog tegenvallers?