Forum

Topic: [OOT] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. Hier kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2.391 reacties

  1. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Dat kun je toch zien jongen! Ik ben altijd op zoek naar het beste van het beste, dus dan heb je er een soort ‘oog’ voor!

    Maar ik vind hem wel echt mooi bedacht!

    Nja, je zegt dat ik ‘m vloeiender moet maken en de belichting “beter” moet maken, maar dat word lelijk. xD

    Of je bedoelt iets anders maar dan moet je het me laten zien… Wat je dus niet kan… xD

    Maar Thx, DICE zelf vond ‘m ook mooi. 🙂

  2. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Battlefield 3: Close Quarters DLC

    4 Maps:
    – Ziba Tower
    – Donya Fortress
    – [?]
    – [?]

    10 Weapons:
    – SPAS-12 (Semi-Auto Shotgun. All)
    – … (… . All?)
    – AUG A3 (Full-Auto rifle. Assault)
    – SCARL-L (Full-Auto rifle. Assault?)
    – ACW-R (Full-Auto carbine. Engineer)
    – MTAR-21 (Full-Auto rifle. Engineer)
    – L86A1 (LMG. Support)
    – LSAT (LMG. Support)
    – M417 (Semi-Auto. Recon)
    – JNG-90 (Bolt-Action. Recon)

    Gameplay:
    Ziba Tower:
    http://www.youtube.com/watch?v=P6Mn8EEcqxk

    Donya Fortress:
    http://www.youtube.com/watch?v=z8cLRBn5z4I

    ~

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Battlefield 3: Close Quarters DLC

    4 Maps:
    – Ziba Tower
    – Donya Fortress
    – [?]
    – [?]

    10 Weapons:
    – SPAS-12 (Semi-Auto Shotgun. All)
    – … (… . All)
    – AUG A3 (Full-Auto rifle. Assault?)
    – MTAR-21 (Full-Auto rifle. Assault?)
    – ACW-R (Full-Auto carbine. Engineer?)
    – SCAR-L (Full-Auto rifle. Engineer??)
    – L86A1 (LMG. Support)
    – LSAT (LMG. Support)
    – … (… . Recon)
    – … (… . Recon)

    Gameplay:
    Ziba Tower:
    http://www.youtube.com/watch?v=z8cLRBn5z4I

    Donya Fortress:
    http://www.youtube.com/watch?v=P6Mn8EEcqxk

    ~

    Volgens mij waren al die 10 wapens al bekend en heb ik ze hier gepost 😉

  4. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Volgens mij waren al die 10 wapens al bekend en heb ik ze hier gepost 😉

    Ze waren nog niet allemaal bekend.. Ik zit ze ff op te zoeken in die nieuwe trailer. 😛

    EDIT: nope, nog eens beide trailers 2x extra goed doorzocht, maar we missen nog steeds de naam van 1 wapen. Waarschijnlijk van een shotgun of PDW. 😛

  5. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Gaaf!

  6. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    SCAR-H + HOLO Sight + Foregrip + Flash Suppressor = Echt enorm goed. 😛

  7. 846 XP
    Thijs's avatar

    SCAR-H + HOLO Sight + Foregrip + Flash Suppressor = Echt enorm goed. 😛

    Scar h is slecht, g53 en g36c zijn veel beter met rds, grip en laser.

  8. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Scar h is slecht, g53 en g36c zijn veel beter met rds, grip en laser.

    Nee serieus, probeer de Scar-H met die attachments. Je hebt dan bijna geen terugslag en Scar-H heeft standaard veel damage. Probeer gewoon eens!

    Iemand nog suggesties voor een goed wapen met bepaalde attachments?

  9. 846 XP
    Thijs's avatar

    Nee serieus, probeer de Scar-H met die attachments. Je hebt dan bijna geen terugslag en Scar-H heeft standaard veel damage. Probeer gewoon eens!

    Iemand nog suggesties voor een goed wapen met bepaalde attachments?

    Wanneer heb je die dingen allemaal unlocked?

  10. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wanneer heb je die dingen allemaal unlocked?

    Idk. 150 kills? 😛

  11. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Nieuwe ‘screenshot’ van de “Donya Fortress” map. (Aka “Palace”)

    http://blogscdn.battlefield.com/wp-content/uploads/2012/04/Litograph_palace_640.jpg

  12. 846 XP
    Thijs's avatar

    Wie gaat er vanavond nog BF spelen?

  13. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wie gaat er vanavond nog BF spelen?

    Patt wel. 😛

  14. 846 XP
    Thijs's avatar

    Patt wel. 😛

    MET opgeladen headset.

  15. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik weet nog wel een leuk trucje, maar ik weet niet of het nog werkt. Beiden moeten wel een headset hebben. Er moeten een recon zijn met een MAV en een support met C4, de support plakt C4 op de MAV en kablowie! Doei tank :P.

  16. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik weet nog wel een leuk trucje, maar ik weet niet of het nog werkt. Beiden moeten wel een headset hebben. Er moeten een recon zijn met een MAV en een support met C4, de support plakt C4 op de MAV en kablowie! Doei tank :P.

    die leuke trucjes van jouw ken ik !!
    t eindigt meestal met de dood van je squadmaat en met een lachende thijs.
    dus aan iedereen die met thijs speelt trap niet in zn leuke trucjes 😉

  17. 846 XP
    Thijs's avatar

    die leuke trucjes van jouw ken ik !!
    t eindigt meestal met de dood van je squadmaat en met een lachende thijs.
    dus aan iedereen die met thijs speelt trap niet in zn leuke trucjes 😉

    Deze is veiliger dan de jeep, kan ik er iets aan doen dat wij altijd doodgaan als we samen in een chopper zitten :p

  18. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Dat trucje werkt niet meer volgensmij.. 😛

  19. 846 XP
    Thijs's avatar

    Dat trucje werkt niet meer volgensmij.. 😛

    Jammer…

  20. 107 XP
    Slmii's avatar

    Morgen weer om 21.00 uur spelen? 😀

  21. 846 XP
    Thijs's avatar

    Morgen weer om 21.00 uur spelen? 😀

    Kan het wat vroeger? 7-8 uur?

  22. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik weet niet of ik kom, beetje minder BF3 voor mij de laatste tijd 🙁
    En ik ga trouwens naar de kerk voor Dodenherdenking dus kom ik misschien pas om negen uur maar de tijd zal nu haklf 9 zijn voor iedereen.

  23. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    wie doet er nog beetje aan battlefield enzo dan?

  24. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    wie doet er nog beetje aan battlefield enzo dan?

    Niet echt veel de laatste tijd… Examens enzo. 😛

  25. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    jaaa zitten er bij mij nu ook aan te komen.

    maar heb nu weekend, dusjaa moet iets doen tochh

  26. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    jaaa zitten er bij mij nu ook aan te komen.

    maar heb nu weekend, dusjaa moet iets doen tochh

    Achja. 😛

    Weekend op woensdag? Haha.

  27. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    jaa, ik heb nu t/m maandag vrij

    en dinsdag beginnen de examens

  28. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Vanavond weer BF3 met z’n allen om 8:30? Goed idee?

    Ik ben trouwens een beetje gaan Heli’en en Jetten, en ik heb uitgevonden dat je ook met je linkerjoystick kan sturen bij beide, nu is het veel makkelijker en leuker xD Ik ben steeds meer hitmarkers aan het krijgen en Jet Maps 24/7 servers aan het joinen 😀 Alleen wel kut dat je bij de Venom niet kan schieten bij het sturen en ook niet bij de Viper? Maar 1 vraagje: Vaak schiet ik op iemand maar dan ga ik al gauw te snel naar voren en naar beneden, kan je je heli naar achter sturen en dan niet weer omhoog en omdraaien ( wat ik dan elke keer doe )? Het sturen lukt me nu aardig, beetje van links naar rechts, snel omdraaien etc, begin de moves al aardig te kennen 😛 Maar ik vind het dus niet erg als er vanavond een Jet mapje tussen zit hehe ^^ Nu heb ik weer een andere kant van BF3 ervaren haha, erg leuk hoor 😉

    Haha Rambo potje vandaag: http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/45277265/4/319322236/

  29. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Vanavond weer BF3 met z’n allen om 8:30? Goed idee?

    Ik ben trouwens een beetje gaan Heli’en en Jetten, en ik heb uitgevonden dat je ook met je linkerjoystick kan sturen bij beide, nu is het veel makkelijker en leuker xD Ik ben steeds meer hitmarkers aan het krijgen en Jet Maps 24/7 servers aan het joinen 😀 Alleen wel kut dat je bij de Venom niet kan schieten bij het sturen en ook niet bij de Viper? Maar 1 vraagje: Vaak schiet ik op iemand maar dan ga ik al gauw te snel naar voren en naar beneden, kan je je heli naar achter sturen en dan niet weer omhoog en omdraaien ( wat ik dan elke keer doe )? Het sturen lukt me nu aardig, beetje van links naar rechts, snel omdraaien etc, begin de moves al aardig te kennen 😛 Maar ik vind het dus niet erg als er vanavond een Jet mapje tussen zit hehe ^^ Nu heb ik weer een andere kant van BF3 ervaren haha, erg leuk hoor 😉

    Haha Rambo potje vandaag: http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/45277265/4/319322236/

    De UH-1Y VENOM is geen attackheli hè. Dus je kan er niet mee schieten, tenzij je achter een minigun er van zit (plaats 2 en 3 in die heli). De AH-1Z VIPER is wel een attackheli, daarmee kan je gewoon met L1 raketten schieten als je ‘m bestuurd hoor.

    Je moet gewoon in een heli leren “hooveren”. Dus gewoon de heli stil proberen te houden op 1 plek. Dat moet je oefenen als je snel aanvliegt en langzaam aanvliegt. Verder moet je met een heli zo lang als dat kan dicht bij de grond blijven (tenzij tanks op je schieten) want dan kan je niet gelockt worden. (behalve door soflams) 🙂

    Maar wat bedoel je met: “Vaak schiet ik op iemand maar dan ga ik al gauw te snel naar voren en naar beneden, kan je je heli naar achter sturen en dan niet weer omhoog en omdraaien ( wat ik dan elke keer doe )?” 😛

    1400+ Jet kills: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Pevc/dogtags/209576387/ps3/ 🙂

  30. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Maar op de Viper zit geen (mini)gun, maar dus wel raketten oke. Want wat ik nu op Attackheli’s heb is IR Flares en Heatseekers en volgens mij op de normale Heli’s alleen Flares want bij customizen van Heli’s zie je best wel veel shit 😛
    Zal ik proberen oke haha duurt vast nog even xD
    Naja ik bedoel heel simpel gwn naar achter sturen, is dat mogelijk? Want anders als ik te snel of te laag zit moet ik dus iets verder en dan meteen omdraaien en als nog schieten dus misschien weet jij of je achteruit kunt 😛
    Bedankt alvast en met jou Jet skills zit het wel redelijk 😛 Haha nee hoor dat is zekers leip, sta jij bij ( World ) Leaderboards?
    Volgens mij kan dat wel alleen bestaan er altijd nog veel leipere 😉

  31. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Maar op de Viper zit geen (mini)gun, maar dus wel raketten oke. Want wat ik nu op Attackheli’s heb is IR Flares en Heatseekers en volgens mij op de normale Heli’s alleen Flares want bij customizen van Heli’s zie je best wel veel shit 😛
    Zal ik proberen oke haha duurt vast nog even xD
    Naja ik bedoel heel simpel gwn naar achter sturen, is dat mogelijk? Want anders als ik te snel of te laag zit moet ik dus iets verder en dan meteen omdraaien en als nog schieten dus misschien weet jij of je achteruit kunt 😛
    Bedankt alvast en met jou Jet skills zit het wel redelijk 😛 Haha nee hoor dat is zekers leip, sta jij bij ( World ) Leaderboards?
    Volgens mij kan dat wel alleen bestaan er altijd nog veel leipere 😉

    Of je achteruit kan vliegen in een heli? Ja dat kan. Maar ik kan je niet echt uitleggen hoe je dat doet. xD Je komt er vanzelf wel achter denk ik. Oefen anders gewoon wat tricks met de heli enzo. 😉

    Ik sta niet bij World Leaderboards. 😛 Een aantal mensen hebben namelijk al Jet Service Star 100. Ik ben bij 12 ofzo. xD

  32. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Dubbel xp dit weekend bij bf3.

  33. 846 XP
    Thijs's avatar

    Dubbel xp dit weekend bij bf3.

    Yes! Map pack???

  34. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Denk het niet, is nog geen juni xD

  35. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Serieus?! Dat is wel chill maar vlaggen cappen is dan 500 en killen 200 XP etc? Van Vrijdag t/m Dinsdag?

  36. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    geen idee, staat rechtsboven in dat informatieveld. xD

    met die eigen servers is het echt klote geworden vind ik, als je de admin een paar keer te vaak neerschiet wordt je gekicked of gebanned. en alles wat je tot dan toe had vrijgespeeld ben je dan ook weer kwijt. :S

  37. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    geen idee, staat rechtsboven in dat informatieveld. xD

    met die eigen servers is het echt klote geworden vind ik, als je de admin een paar keer te vaak neerschiet wordt je gekicked of gebanned. en alles wat je tot dan toe had vrijgespeeld ben je dan ook weer kwijt. :S

    Ik heb er ook wel eens last van… Wat ik ook irritant vind is dat veel servers allemaal k*t regels hebben die nergens op slaan. Sommige zeggen bijvoorbeeld “No Frag rounds!” terwijl die Frag rounds allang gepatched zijn! Die dingen doen nu bijna geen damage meer. In andere servers mag je weer geen RPG o.i.d. gebruiken. Maar de RPG is ook gepatched! De kill-blast radius van bazooka’s is nu 2x zo klein als dat voor de laatste patch was.

    Maar DICE moet gewoon even een optie toevoegen om te kunnen filteren op alleen DICE servers / officiële servers. 😉

  38. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Pff heb het ook ontdekt het probleem haha, zwaar irritant die kindjes/grrrrrrrrrrr. Zal het denk jullie lang duren voordat het word aangepakt ? Ik hoop het niet.

  39. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    De eerst volgende BF3 patch is in Juni tijdens de release van de nieuwe DLC. Ik weet alleen niet of die “fix” al daarbij in zal zitten. Je moet DICE namelijk wel eerst op de hoogte stellen van het “probleem”. 😉

  40. 107 XP
    Slmii's avatar

    Heb ik nooit last van, dat ik eruit word gekickt, lol. Zoek meestal servers op waar geen rules bij staat, zo chill.

    Heb trouwens voor het eerst een potje van 1500+ tickets gespeeld, zo nice. Potje van anderhalf uur ofzo, haha.

  41. 846 XP
    Thijs's avatar

    DZA ik werd volgensmij ook gekickt uit Noshar Canals omdat ik die Z11-W 2 keer achter elkaar neerschoot.

  42. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Heb ik nooit last van, dat ik eruit word gekickt, lol. Zoek meestal servers op waar geen rules bij staat, zo chill.

    Heb trouwens voor het eerst een potje van 1500+ tickets gespeeld, zo nice. Potje van anderhalf uur ofzo, haha.

    Is wel Nice soms zo’n lang potje hè? Haha. 😛

    Maar ik vind zulke lange potjes in BF3 over het algemeen een beetje saai (met een paar maps en gamemodes uitgezonderd natuurlijk)… In BF2 waren zulke potjes veel vetter eerlijk gezegd. (Conquest) Maar dat komt omdat BF2 een PC game is (met mod support!) die 64 spelers ondersteund, waardoor je gewoon meer actie hebt, en omdat BF2 veel geniale, verslavende level designs heeft, waarvan ook veel “legendarisch”. xD

  43. 846 XP
    Thijs's avatar

    Is wel Nice soms zo’n lang potje hè? Haha. 😛

    Maar ik vind zulke lange potjes in BF3 over het algemeen een beetje saai (met een paar maps en gamemodes uitgezonderd natuurlijk)… In BF2 waren zulke potjes veel vetter eerlijk gezegd. (Conquest) Maar dat komt omdat BF2 een PC game is (met mod support!) die 64 spelers ondersteund, waardoor je gewoon meer actie hebt, en omdat BF2 veel geniale, verslavende level designs heeft, waarvan ook veel “legendarisch”. xD

    Ik wil BF2 remake.

  44. 107 XP
    Slmii's avatar

    Is wel Nice soms zo’n lang potje hè? Haha. 😛

    Maar ik vind zulke lange potjes in BF3 over het algemeen een beetje saai (met een paar maps en gamemodes uitgezonderd natuurlijk)… In BF2 waren zulke potjes veel vetter eerlijk gezegd. (Conquest) Maar dat komt omdat BF2 een PC game is (met mod support!) die 64 spelers ondersteund, waardoor je gewoon meer actie hebt, en omdat BF2 veel geniale, verslavende level designs heeft, waarvan ook veel “legendarisch”. xD

    Map was dan Metro, actie genoeg. Was echt nice.

  45. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    Vraag.. Ik speelde net een potje online.. en ging een keer dood en toen ik reswapnde hadt ik geen wapens en geen armen, ik kan niks doen alleen lopen.. ik heb het spel 2x opnieuw ge restart maar blijf het probleem hebben :S meer mensen dit gehadt ? .. zoja weet iemand een oplossing ?

  46. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Vraag.. Ik speelde net een potje online.. en ging een keer dood en toen ik reswapnde hadt ik geen wapens en geen armen, ik kan niks doen alleen lopen.. ik heb het spel 2x opnieuw ge restart maar blijf het probleem hebben :S meer mensen dit gehadt ? .. zoja weet iemand een oplossing ?

    Huh? Heb je er een video van?

  47. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ik ga proberen een filmpje te maken.. maar de game freeze nou steeds als ik op wil starten :S heel vreemd

  48. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik wil BF2 remake.

    Mwah, wel met een paar aanpassingen dan. 😀 (o.a. regenerative health, customizable wapens, squad specs, realistische jet besturing / voertuig besturing en realistische / betere soldier movement + unlimited sprint)

    ik ga proberen een filmpje te maken.. maar de game freeze nou steeds als ik op wil starten :S heel vreemd

    Heel raar… Heb je je PS3 al opnieuw opgestart?

  49. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ja al zo`n 5x denk ik nu …. -_-”

    heb me sava data ook al verwijderd en opnieuw geinstaleerd meer helpt geen drol :S ik heb even snel een filmpje gemaakt skippen naar 38 sec..

    http://www.youtube.com/watch?v=6MxaNTZhjX4&feature=plcp

  50. 846 XP
    Thijs's avatar

    [quote]Mwah, wel met een paar aanpassingen dan. 😀 (o.a. regenerative health, customizable wapens, squad specs, realistische jet besturing / voertuig besturing en realistische / betere soldier movement + unlimited sprint)

    Daarom remake, overnieuw maken maar dan al die epische dingen erbij, gewoon een BF2.5, alle goede dingen van BF2 en BF3 samen.

  51. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Daarom remake, overnieuw maken maar dan al die epische dingen erbij, gewoon een BF2.5, alle goede dingen van BF2 en BF3 samen.

    Ja… 😛 Maar met of zonder Frostbite 2.0? Ik mis in sommige BF3 levels wat meer vriendelijkere en fellere kleuren. Dat had BF2 wel, dat gaf op de een of andere manier een beter en vetter gevoel mee. 😛

    Oké, nu heb ik er echt last van. Ik killde zo’n (NOOB / FAGG) admin in een BF3 server 3x achter elkaar (met sniper, 200+ meter, Gulf of Oman) en ik word gebanned… Dat slaat echt nergens op. Net een dikke killstreak en dik veel punten.. Alles weg. Echt nakkerig.

  52. 636 XP
    klapper's avatar

    Er komt blijkbaar een premium online service voor bf3 vergelijkbaar met cod elite !!
    Hoezo cod naapen haha….
    http://battlefieldo.com/threads/new-dlc-content-service-and-double-xp-weekend.5418/

    Oja en voor android is er ook een app (voor als je t nog niet wist)
    Battlefield BF3 Stats

  53. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ja… 😛 Maar met of zonder Frostbite 2.0? Ik mis in sommige BF3 levels wat meer vriendelijkere en fellere kleuren. Dat had BF2 wel, dat gaf op de een of andere manier een beter en vetter gevoel mee. 😛

    Oké, nu heb ik er echt last van. Ik killde zo’n (NOOB / FAGG) admin in een BF3 server 3x achter elkaar (met sniper, 200+ meter, Gulf of Oman) en ik word gebanned… Dat slaat echt nergens op. Net een dikke killstreak en dik veel punten.. Alles weg. Echt nakkerig.

    Doe maar een FB 3.0, de 2 mist een aantal dingen.

  54. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Er komt blijkbaar een premium online service voor bf3 vergelijkbaar met cod elite !!
    Hoezo cod naapen haha….
    http://battlefieldo.com/threads/new-dlc-content-service-and-double-xp-weekend.5418/

    Oja en voor android is er ook een app (voor als je t nog niet wist)
    Battlefield BF3 Stats

    Als je er veel moet voor gaan betalen, nee dank u. Maar die content drops die je zou krijgen (als dit uberhaupt waar is) zijn wel vet. 😛

    Doe maar een FB 3.0, de 2 mist een aantal dingen.

    FB 3.0 bestaat nog lang niet. xD Eerst komt FB 2.5 nog. (over 1 en een half jaar ofzo) 😉

  55. 846 XP
    Thijs's avatar

    Als je er veel moet voor gaan betalen, nee dank u. Maar die content drops die je zou krijgen (als dit uberhaupt waar is) zijn wel vet. 😛

    FB 3.0 bestaat nog lang niet. xD Eerst komt FB 2.5 nog. (over 1 en een half jaar ofzo) 😉

    FB3.0 is niet bruin genoeg…

  56. 8969 XP
    7th-son's avatar

    zijn er meer mensen die last hebben van game freezes zodra je instellingen verandert?
    het is me nu al 2 keer overkomen, en alleen sinds ik me PS3 slim heb

  57. 846 XP
    Thijs's avatar

    FB3.0 is niet bruin genoeg…

    Ik bedoel 2

  58. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Dice servers keren terug !!! Dus je kan gewoon weer kiezen voor de “Normale regels” 😀

  59. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    De nieuwe Close Quarters DLC wapens:

    (99% zeker)

    – SPAS-12 (Semi-Auto Shotgun. All):
    http://images.wikia.com/socom/images/f/fa/Spas12.jpg

    – MP5K (Full-Auto PDW. All):
    http://www.asc.nazarian.no/images/wep/44_mp5k.jpg

    – AUG A3 (Full-Auto rifle. Assault):
    http://forum.gamerage.com/pb/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Discussions.Components.Files/16/1106.Newgun111053_5F00_03.jpg

    – SCARL-L (Full-Auto rifle. Assault):
    http://www.fnherstal.com/uploads/pics/scar_l_std_d_02.jpg

    – ACW-R (Full-Auto carbine. Engineer):
    http://world.guns.ru/userfiles/images/civil/civ018/masada-2.jpg

    – MTAR-21 (Full-Auto rifle. Engineer):
    http://airsoftgun-shop.com/product_images/o/062/3__44389_zoom.JPG

    – L86A1 (LMG. Support):
    http://www.imfdb.org/w/images/thumb/7/73/SA80-L86A1.jpg/400px-SA80-L86A1.jpg

    – LSAT (LMG. Support):
    http://i.imgur.com/ehee2.jpg

    – M417 (Semi-Auto. Recon):
    http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20120314173759/battlefield/images/b/b4/M417_SB.jpg

    – JNG-90 (Bolt-Action. Recon):
    http://world.guns.ru/userfiles/images/sniper/sn98/bora_jng90.jpg

    Deze lijst is gemaakt door mijzelf, omdat die andere lijsten van wapens + foto’s op internet meestal voor geen zak kloppen. 🙂

  60. 8969 XP
    7th-son's avatar

    Dice servers keren terug !!! Dus je kan gewoon weer kiezen voor de “Normale regels” 😀

    zijn die ooit weggeweest dan? want als je search server deed en je typt DICE in, zie je ze gewoon staan

  61. 1374 XP
    rva_96's avatar

    zijn die ooit weggeweest dan? want als je search server deed en je typt DICE in, zie je ze gewoon staan

    Ja je kon ze zo nog vinden, maar als het goed was waren dat er veel minder dan normaal. En als je nu quickmatch start kom je volgens mij ook auto in een Dice server, waar je normaal bij andere gasten op hun server gingen.

  62. 8969 XP
    7th-son's avatar

    ik ben tevreden met een server die ik had gevonden
    serieuse spelers, geen baseraping, je word niet voor jan doedel gebanned/gekicked, en hij wisselt af met rush/conquest/tdm

  63. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    ik ben tevreden met een server die ik had gevonden
    serieuse spelers, geen baseraping, je word niet voor jan doedel gebanned/gekicked, en hij wisselt af met rush/conquest/tdm

    Klinkt als mijn server, die binnenkort online gaat. 😛

  64. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Jahoor, de eerste meteen raak en werd meteen weer gebanned zodra ik die gast killde pffff.

  65. 846 XP
    Thijs's avatar

    Klinkt als mijn server, die binnenkort online gaat. 😛

    Doe hem NU maar vast online!

  66. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Doe hem NU maar vast online!

    Haha,

    Als de nieuwe DLC er is en de nieuwe patch is te downloaden (waarmee je naar verluid meer customize opties krijgt voor je server) dan gaat hij online, en dat duurt niet meer zo lang hoor. Reken maar op begin Juni, in de eerste of tweede week ofzo. 🙂

    Het geld moet natuurlijk ook eerst bij elkaar geraapt worden! Ik zou het enorm waarderen als meer mensen zouden willen helpen om de server te financieren. 😉

  67. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ben een bf3 yt channel begonnen. hier eerste filmpje

    http://www.youtube.com/watch?v=Mm1uUcd7OOU&feature=plcp

  68. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    ben een bf3 yt channel begonnen. hier eerste filmpje

    http://www.youtube.com/watch?v=Mm1uUcd7OOU&feature=plcp

    CO-OP dual-tage. Zeer Nice. Wie vliegt en wie is de gunner? 😛

  69. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    Ik ben de gunner, en een engelse gast vliegt. meer filmpjes binnenkort

  70. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik ben de gunner, en een engelse gast vliegt. meer filmpjes binnenkort

    Nice, ben benieuwd. Ga je alleen CO-OP dual-tages doen of ook Multiplayer dual-tages?

  71. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    denk van alles wat. willen ook movies maken met een klein verhaal. alleen heeft de ps3 geen mogelijkheid om alles uit te zetten wat in je scherm staat. dat verpest alles

  72. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    denk van alles wat. willen ook movies maken met een klein verhaal. alleen heeft de ps3 geen mogelijkheid om alles uit te zetten wat in je scherm staat. dat verpest alles

    Ja, je kan de HUD niet volledig uitzetten idd… Of je moet inzoomen, maar dat is ook zoiets…

    Wat mij vet zou lijken (misschien een idee :$) is een C4 buggy VS helicopters (en andere voertuigen / infantry) compilatie. 😛

    Het zou btw wel cool zijn als je misschien een keertje zou willen opnemen in mijn en iRobbert-’s BF3 PS3 server in Juni. Als je wilt natuurlijk, je bent zeer welkom. Ik zou je graag willen helpen. 😉

  73. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ja lijk me een leuk idee 😉 ik join jullie server die tijd wel

  74. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    ja lijk me een leuk idee 😉 ik join jullie server die tijd wel

    Oké, vet. De server zal ergens rond de (eerste of) tweede week van Juni online gaan, maar dat hoor je nog wel. (3 maanden lang zal de server online zijn) 😉

  75. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    Weet je ook al hoe de server heet ? miss dat ik even een intro maak voor promotie en omdat ik het leuk vindt 😉

  76. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Weet je ook al hoe de server heet ? miss dat ik even een intro maak voor promotie en omdat ik het leuk vindt 😉

    Dit is het voorlopige topic van de server, we weten nog niet precies wat de naam wordt omdat we een soort contest hebben: degene die de beste naam kan verzinnen voor de server krijgt gratis VIP in de server. 😛

    We weten in ieder geval wel dat het sowieso iets zal zijn als “(PSX] … INSTANT-ACTION … …[NO STUPID RULES)” misschien kan je daar iets mee? 😛

    Als je echt de naam wil moet je het even zeggen, dan zeg ik tegen de anderen wel dat we al een naam hebben verzonnen. (ik heb namelijk al wel een naam in gedachten) 😉

  77. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Als jullie enige hulpt nodig hebben met enige momenten, je roept maar. Wil jullie dan ook wel helpen 🙂

  78. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Als jullie enige hulpt nodig hebben met enige momenten, je roept maar. Wil jullie dan ook wel helpen 🙂

    VER-ZIN EEN NAAM xD

  79. 1374 XP
    rva_96's avatar

    VER-ZIN EEN NAAM xD

    Accepted 😉

  80. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Whahah, net allemaal dikke multikills! Zelfs eentje van 7 à 9 kills met de LMG. Gewoon sprayen met een LMG met bipod. xD

    121 – 22, 5.5 K/D, en joinde de match pas toen hij al een tijdje begonnen was. xD

  81. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Vandaag misschien een nieuwe BF3 Close Quarters trailer..? 😛

  82. 846 XP
    Thijs's avatar

    Vandaag misschien een nieuwe BF3 Close Quarters trailer..? 😛

    Ik hoop het!

  83. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Vanavond weer eens BF3 met wat mensen? Ga het weer even spelen na ander halve week 😛
    Heb wel zin in Close Quarters ja, 4 Juni komt ie al! <3

  84. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Vanavond weer eens BF3 met wat mensen? Ga het weer even spelen na ander halve week 😛
    Heb wel zin in Close Quarters ja, 4 Juni komt ie al! <3

    4 Juni?

  85. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik blaas het stof van men ps3 en ga weer eens flink bf3en op dinsdag !@ :3 (examens voorbij 🙂 )

  86. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik blaas het stof van men ps3 en ga weer eens flink bf3en op dinsdag !@ :3 (examens voorbij 🙂 )

    Oh daarom was je dus niet meer online op de PS3 en op PSX. xD

    Mijn examens duren nog tot 30 Mei… 😛

  87. 846 XP
    Thijs's avatar

    Waneer komt CQC dan voor de PC en shitbox? wij hebben hem lekker eerder 😛

  88. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Oh daarom was je dus niet meer online op de PS3 en op PSX. xD

    Mijn examens duren nog tot 30 Mei… 😛

    Das kut pat maja ik zie je gauw on psn bro

  89. 846 XP
    Thijs's avatar

    denk van alles wat. willen ook movies maken met een klein verhaal. alleen heeft de ps3 geen mogelijkheid om alles uit te zetten wat in je scherm staat. dat verpest alles

    Ik was laatst met wat vrienden aan get vehicle launchen, dat is best wel grappig en met 5 man kom je echt al heel ver.

  90. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik was laatst met wat vrienden aan get vehicle launchen, dat is best wel grappig en met 5 man kom je echt al heel ver.

    Wat is dat? 😛

  91. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Wat is dat? 😛

    Ik denk iets met C4 😛

  92. 846 XP
    Thijs's avatar

    Wat is dat? 😛

    Deed ik met Roel(g1o2) en nog 2 vrienden, we vaarden een boot op het land, iedereen deed er 6 landmijnen onder, suicide en weer 6 C4 erbij. 3 mensen gaan er in zitten(kan meer of minder maar er moet minstens 1 in de boot en 1 persoon op het land met een C4 detonator), boem met die C4 en je komt echt ver, we kwamen bij Wake Island van dat ene kleine eilandje bijna helemaal tot het US vliegdekschip.

  93. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Deed ik met Roel(g1o2) en nog 2 vrienden, we vaarden een boot op het land, iedereen deed er 6 landmijnen onder, suicide en weer 6 C4 erbij. 3 mensen gaan er in zitten(kan meer of minder maar er moet minstens 1 in de boot en 1 persoon op het land met een C4 detonator), boem met die C4 en je komt echt ver, we kwamen bij Wake Island van dat ene kleine eilandje bijna helemaal tot het US vliegdekschip.

    Haha, invite me als jullie dat weer gaan doen. xD

  94. 846 XP
    Thijs's avatar

    Haha, invite me als jullie dat weer gaan doen. xD

    Ok, heb jij trouwens al een headset?

  95. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ok, heb jij trouwens al een headset?

    Ja, maar die is nog steeds kapot. xD

  96. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ja, maar die is nog steeds kapot. xD

    Lol, koop nou maar gewoon een nieuwe XD

  97. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Lol, koop nou maar gewoon een nieuwe XD

    Ja. Welke heb jij ookalweer? 😛

  98. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Zonet 1 potje CQ Canals, meer dan 10 heli’s uit de lucht geschoten met een tank. Zelfs twee heli’s binnen 7 seconden. xD

    (Kijk, dan mis je echt een HD PVR :P)

  99. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ja. Welke heb jij ookalweer? 😛

    PX21, werkt prima.

  100. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    PX21, werkt prima.

    Zal ‘m ff bestellen. 😛