Topic: [OOT] Battlefield 3

04 februari 2011om 14:35

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. [url=”http://www.psx-sense.nl/2011/02/battlefield-3-teaser-releaseperiode-boxart-en-info-bekend/”]Hier[/url] kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

2.391 reacties

1. User  avatar
    2036 XP

[url=http://www.psx-sense.nl/88077/grote-update-voor-battlefield-3-vanaf-4-juni-te-downloaden/]klikklik xD[/url]

0
  2. User  avatar
    773 XP

[quote]Zal ‘m ff bestellen. :P[/quote]

Voorzichtig zijn heh, veel mensen hebben een kapot oording, maar het valt reuze mee want mijn headset is al meerdere keer gevallen en doet het nog, hij werkt ook voor de pc, Mac en xdoos.

0
  3. User  avatar
    5395 XP

[quote]Voorzichtig zijn heh, veel mensen hebben een kapot oording, maar het valt reuze mee want mijn headset is al meerdere keer gevallen en doet het nog, hij werkt ook voor de pc, Mac en xdoos.[/quote]

Haha, zal ik op letten! Levertijd: 1 week. -.-‘

xD

0
  4. User  avatar
    773 XP

[quote]Haha, zal ik op letten! Levertijd: 1 week. -.-‘

xD[/quote]

Redcoon?

0
  5. User  avatar
    5395 XP

Ik moet nog ff kijken waar ik ‘m bestel. 😛

0
  6. User  avatar
    718 XP

mappack al uit ? kwam vandaag toch ?>

0
  7. User  avatar
    5395 XP

[quote]mappack al uit ? kwam vandaag toch ?>[/quote]

Nee. 4 Juni waarschijnlijk. 😉

[quote]Redcoon?[/quote]

Heb ‘m net besteld bij Redcoon ja. 😛

Ik hoop dat ik ‘m morgen binnen heb. 😀

0
  8. User  avatar
    1956 XP

Turtle Beach PX21 is chill hoor, gaat soms snel kapot maar het game en chat geluid kan je zelf regelen en je hoort het geluid zeker goed voor 70eu.

0
  9. User  avatar
    5395 XP

[quote]Turtle Beach PX21 is chill hoor, gaat soms snel kapot maar het game en chat geluid kan je zelf regelen en je hoort het geluid zeker goed voor 70eu.[/quote]

Ik heb 2 jaar garantie. 😛

0
  10. User  avatar
    1956 XP

[quote]Ik heb 2 jaar garantie. :P[/quote]

Ok dus dat is geen probleem 😛
    Vanavond weer BF3? Ik ben er bij, sorry dat ik vorige week niet kwam maar ik had een Poolparty 😛
    Kwart voor 9 ben ik online en maken we een squad voor mensen die er zijn 😉

0
  11. User  avatar
    5395 XP

[quote]Ok dus dat is geen probleem 😛
    Vanavond weer BF3? Ik ben er bij, sorry dat ik vorige week niet kwam maar ik had een Poolparty 😛
    Kwart voor 9 ben ik online en maken we een squad voor mensen die er zijn ;)[/quote]

Ik ben online. Heb alleen (nog) geen headset (die niet kapot is), haha. 😛

0
  12. User  avatar
    1956 XP

[quote]Ik ben online. Heb alleen (nog) geen headset (die niet kapot is), haha. :P[/quote]

Chill 😀 Maakt niet uit Patt, zonder headset ben je ook al zooo goed ^^
    😛 Nee maar hopelijk komt Cibeekip and misschien Slmii of anderen ofzo.

0
  13. User  avatar
    773 XP

[quote]Chill 😀 Maakt niet uit Patt, zonder headset ben je ook al zooo goed ^^
    😛 Nee maar hopelijk komt Cibeekip and misschien Slmii of anderen ofzo.[/quote]

Ben vandaag wel online, en jullie?

Pevc heb je je headset al? Je moet wel lekker veel draadjes bij elkaar doen 😛

0
  14. User  avatar
    5395 XP

[quote]Ben vandaag wel online, en jullie?

Pevc heb je je headset al? Je moet wel lekker veel draadjes bij elkaar doen :P[/quote]

Hij is gister om 13:00 uur verzonden, ik denk dat ik hem nu op elk moment binnen kan krijgen. 😛
    Maar ik heb hem nog niet dus..

0
  15. User  avatar
    773 XP

Zeg het maar als hij er is!

0
  16. User  avatar
    5395 XP

Mijn PS3 crasht altijd aan het einde van een potje Gulf of Oman, Conquest… 🙁

0
  17. User  avatar
    773 XP

Patch notes:

[url=http://blogs.battlefield.com/2012/05/bf3-june-update-announce/]Lees ze zelf hier./[/url]

Vehicle related changes
    > Tweaked the F35 handling to more closely resemble that of the SU35 (see above).
    > Jet & helicopter ECM Jammer should now deflect missiles more reliably when it is active.
    > Fixed an issue where vehicles wouldn’t spawn if their intended space was occupied by a deployable gadget. The vehicle will now spawn as intended and the gadget will be destroyed in the process.
    > Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds.
    > Reduced the direct damage from unguided Javelins to require better side hits for a 1 hit disable. This was previously too forgiving and easy to accomplish.
    > Removed the direct damage from aircraft launched guided missiles. Players will need to have laser designated targets for full effectiveness.
    > Adjusted the helicopter rockets to their original prepatch damage value against armored vehicles. This is a reduction; a revert of a knock on effect that was introduced accidentally.
    > Fixed the US Tank Guided Shell doing the reverse damage values when guided and unguided.
    > Adjusted the M224 mortar damage against vehicles. Some tweaks and adjustments in a previous update accidentally increased its effectiveness greater than intended.
    > Increased the range on the AA guns so they can reach vehicles hovering at the maximum height in select maps.
    > Replaced the VDV buggy on Gulf of Oman (Back to Karkand) with the DPV buggy for both teams at the City flag.
    > Fixed a bug where some vehicle unlocks were still enabled after the player left the vehicle.

Soldier and gadget related changes
    > Reduced the inaccuracy added when in suppression. There is still an enhanced suppression compared to the initial state in the game, but the effect is now less than it was in the last patch (see above).
    > Reduced input lag for gamepads/joysticks on all platforms. Aiming as a soldier when using a gamepad or joystick should now be more responsive.
    > Tweaked the deploy times on gadgets to be faster to deploy in high stress combat situations.
    > Greatly improved the responsiveness when deploying a bipod when going prone and shortly after moving. The bipod deploy should no longer abort if the player deploys the bipod immediately after stopping.
    > Fixed bug where you couldn’t deploy the mortar anywhere on Grand Bazaar.
    > When changing the accessories of a weapon in the Customize screen, the weapon previously selected in the Deploy screen will now automatically be selected when entering the Accessories screen.
    > Increased the effectiveness of the Aim Assist at close range. Testing in Close Quarters proved our current assist to be inadequate in tight quarters. This is a global change, and will improve the effectiveness of Aim Assist for all modes and maps. Aim Assist over distance is still significantly less effective. This is console only, as Aim Assist is not present on PC. If you prefer, you can also turn it off on console.
    > Players will now spawn on the Radio Beacon looking in the same direction the Beacon is facing. The Beacon always faces in the direction the player is facing when it is planted. Previously the Beacon’s direction had no impact on the player’s spawn direction.
    > The Spawn Preview camera on the Spawn Beacon has been updated to better reflect the direction the player will be looking when he spawns.
    > 40mm smoke now stays longer again.
    > Tweaked some tracers on sniper rounds to have better visibility at range (the tracers are smaller).
    > Tweaked the flashlight so it is less blinding at the edge of the screen.
    > Fixed bug where you couldn’t pick up your deployed gadgets after being revived.

Weapons related changes
    > Fixed a bug where Heavy Barrels and Underslung Shotguns could be over powered. (This is the so called M26 dart issue, see above)
    > All semi-automatic sniper rifles now properly have shorter range when using a suppressor.
    > The L96 now properly shoots where the iron sights are aimed. The position was previously offset.
    > The SKS now has the proper damage values when using a suppressor. The damage was previously too low at close range.
    > Slightly reduced the suppression effect of SKS rounds.
    > Decreased the long range damage of the SKS to highlight its close to medium range role.
    > Slightly decreased the foregrip aimed accuracy penalty on the M4A1 to bring it in line with other guns.
    > Slightly increased the foregrip aimed accuracy penalty on the SCAR-H to bring it in line with other guns.
    > Reduced some of the vertical recoil and zoomed accuracy penalties added to the FAMAS in the previous update.
    > F2000 foregrip accuracy penalty reduced and recoil reduction bonus increased.
    > AEK971 foregrip recoil reduction bonus increased.
    > SG553 foregrip recoil reduction bonus increased.
    > FAMAS foregrip recoil reduction bonus increased.
    > Fixed the M416’s M26 with Flechettes not having a name in the kill log.
    > Fixed so all clip based LMGs have Extended Mags as an available unlock.
    > All semi-automatic shotguns now fire at 220rpm. There was previously simply a small difference between them, whereas now they have different pellet counts instead of rates of fire.
    > Improved the recoil and accuracy of the M26 to match the 870.
    > Reduced the impact suppression has on shotguns. Shotguns are still affected by Suppression but it should no longer significantly impact their accuracy from the hip as it previously did.
    > The 870’s pump speed has been increased slightly from 0.55 seconds to 0.48 seconds. The empty reload time for the 870 has also been reduced slightly.
    > Improved the accuracy of aimed shotguns when on the move.
    > The Saiga’s recoil has been reduced.
    > The M1014 now fires 10 projectiles. The other semi auto shotguns have 9 pellets, and since the M1014 has a lower mag size and a slower reload it now fires 10 pellets to give it some edge.
    > The USAS-12 now fires 7 projectiles.
    > The MK3A1 now fires 8 projectiles.
    > Fixed so the weapon’s fire mode is saved between spawns.

Ga naar de link, daar staan er nog wat meer.

Wat zijn eigenijk de namen van alle vier de CQC maps?

0
  18. User  avatar
    5395 XP

Er zijn nog maar twee namen van maps van de Close Quarters DLC bekend:

– Ziba Tower (Bovenop een gebouw, Highrise van BF3)
    – Donya Fortress (In en rond een paleis)

😛

0
  19. User  avatar
    773 XP

[quote]Er zijn nog maar twee namen van maps van de Close Quarters DLC bekend:

– Ziba Tower (Bovenop een gebouw, Highrise van BF3)
    – Donya Fortress (In en rond een paleis)

:P[/quote]
    En komt de map pack maandag uit?

0
  20. User  avatar
    1356 XP

[quote]En komt de map pack maandag uit?[/quote]

We hope so ;3

0
  21. User  avatar
    773 XP

[quote]We hope so ;3[/quote]

😛 Best wel raar dat hij misschien morgen uitkomt en we weten de maps nog nieteens 😛

0
  22. User  avatar
    5395 XP

[b]Patch v1.05 staat online, hij weegt 1393MB[/b] 🙂

BF3 Menu post-patch:

http://i.imgur.com/3TH2q.jpg

http://i.imgur.com/YDdiQ.jpg

http://i.imgur.com/aTc31.jpg

En daarmee is Battlefield 3 Premium volledig bevestigd!

0
  23. User  avatar
    718 XP

Map namen zijn

Ziba tower
    Scrapmetal
    operation 925
    donya fortress

staat al tussen server broweser

0
  24. User  avatar
    5395 XP

[quote]Map namen zijn

Ziba tower
    Scrapmetal
    operation 925
    donya fortress

staat al tussen server broweser[/quote]

Wou het net posten. 😛

Er zijn ook drie nieuwe gamemodes!

http://i.imgur.com/VIg2v.jpg

😀

TDMC = Team Death Match Close Quarters. Deze gamemode kan je spelen op elke map en krijg je gratis wanneer je de patch download.
    GM = Gun Master. Deze gamemode kan je alleen in de nieuwe maps spelen.
    DOM = Conquest Domination. Deze gamemode kan je alleen in de nieuwe maps spelen.

🙂

Nog één ding: wapen camo’s! 😀

http://i.imgur.com/zP81l.jpg

Verder is er zo goed als geen input lagg meer. Althans, in de Singleplayer niet. Ik heb BF3 nog niet online kunnen spelen omdat de servers down zijn.

Heb al wel een bug gevonden: alle clip LMG’s zouden Extended mag krijgen, maar alleen de M27 IAR heeft Extended mag gekregen…

0
  25. User  avatar
    773 XP

Is de map pack nu al te downloaden of nog niet?

0
  26. User  avatar
    5395 XP

[quote]Is de map pack nu al te downloaden of nog niet?[/quote]

Nee, en die komt pas over twee weken. Tenzij je Premium koopt. Dan kan je ‘m morgen downloaden denk ik. 😛

0
  27. User  avatar
    773 XP

[quote]Nee, en die komt pas over twee weken. Tenzij je Premium koopt. Dan kan je ‘m morgen downloaden denk ik. :P[/quote]

WTF dat is echt fking naaiend!

Ik heb een vraag, premium kost toch 50 euro? En er komen nog 4 map packs uit, inclusief CQB, kan ik de map packs die ik dan gratis krijg via premium ook op mijn broertje zijn playstation zetten of kan dat niet?

0
  28. User  avatar
    1356 XP

[quote]WTF dat is echt fking naaiend!

Ik heb een vraag, premium kost toch 50 euro? En er komen nog 4 map packs uit, inclusief CQB, kan ik de map packs die ik dan gratis krijg via premium ook op mijn broertje zijn playstation zetten of kan dat niet?[/quote]

Yup gewoon ff inloggen op zijn ps3

Ik ga zeker premium halen daar gaat de rest van men salaris ( BUT WHO CARES )

edit: one time buy, dus is geen abo 50 eu voor de dlces + tons of shit extra

zo weer ff een psn kaartje halen xD

0
  29. User  avatar
    5395 XP

Ik quote mijn post op de vorige pagina even omdat niemand de message heeft gekregen of gewoon geen zin heeft om een pagina terug te klikken, Hahaha. xD

[quote]Wou het net posten. 😛

Er zijn ook [b]drie nieuwe gamemodes[/b]!

[url]http://i.imgur.com/VIg2v.jpg[/url]

😀

[b]TDMC[/b] = Team Death Match Close Quarters. Deze gamemode kan je spelen op elke map en krijg je gratis wanneer je de patch download.
    [b]GM[/b] = Gun Master. Deze gamemode kan je alleen in de nieuwe maps spelen.
    [b]DOM[/b] = Conquest Domination. Deze gamemode kan je alleen in de nieuwe maps spelen.

🙂

Nog één ding: [b]wapen camo’s[/b]! 😀

[url]http://i.imgur.com/zP81l.jpg[/url]

Verder is er zo goed als [b]geen input lagg meer[/b]. Althans, in de Singleplayer niet. Ik heb BF3 nog niet online kunnen spelen omdat de servers down zijn.

Heb al wel een bug gevonden: alle clip LMG’s zouden Extended mag krijgen, maar alleen de M27 IAR heeft Extended mag gekregen…[/quote]

[quote]WTF dat is echt fking naaiend!

Ik heb een vraag, premium kost toch 50 euro? En er komen nog 4 map packs uit, inclusief CQB, kan ik de map packs die ik dan gratis krijg via premium ook op mijn broertje zijn playstation zetten of kan dat niet?[/quote]

Premium kost €50 waarschijnlijk ja. En je kan die maps als het goed is idd gewoon op je broertjes’ PS3 zetten. 😛

De reden dat je BF3 niet online kan spelen is omdat er een downtime is ingesteld om de Premium service volledig in BF3 te integreren. Dit gaat ongeveer 5 uur duren, aldus DICE.

0
  30. User  avatar
    1356 XP

[quote]Ik quote mijn post op de vorige pagina even omdat niemand de message heeft gekregen of gewoon geen zin heeft om een pagina terug te klikken, Hahaha. xD

Premium kost €50 waarschijnlijk ja. En je kan die maps als het goed is idd gewoon op je broertjes’ PS3 zetten. 😛

De reden dat je BF3 niet online kan spelen is omdat er een downtime is ingesteld om de Premium service volledig in BF3 te integreren. Dit gaat ongeveer 5 uur duren, aldus DICE.[/quote]

ffs ben ik men pinpasje kwijt kan ik geen premium gaan halen :/ ik heb zin in die 20 nieuwe wapens 🙂

0
  31. User  avatar
    773 XP

[quote]ffs ben ik men pinpasje kwijt kan ik geen premium gaan halen :/ ik heb zin in die 20 nieuwe wapens :)[/quote]

CQC heeft er gewoon 10 hoor, of bedoel je B2K?

0
  32. User  avatar
    5395 XP

[quote]CQC heeft er gewoon 10 hoor, of bedoel je B2K?[/quote]

Hij bedoelt met Premium. xD

Je krijgt niet met elke DLC pack 10 wapens. Alleen met B2K, CQ en één van de latere DLC packs. Dus dan heb je 30 nieuwe wapens, 20 exclusief B2K, omdat die niet meegeteld wordt volgensmij. 😉

0
  33. User  avatar
    2295 XP

[quote]WTF dat is echt fking naaiend![/quote]

[quote]Nee, en die komt pas over twee weken. Tenzij je Premium koopt. Dan kan je ‘m morgen downloaden denk ik. [/quote]

Nee hoor, da’s de realiteit.. Hoe zouden ze anders geld kunnen verdienen? Je wilt niet weten hoeveel mensen daarin trappen, zie bijvoorbeeld [url=http://4.bp.blogspot.com/_4sQ5DK_yS4I/S9nVby61KRI/AAAAAAAAAu8/yddXEGihemc/s1600/16)+Dumbass.jpg]PattyS3[/url] xD

0
  34. User  avatar
    5395 XP

[quote]Nee hoor, da’s de realiteit.. Hoe zouden ze anders geld kunnen verdienen? Je wilt niet weten hoeveel mensen daarin trappen, zie bijvoorbeeld [url=http://4.bp.blogspot.com/_4sQ5DK_yS4I/S9nVby61KRI/AAAAAAAAAu8/yddXEGihemc/s1600/16)+Dumbass.jpg]PattyS3[/url] xD[/quote]

Anders betaal ik 60 euro, [url=http://i.qkme.me/35lto9.jpg]slimbo[/url]. xD

0
  35. User  avatar
    48 XP

Als je nu die premium gaat halen ben je zoizo al 65eu kwijt aan de maps!
    Tenzij je Back 2 Karkand nog niet hebt aangeschaft , ze hadden eerder met die Premium moeten komen.

0
  36. User  avatar
    5395 XP

[quote]Als je nu die premium gaat halen ben je zoizo al 65eu kwijt aan de maps!
    Tenzij je Back 2 Karkand nog niet hebt aangeschaft , ze hadden eerder met die Premium moeten komen.[/quote]

Fout! Wil je al deze DLC kopen kost het je 75 Euro, 60 Euro als je de Back to Karkand DLC al hebt. Deze Premium service kost maar 50 Euro en je krijgt alle DLC + bonus content zoals wapen camo’s, skins, dogtags en bonus assignments.

Mensen die BF3 nu pas aanschaffen hebben dus dik voordeel als ze die Premium service erbij kopen. ([url=http://www.psx-sense.nl/profiel/?u=6567-iRobbert-]Hint[/url]) xD

0
  37. User  avatar
    411 XP

Haha, ik heb hem eergisteren gekocht…

0
  38. User  avatar
    2295 XP

[quote]Fout! Wil je al deze DLC kopen kost het je 75 Euro, 60 Euro als je de Back to Karkand DLC al hebt. Deze Premium service kost maar 50 Euro en je krijgt alle DLC + bonus content zoals wapen camo’s, skins, dogtags en bonus assignments.

Mensen die BF3 nu pas aanschaffen hebben dus dik voordeel als ze die Premium service erbij kopen. ([url=http://www.psx-sense.nl/profiel/?u=6567-iRobbert-]Hint[/url]) xD[/quote]

Prachtig je reacties xD, ik zal die [url=http://gay-nerds.com/site/wp-content/gallery/casualgaymer/battlefield-3-front.jpg]hint[/url] is proberen op te volgen xD

0
  39. User  avatar
    773 XP

[quote]Prachtig je reacties xD, ik zal die [url=http://gay-nerds.com/site/wp-content/gallery/casualgaymer/battlefield-3-front.jpg]hint[/url] is proberen op te volgen xD[/quote]

Vertel het dan maar gewoon… Anders raken heel veel mensen heel veel geld kwijt en dan krijg jij de schuld omdat jij zo vaag bezig bent 🙂

0
  40. User  avatar
    1179 XP

laat ze aub aanmaken met het online zetten van de premium!
    alhoewel ik pas na 9 uur kan gamen..

0
  41. User  avatar
    48 XP

[quote]Fout! Wil je al deze DLC kopen kost het je 75 Euro, 60 Euro als je de Back to Karkand DLC al hebt. Deze Premium service kost maar 50 Euro en je krijgt alle DLC + bonus content zoals wapen camo’s, skins, dogtags en bonus assignments.

Mensen die BF3 nu pas aanschaffen hebben dus dik voordeel als ze die Premium service erbij kopen. ([url=http://www.psx-sense.nl/profiel/?u=6567-iRobbert-]Hint[/url]) xD[/quote]

Het zijn er dus 5 DLC die uit gaan komen oke ik dacht 4.
    Naar mijn mening zijn ze er wel een beetje laat mee, denk er nog over na of ik die ga halen.
    Maybe als die patch die uit moet komen of net uit is, die irri fouten uit die game haalt zal ik er wel naar kijken.

0
  42. User  avatar
    1179 XP

[quote]Het zijn er dus 5 DLC die uit gaan komen oke ik dacht 4.
    Naar mijn mening zijn ze er wel een beetje laat mee, denk er nog over na of ik die ga halen.
    Maybe als die patch die uit moet komen of net uit is, die irri fouten uit die game haalt zal ik er wel naar kijken.[/quote]

4 komen er uit. 1 is er al dat is back to karkand

0
  43. User  avatar
    773 XP

[quote]4 komen er uit. 1 is er al dat is back to karkand[/quote]

B2K
    CQC
    Armored kill
    Aftermath
    Endgame

0
  44. User  avatar
    5395 XP

[quote]Het zijn er dus 5 DLC die uit gaan komen oke ik dacht 4.
    Maybe als die patch die uit moet komen of net uit is, die irri fouten uit die game haalt zal ik er wel naar kijken.[/quote]

De patch is al uit en er is zo goed als geen input lagg meer, de audio-crashes zijn gefixt en de wapen bugs zijn verleden tijd… Welke ‘fouten’ zijn er nog meer? xD

Maar zoals Tom al zei, 4 DLC packs (t.w.v. 60 Euro) moeten nog uitkomen. 1 DLC pack (t.w.v. 15 Euro) is al uit.

LOL, sommige mensen moeten echt f*king blij zijn met mij:

http://i.imgur.com/Dfocf.jpg

En dat is nog niet eens alles! xD

0
  45. User  avatar
    773 XP

[quote]De patch is al uit en er is zo goed als geen input lagg meer, de audio-crashes zijn gefixt en de wapen bugs zijn verleden tijd… Welke ‘fouten’ zijn er nog meer? xD

Maar zoals Tom al zei, 4 DLC packs (t.w.v. 60 Euro) moeten nog uitkomen. 1 DLC pack (t.w.v. 15 Euro) is al uit.

[url]http://i.imgur.com/Dfocf.jpg[/url]

En dat is nog niet eens alles! xD[/quote]

(…)

0
  46. User  avatar
    1179 XP

[quote]De patch is al uit en er is zo goed als geen input lagg meer, de audio-crashes zijn gefixt en de wapen bugs zijn verleden tijd… Welke ‘fouten’ zijn er nog meer? xD

[url]http://i.imgur.com/Dfocf.jpg[/url]

En dat is nog niet eens alles! xD[/quote]

hoe kom je daar aan dan!!

0
  47. User  avatar
    5395 XP

[quote]hoe kom je daar aan dan!![/quote]

Gekocht… xD (Door de jaren heen hè)

OMG DIE NIEUWE MAPS ZIJN AWESOME! Het lijkt net of ik BF3 speel in CoD achtige maps. 😀

Max spelers is helaas wel maar 16… Je kan dus niet goed mixen met andere maps…

0
  48. User  avatar
    1356 XP

[quote]gekocht… Xd (door de jaren heen hè)

omg die nieuwe maps zijn awesome! Het lijkt net of ik bf3 speel in cod achtige maps. :d

max spelers is helaas wel maar 16… Je kan dus niet goed mixen met andere maps…[/quote]

kan je al spelen so jealus right naw 😮

0
  49. User  avatar
    1956 XP

Ik zag Premium ook al in de Store en Close Quarters maar toen ik daar op drukte was dat niet toegankelijk met mijn account, dus klopt het dat je Premium moet hebben voordat je Close kan krijgen? Maar wel raar dat hij dan in de Store staat, kan net zo goed alleen in het BF3 Premium Menu 😉
    Dus het is 8v8, dat is wel kut maar ik wacht de 2 weken af en dan koop ik het denk ik 😛

0
  50. User  avatar
    1179 XP

[quote]Gekocht… xD (Door de jaren heen hè)

OMG DIE NIEUWE MAPS ZIJN AWESOME! Het lijkt net of ik BF3 speel in CoD achtige maps. 😀

Max spelers is helaas wel maar 16… Je kan dus niet goed mixen met andere maps…[/quote]

Ja het is erg vet deze mappen!!

0
  51. User  avatar
    5395 XP

[quote]Ik zag Premium ook al in de Store en Close Quarters maar toen ik daar op drukte was dat niet toegankelijk met mijn account, dus klopt het dat je Premium moet hebben voordat je Close kan krijgen? Maar wel raar dat hij dan in de Store staat, kan net zo goed alleen in het BF3 Premium Menu 😉
    Dus het is 8v8, dat is wel kut maar ik wacht de 2 weken af en dan koop ik het denk ik :P[/quote]

8vs8 is de sweet spot in deze maps, 12vs12 zou echt te erg zijn.

Je moet eerst Premium kopen wil je de DLC ja.

0
  52. User  avatar
    2036 XP

is het het wel waard? 50 euro is zowat een nieuw spel, dus ik zit zwaar te twijfelen.

0
  53. User  avatar
    1179 XP

[quote]is het het wel waard? 50 euro is zowat een nieuw spel, dus ik zit zwaar te twijfelen.[/quote]

Het is hem echt waard! Deze Dlc is nog maar de 1e van de 4 en is nog maar
    Het begin van wat ons nog meer te wachten staat!
    Je betaald 50 euro maar het is bij elkaar ook een nieuw spel!

0
  54. User  avatar
    5395 XP

[quote]is het het wel waard? 50 euro is zowat een nieuw spel, dus ik zit zwaar te twijfelen.[/quote]

Je krijgt eigenlijk ook gewoon een nieuw spel. xD

20 Maps, 20 wapens, etc. BF3 zelf heeft maar 9 maps. xD

[b]Gewoon een paar Battlefield 3 Armored Kill screenshots. Niet flippen! Je bent gewaarschuwd.[/b]

http://www.playstationpure.be/ftp/Nicolas/Armored%20Kill/AK2.jpg

http://www.playstationpure.be/ftp/Nicolas/Armored%20Kill/AK1.jpg

http://www.playstationpure.be/ftp/Nicolas/Armored%20Kill/AK4.jpg

Voor het geval je het je nog afvraagt: JA HET IS EEN AC130! 😀

0
  55. User  avatar
    773 XP

Is de AC130 niet lichtelijk, uhh? FKING OP!!???

0
  56. User  avatar
    2295 XP

Wat een kwaliteit bij het laatste plaatje! Lijkt net echt! :O

0
  57. User  avatar
    1179 XP

[quote]Je krijgt eigenlijk ook gewoon een nieuw spel. xD

20 Maps, 20 wapens, etc. BF3 zelf heeft maar 9 maps. xD

[b]Gewoon een paar Battlefield 3 Armored Kill screenshots. Niet flippen! Je bent gewaarschuwd.[/b]

[url]http://www.playstationpure.be/ftp/Nicolas/Armored%20Kill/AK2.jpg[/url]

[url]http://www.playstationpure.be/ftp/Nicolas/Armored%20Kill/AK1.jpg[/url]

[url]http://www.playstationpure.be/ftp/Nicolas/Armored%20Kill/AK4.jpg[/url]

Voor het geval je het je nog afvraagt: JA HET IS EEN AC130! :D[/quote]

holy shit!!!!!!

0
  58. User  avatar
    5395 XP

[quote]Is de AC130 niet lichtelijk, uhh? FKING OP!!???[/quote]

Dat ding kan je zo neerhalen met een jet of een paar stingers. Dus nee. 😛 En anders zorgt DICE er wel voor dat dat ding niet OP is. 😉

0
  59. User  avatar
    773 XP

[quote]Dat ding kan je zo neerhalen met een jet of een paar stingers. Dus nee. 😛 En anders zorgt DICE er wel voor dat dat ding niet OP is. ;)[/quote]

Heb je je headset al? Ik heb er al zin in om met een flanker zo een ding neer te halen 😛

0
  60. User  avatar
    5395 XP

[quote]Heb je je headset al? Ik heb er al zin in om met een flanker zo een ding neer te halen :P[/quote]

Tussen 09:00 en 11:00 word hij geleverd! 😀

Ik heb daar ook zin in, NADAT ik een paar triple kills heb gemaakt met de AC130! xD

Ik ben echt veel beter in echte Battlefield maps dan in Close Quarters maps… 😛 K/D dik omlaag… -.-‘ Damn hippies!!

0
  61. User  avatar
    1356 XP

[quote]Tussen 09:00 en 11:00 word hij geleverd! 😀

Ik heb daar ook zin in, NADAT ik een paar triple kills heb gemaakt met de AC130! xD

Ik ben echt veel beter in echte Battlefield maps dan in Close Quarters maps… 😛 K/D dik omlaag… -.-‘ Damn hippies!![/quote]

heb je die 20 wapens al, zoja hoe zijn ze

0
  62. User  avatar
    773 XP

[quote]heb je die 20 wapens al, zoja hoe zijn ze[/quote]

Aug=chill

0
  63. User  avatar
    1179 XP

[quote]Tussen 09:00 en 11:00 word hij geleverd! 😀

Ik ben echt veel beter in echte Battlefield maps dan in Close Quarters maps… 😛 K/D dik omlaag… -.-‘ Damn hippies!![/quote]

Klagen ofnie:P je heb elke x dikke scores!

0
  64. User  avatar
    2036 XP

hoe krijg je die ac130 dan? gister een paar potjes gedaan, maar het is wel ff wennen als je grote maps gewend bent xD

0
  65. User  avatar
    5395 XP

[quote]heb je die 20 wapens al, zoja hoe zijn ze[/quote]

Je krijgt maar 10 wapens met de Close Quarters DLC. 😛

Ze zuigen allemaal. xD Behalve de M5K en M417. Of misschien moet ik eerst aan die andere wapens wennen. xD Ik weet wel dat ik steeds door kerels met een F2000 gepwnd wordt… xD

[quote]Klagen ofnie:P je heb elke x dikke scores![/quote]

Normaal heb ik heel dikke scores. xD

[quote]hoe krijg je die ac130 dan? gister een paar potjes gedaan, maar het is wel ff wennen als je grote maps gewend bent xD[/quote]

Die komt met de volgende BF3 Armored Kill DLC in september. 🙂

0
  66. User  avatar
    1956 XP

Ok naja ik haal CQ denk ik over 2 weken want dan komt hij toch voor normaal PS3?
    En hoe zit het met Xbox en PC kunnen die ook al Premium en dus de maps? En die andere 5 unlocks zijn dat Dog Tags die je kunt unlocken?
    Maar wat heb je nu extra als Premium lid, de Dogtags, de Maps, 10 Camo’s en welke Gamemodes kan je nou spelen? Thnx haha 😛

0
  67. User  avatar
    5395 XP

[quote]Ok naja ik haal CQ denk ik over 2 weken want dan komt hij toch voor normaal PS3?
    En hoe zit het met Xbox en PC kunnen die ook al Premium en dus de maps? En die andere 5 unlocks zijn dat Dog Tags die je kunt unlocken?
    Maar wat heb je nu extra als Premium lid, de Dogtags, de Maps, 10 Camo’s en welke Gamemodes kan je nou spelen? Thnx haha :P[/quote]

Xbox en PC kunnen pas over een week de maps downloaden.

Met Premium heb je allemaal extra dingen en content drops (camo’s, dogtags, XP evenementen) elke maand. 😛 En Early Access. 😀

Ik heb alle nieuwe wapens al vrijgespeeld! En ff getest.

Deze zijn goed:
    AUG-A3 (Grip)
    SPAS-12 (Flechette)
    M5K (Extended Mag)
    M417 (Laser)
    ACW-R (Holo)

De andere wapens… Mwah, ze zijn niet extreem goed ofzo. 😛

0
  68. User  avatar
    1956 XP

Dit is leuk voor de Premium members want dit krijgen ze precies: [url]http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/premium/[/url]
    Je ziet ook een Kalender voor wanneer alles komt en ik wist niet dat je ook nog je scores etc. kan Resetten dus kan je bijv. weer een hogere KD/WL halen haha 😛 Maar dat is bij de meeste niet nodig ^^
    Ok S3tje thanks 🙂

0
  69. User  avatar
    1356 XP

Nee, premium members zouden nog 20 wapens extra krijgen Oo

0
  70. User  avatar
    5395 XP

[quote]Nee, premium members zouden nog 20 wapens extra krijgen Oo[/quote]

In de DLC packs ja. xD

Maar zal het 20 nieuwe wapens bovenop de 10 wapens van B2K zijn? 😛

0
  71. User  avatar
    1956 XP

[quote]In de DLC packs ja. xD

Maar zal het 20 nieuwe wapens bovenop de 10 wapens van B2K zijn? :P[/quote]

Ja wat zijn die twintig wapens want normaal krijg je altijd 10 bij een DLC dus misschien elke maand 3 extra wapens ( vrij van de DLC ) en dat je dan bij Maart er uitkomt op twintig? Want normaal twintig is te weinig dan moet het 50 zijn ( van alle DLC’s bij elkaar ) 😉

Ik wilde CQ kopen, maar dat was niet beschikbaar met mijn account maar iemand exacte datum van normaal CQ PS3?

0
  72. User  avatar
    1356 XP

[quote]Ja wat zijn die twintig wapens want normaal krijg je altijd 10 bij een DLC dus misschien elke maand 3 extra wapens ( vrij van de DLC ) en dat je dan bij Maart er uitkomt op twintig? Want normaal twintig is te weinig dan moet het 50 zijn ( van alle DLC’s bij elkaar ) 😉

Ik wilde CQ kopen, maar dat was niet beschikbaar met mijn account maar iemand exacte datum van normaal CQ PS3?[/quote]

Ja je krijgt naast de dlc wapens ook nog 20 extra andere 😉

0
  73. User  avatar
    5395 XP

[quote]Ja wat zijn die twintig wapens want normaal krijg je altijd 10 bij een DLC dus misschien elke maand 3 extra wapens ( vrij van de DLC ) en dat je dan bij Maart er uitkomt op twintig? Want normaal twintig is te weinig dan moet het 50 zijn ( van alle DLC’s bij elkaar ) 😉

Ik wilde CQ kopen, maar dat was niet beschikbaar met mijn account maar iemand exacte datum van normaal CQ PS3?[/quote]

Niet elke DLC pack bevat wapens. De volgende DLC bijvoorbeeld bevat ipv 10 nieuwe wapens 10 nieuwe voertuigen volgensmij. 😉

De DLC is voor non-premium members volgensmij op 28 of 29 Juni te downloaden. 🙂

[quote]Ja je krijgt naast de dlc wapens ook nog 20 extra andere ;)[/quote]

Je krijgt geen exclusieve wapens met premium. xD Die wapens krijg je wanneer je bepaalde DLC (die je wel exclusief 2 weken eerder kan downloaden) download. De eerste is Close Quarters (10 wapens) (B2K niet meegerekend) en de tweede is aftermatch of end-game. (ook 10 wapens) 😛

0
  74. User  avatar
    1356 XP

[quote]Niet elke DLC pack bevat wapens. De volgende DLC bijvoorbeeld bevat ipv 10 nieuwe wapens 10 nieuwe voertuigen volgensmij. 😉

De DLC is voor non-premium members volgensmij op 28 of 29 Juni te downloaden. 🙂

Je krijgt geen exclusieve wapens met premium. xD Die wapens krijg je wanneer je bepaalde DLC (die je wel exclusief 2 weken eerder kan downloaden) download. De eerste is Close Quarters (10 wapens) (B2K niet meegerekend) en de tweede is aftermatch of end-game. (ook 10 wapens) :P[/quote]

Wel jonguh, staat tog op de callender noob :/

BTW: C4 jeeps ^^ waren epic

0
  75. User  avatar
    5395 XP

[quote]Wel jonguh, staat tog op de callender noob :/

BTW: C4 jeeps ^^ waren epic[/quote]

Nee, wat op de callender staat zijn camo’s voor bepaalde wapens ofzo. xD

Ik wil echt eens met een heel / half team met de Mortars. xD Dikke artillerie!

0
  76. User  avatar
    773 XP

[quote]Nee, wat op de callender staat zijn camo’s voor bepaalde wapens ofzo. xD

Ik wil echt eens met een heel / half team met de Mortars. xD Dikke artillerie![/quote]

Zullen we op de openingsdag van jou server een gigantische bootlaunch doen? Dan laten we creative triangle met zijn HD PVR op de beste plek zitten 😛

0
  77. User  avatar
    5395 XP

[quote]Zullen we op de openingsdag van jou server een gigantische bootlaunch doen? Dan laten we creative triangle met zijn HD PVR op de beste plek zitten :P[/quote]

Dat kan. xD

0
  78. User  avatar
    773 XP

[quote]Dat kan. xD[/quote]

En we bombarderen een hele basis met mortars :p

0
  79. User  avatar
    343 XP

ik val midden in dit gesprek maja. Premium aanschaffen is dus een goed idee?

0
  80. User  avatar
    5395 XP

[quote]ik val midden in dit gesprek maja. Premium aanschaffen is dus een goed idee?[/quote]

Als je sowieso alle BF3 DLC (Maps, wapens, etc) wilt, ja. Dan ben je namelijk goedkoper uit + je krijgt bonus content.

0
  81. User  avatar
    773 XP

[quote]ik val midden in dit gesprek maja. Premium aanschaffen is dus een goed idee?[/quote]

Ja, ik ben er tevreden mee. Als je B2K nog niet hebt helemaal, maar als je niet van plan bent nog 3 of meer map packs te gaan kopen zal ik het niet doen.

0
  82. User  avatar
    1956 XP

Ja ik vind het het niet meer waard voormezelf. 😉

0
  83. User  avatar
    5395 XP

[quote]http://www.youtube.com/watch?v=S8Jh0zuCrpU&list=UUdOWNFyayyj_-GJJh-seBWg&index=1&feature=plcp[/quote]

Nice, het is leuk om alles in die Maps kapot te schieten. xD

0
  84. User  avatar
    343 XP

hmm. Ik weet niet zo goed wat ik nou van battlefield 3 vind. Ik ben super battlefield fan al tijden alleen toch vind ik deze niet zo verslavend als andere delen.

0
  85. User  avatar
    5395 XP

[quote]hmm. Ik weet niet zo goed wat ik nou van battlefield 3 vind. Ik ben super battlefield fan al tijden alleen toch vind ik deze niet zo verslavend als andere delen.[/quote]

Ik mis ook een paar typische en karakteristieke dingen in BF3. (een dom voorbeeld: BF-muziek tijdens het laden van een map. Het klinkt als iets vaags, maar het brengt wel een BF gevoel met zich mee) Desondanks blijft het voor mij de beste shooter sinds tijden. 😛

0
  86. User  avatar
    343 XP

[quote]Ik mis ook een paar typische en karakteristieke dingen in BF3. (een dom voorbeeld: BF-muziek tijdens het laden van een map. Het klinkt als iets vaags, maar het brengt wel een BF gevoel met zich mee) Desondanks blijft het voor mij de beste shooter sinds tijden. :P[/quote]

ja klopt, ik heb ook een beetje het gevoel dat er wat dingetjes missen. Maar inderdaad voor de rest is die geweldig 🙂

0
  87. User  avatar
    105 XP

Als is CQ wil gaan dowloaden staat er ‘Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account’. Ik moet het toch gwn kunnen downloaden?…

0
  88. User  avatar
    773 XP

[quote]Als is CQ wil gaan dowloaden staat er ‘Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account’. Ik moet het toch gwn kunnen downloaden?…[/quote]

Je moet premium hebben anders moet je nog 1 week wachten.

0
  89. User  avatar
    5395 XP

[quote]Als is CQ wil gaan dowloaden staat er ‘Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account’. Ik moet het toch gwn kunnen downloaden?…[/quote]

Je hebt het helemaal gemist hè? xD

Er is een nieuwe BF service genaamd “Battlefield Premium”. Als je dit koopt (€50) krijg je alle DLC (t.w.v. €75) en je krijgt 2 weken eerder toegang tot alle DLC t.o.v. andere BF spelers. + Je krijgt allemaal bonus content. 😛

0
  90. User  avatar
    1956 XP

[quote]Je hebt het helemaal gemist hè? xD

Er is een nieuwe BF service genaamd “Battlefield Premium”. Als je dit koopt (€50) krijg je alle DLC (t.w.v. €75) en je krijgt 2 weken eerder toegang tot alle DLC t.o.v. andere BF spelers. + Je krijgt allemaal bonus content. :P[/quote]

Ik heb het onderhand begrepen 😛 Volgens mij dus nog een week voor PS3/Xbox/PC? Maar als je bijv. PC/Xbox Premium hebt krijg je de maps niet eerder? Of misschien krijgen die het volgende week en de normale Xbox/PC mensen het nog later?
    Maarja als ik het koop krijg ik dus die 10 wapens en 4 Maps dus niet die 5 Dogtags etc. Mweh 😛

0
  91. User  avatar
    5395 XP

[quote]Ik heb het onderhand begrepen 😛 Volgens mij dus nog een week voor PS3/Xbox/PC? Maar als je bijv. PC/Xbox Premium hebt krijg je de maps niet eerder? Of misschien krijgen die het volgende week en de normale Xbox/PC mensen het nog later?
    Maarja als ik het koop krijg ik dus die 10 wapens en 4 Maps dus niet die 5 Dogtags etc. Mweh :P[/quote]

PC en XBOX Premium kunnen de maps etc. downloaden sinds deze week. 😛

En je krijgt idd niet die dogtags.

0
  92. User  avatar
    1956 XP

Ik ga weereens wat BF3 spelen + Close Quarters kopen, maar hier even een verhaaltje :P:

Even voor de duidelijkheid: Als je Premium voor de PS3 haalt kan je de Maps dus al downloaden, en sinds gister kunnen Xbox en/PC Premium dat ook en voor de normale mensen altijd 2 weken later dan dat de Premium mensen van hun platform de maps hebben gekregen dus 19 Juni kan normaal PS3 de maps downloaden en 26 Juni voor Xbox/PC. Dit klopt want er zit weer een week tussen maar dit is 2 dagen geleden bevestigd, DoubleXP is trouwens voor iedereen.

Maarja dat DoubleXP weekend ( [url]http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654783220020096/[/url] ) is dus 16 Juni en dan kan de PS3 de Maps nog niet downloaden ( 19 Juni ) helaas maar vanaf 19 Juni ga ik zekers je server joinen Pattsy 😉 En natuurlijk eindelijk ( alleen 🙁 ) de Maps en Assignments doen 😀
    Heb er zin in alleen lijkt mij Operation 925 wat minder waar wat is jullie Top 4 van de Maps?

0
  93. User  avatar
    5395 XP

[quote]Ik ga weereens wat BF3 spelen + Close Quarters kopen, maar hier even een verhaaltje :P:

Even voor de duidelijkheid: Als je Premium voor de PS3 haalt kan je de Maps dus al downloaden, en sinds gister kunnen Xbox en/PC Premium dat ook en voor de normale mensen altijd 2 weken later dan dat de Premium mensen van hun platform de maps hebben gekregen dus 19 Juni kan normaal PS3 de maps downloaden en 26 Juni voor Xbox/PC. Dit klopt want er zit weer een week tussen maar dit is 2 dagen geleden bevestigd, DoubleXP is trouwens voor iedereen.

Maarja dat DoubleXP weekend ( [url]http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654783220020096/[/url] ) is dus 16 Juni en dan kan de PS3 de Maps nog niet downloaden ( 19 Juni ) helaas maar vanaf 19 Juni ga ik zekers je server joinen Pattsy 😉 En natuurlijk eindelijk ( alleen 🙁 ) de Maps en Assignments doen 😀
    Heb er zin in alleen lijkt mij Operation 925 wat minder waar wat is jullie Top 4 van de Maps?[/quote]

Operation 925 vind ik juist een van de leukste. xD Maar eigenlijk zijn alle maps wel leuk. Alleen Ziba Tower staat 4e. 😛

0
  94. User  avatar
    1956 XP

[quote]Operation 925 vind ik juist een van de leukste. xD Maar eigenlijk zijn alle maps wel leuk. Alleen Ziba Tower staat 4e. :P[/quote]

Haha oh mij lijkt Donya nou een van de leukste xD
    Maar je krijgt dus 3 Gamemodes erbij, GunMaster dat snap ik maar CQ Domination, is het enige verschil dat je de Flags sneller Capt, en TDM 16 ofzo wat is dat precies, en is dat alleen voor Premium ofzo?

0
  95. User  avatar
    773 XP

1. Ziba tower
    2. Donya
    3. 925
    4. Scrapmetal

0
  96. User  avatar
    5395 XP

[quote]Haha oh mij lijkt Donya nou een van de leukste xD
    Maar je krijgt dus 3 Gamemodes erbij, GunMaster dat snap ik maar CQ Domination, is het enige verschil dat je de Flags sneller Capt, en TDM 16 ofzo wat is dat precies, en is dat alleen voor Premium ofzo?[/quote]

Conquest Domination = Conquest, maar dan capture je de vlaggen sneller idd.

TDMC = TDM, maar dan met 16 spelers. Deze gamemode kan iedereen spelen op elke map volgensmij. 😛

0
  97. User  avatar
    1956 XP

Haha wajoo ik zat in de Server van ADHD_WACKO_JACKO, deze vent: http://www.youtube.com/watch?v=Gy1zDBW_UAw
    Oudste BF3 Speler, 67 jaar, Jaap uit Nederland xD
    Heb een beetje met hem gepraat was wel grappig en in die Server waren ook veel Nederlanders, ook van ADHD maar ook buitenlanders want dat filmpje is nu heel beroemd 😀
    Hij is Btw Colonel 24 en best wel goed 😛 Je kan dus ook nu die Server joinen 🙂
    [url]http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/50761615/4/319322236/[/url]

0
  98. User  avatar
    773 XP

Misschien dat ik BF3 op de PC erbij ga kopen… Console versie raakt al lichtelijk verveeld.

Maar geen zorgen hoor, als ik het zal kopen kom ik nog vaak genoeg online met jullie 😛

0
  99. User  avatar
    1956 XP

Is je PC goed genoeg om het er vloeiend op te laten draaien? Want daar moet je wel wat voor doen 😛
    Maar ik snap dat de PC veel vetter is haha 😉

0