Forum

Topic: [OOT] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. Hier kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2.391 reacties

  1. 846 XP
    Thijs's avatar

    Is je PC goed genoeg om het er vloeiend op te laten draaien? Want daar moet je wel wat voor doen ๐Ÿ˜›
    Maar ik snap dat de PC veel vetter is haha ๐Ÿ˜‰

    Ga ik ook doen, ik ga een i3 nemen.

  2. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ga ik ook doen, ik ga een i3 nemen.

    Een i3 processor? xD Je wilt BF3 spelen op een PC met een i3 processor?! xD

    Whahaha!

    Dat gaat je nooit lukken man. ๐Ÿ™‚ BF3= i7 met een goede videokaart of i5 met een hele goede videokaart. Tenzij je BF3 op de PC op Low wilt spelen, maar dan kan je net zo goed bij de PS3 blijven. ๐Ÿ˜›

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Een i3 processor? xD Je wilt BF3 spelen op een PC met een i3 processor?! xD

    Whahaha!

    Dat gaat je nooit lukken man. ๐Ÿ™‚ BF3= i7 met een goede videokaart of i5 met een hele goede videokaart. Tenzij je BF3 op de PC op Low wilt spelen, maar dan kan je net zo goed bij de PS3 blijven. ๐Ÿ˜›

    Valt allemaal reuze mee. Laten we ontopic blijven.

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dat gaat je nooit lukken man. Click here to enlarge BF3= i7 met een goede videokaart of i5 met een hele goede videokaart. Tenzij je BF3 op de PC op Low wilt spelen, maar dan kan je net zo goed bij de PS3 blijven. Click here to enlarge

    Helemaal niet.
    Check maar www.systemrequirementslab.com/cyri .. Hele handige site.
    Verder inderdaad, ontopic!

  5. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Nog ff offtopic: Je kan BF3 dan alsnog niet op high draaien. Wel op Low, maar dat zei ik al. i3 is dual core hรจ… Je zult sowieso (veel) lagg hebben als je BF3 op medium of high zult draaien op een PC met een i3 processor. ๐Ÿ˜‰

    BF3 double XP weekend voorbij… Heb er amper gebruik van kunnen maken… Jammer. ๐Ÿ˜›

  6. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    1. Ziba tower
    2. Donya
    3. 925
    4. Scrapmetal

    mijn lijst:

    1. Ziba
    2. Scrapmetal ( just cause the map looks S1CK )
    3. Donya
    4. 925 ( kak map )

  7. 846 XP
    Thijs's avatar

    mijn lijst:

    1. Ziba
    2. Scrapmetal ( just cause the map looks S1CK )
    3. Donya
    4. 925 ( kak map )

    Nieuwe ljst na ietsjes spelen:

    1. ziba
    2. scrapmetal
    3. 925
    4. donya

  8. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Mijn lijst zonder te spelen, alleen wel vaak gezien ๐Ÿ˜›

    1. Ziba Tower
    2. Donya Fortress
    3. Scrapmetal
    4. Operation 925

    Alleen zijn ze allemaal wel leuk om te spelen, het lijstje zegt weinig want ze hebben allemaal iets anders wat die Map bijzonder maakt. Want Scrap zou van mij ook op 2 mogen en misschien 925 ook wel maar ikke nog nie wete ๐Ÿ˜›
    Morgen komt ie eindelijk uit voor Normaal PS3 xD

  9. 846 XP
    Thijs's avatar

    Mijn lijst zonder te spelen, alleen wel vaak gezien ๐Ÿ˜›

    1. Ziba Tower
    2. Donya Fortress
    3. Scrapmetal
    4. Operation 925

    Alleen zijn ze allemaal wel leuk om te spelen, het lijstje zegt weinig want ze hebben allemaal iets anders wat die Map bijzonder maakt. Want Scrap zou van mij ook op 2 mogen en misschien 925 ook wel maar ikke nog nie wete ๐Ÿ˜›
    Morgen komt ie eindelijk uit voor Normaal PS3 xD

    Vanavond toch al?

  10. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Vanavond toch al?

    Oh volgens mij 19 Juni, maar misschien voor Europa 18 ik weet niet? Hoe weet jij dan Vanavond al dan? ๐Ÿ˜›
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/news/view/2832654783212929536/

  11. 846 XP
    Thijs's avatar

    Oh volgens mij 19 Juni, maar misschien voor Europa 18 ik weet niet? Hoe weet jij dan Vanavond al dan? ๐Ÿ˜›
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/news/view/2832654783212929536/

    Het kwam voor premium ook uit op maandagavond.

  12. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Het kwam voor premium ook uit op maandagavond.

    Ok dan zou het idd kunnen, kga vanavond even kijken ๐Ÿ˜‰
    2Weken later is idd Maandagavond, weet je nog een tijd? ๐Ÿ˜›
    Thnx ๐Ÿ™‚

  13. 1374 XP
    rva_96's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=S8Jh0zuCrpU&list=UUdOWNFyayyj_-GJJh-seBWg&index=1&feature=plcp

    Huh hoe doe je free cam in bf3 ??? :O Dus dat je het hele level door kan, zonder je handen/wapen te zien.

  14. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Huh hoe doe je free cam in bf3 ??? :O Dus dat je het hele level door kan, zonder je handen/wapen te zien.

    Hardcore spelen met HUD uit en met een video-bewerkings programma een deel van de boven en onderkant van het beeld zwart maken? xD

  15. 846 XP
    Thijs's avatar

    Een i3 processor? xD Je wilt BF3 spelen op een PC met een i3 processor?! xD

    Whahaha!

    Dat gaat je nooit lukken man. ๐Ÿ™‚ BF3= i7 met een goede videokaart of i5 met een hele goede videokaart. Tenzij je BF3 op de PC op Low wilt spelen, maar dan kan je net zo goed bij de PS3 blijven. ๐Ÿ˜›

    Lol =D je kunt bf spelen met Intel core 2 duo 2.4 GHz ik kan hem gewoon spelen met core 2 quad 2.50 GHz

  16. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Lol =D je kunt bf spelen met Intel core 2 duo 2.4 GHz ik kan hem gewoon spelen met core 2 quad 2.50 GHz

    Ik zei al dat je BF3 wel op Low kan spelen. ๐Ÿ˜›

    Maar ik had het gecheckt. Als je die Radeon HD 5450 2GB haalt moet je BF3 op medium kunnen spelen met je huidige PC denk ik. ๐Ÿ™‚

    Binnenkort maar even een event organiseren op de PSX BF3 PS3 server? ๐Ÿ˜€

  17. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ja, domino maken met iedereen 6 c4, 6 landmijnen en dan doe jij nog een Magnum schieten om de explosie te beginnen.

  18. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Ik zei al dat je BF3 wel op Low kan spelen. ๐Ÿ˜›

    Maar ik had het gecheckt. Als je die Radeon HD 5450 2GB haalt moet je BF3 op medium kunnen spelen met je huidige PC denk ik. ๐Ÿ™‚

    Binnenkort maar even een event organiseren op de PSX BF3 PS3 server? ๐Ÿ˜€

    Ja, want het blijft vrij leeg jammer genoeg ๐Ÿ™‚

  19. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    BF3 Armored Kill info:

    http://www.youtube.com/watch?v=wapDDxuvhCg&feature=youtube_gdata_player

    Goed luisteren wat ze zeggen! ๐Ÿ˜›

    Zo vet! ๐Ÿ˜€

  20. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Waajoo gisteravond nog 5 Mensen met 1 RPG’tje maar ik vind de Maps zeker prima, je krijgt lekker veel puntjes en die wapens enzo is allemaal wel verfrissend, maar ik denk dat de Maps meer iets zijn om soms een beetje mee aftewisselen ๐Ÿ˜‰

  21. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Jup, en de meeste 2.3+ dual core’s kun je nog overclocken tot 2.8 ghz, aangezien die op fabrieksinstellingen staan.
    Op de mijne ben ik helemaal trots, was 1.86 ghz, en nu 2.9ghz stable, maar aangezien dit off-topic is laten we on-topic blijven.

    Kortom: Battlefield op een D.C. 2.6ghz+ kan.

  22. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Waajoo gisteravond nog 5 Mensen met 1 RPG’tje maar ik vind de Maps zeker prima, je krijgt lekker veel puntjes en die wapens enzo is allemaal wel verfrissend, maar ik denk dat de Maps meer iets zijn om soms een beetje mee aftewisselen ๐Ÿ˜‰

    Klopt. Om die maps de hele tijd te spelen is saai. Maar BF3 is niet voor niets een afwisselend spel. ๐Ÿ˜›

    De aankomende Armored Kill DLC zal je waarschijnlijk wel de hele tijd gaan spelen omdat het grote maps bevat met vette dingen, zoals een AC130 en Mobiele Artillerie, etc. + 20 Nieuwe vehicle spec unlocks als ik het goed begrepen heb. ๐Ÿ™‚ Op kleine maps ben je na een paar keer snel uitgekeken. Dan moet je eerst weer ff wat andere maps spelen. Op grote maps ben je heel veel minder snel uitgekeken.

  23. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Klopt. Om die maps de hele tijd te spelen is saai. Maar BF3 is niet voor niets een afwisselend spel. ๐Ÿ˜›

    De aankomende Armored Kill DLC zal je waarschijnlijk wel de hele tijd gaan spelen omdat het grote maps bevat met vette dingen, zoals een AC130 en Mobiele Artillerie, etc. + 20 Nieuwe vehicle spec unlocks als ik het goed begrepen heb. ๐Ÿ™‚ Op kleine maps ben je na een paar keer snel uitgekeken. Dan moet je eerst weer ff wat andere maps spelen. Op grote maps ben je heel veel minder snel uitgekeken.

    Je krijgt dan dus 4 Maps ja en dan Vehicles ( en misschien wat Unlocks ) maar geen wapens?
    Naja we zien wel, wordt altijd wel duidelijk gezegd tegen die tijd ๐Ÿ™‚
    Oh nee wacht dit komt in ieder geval ( Bttlelog ):
    •4 new maps
    •Biggest map ever
    •New game mode
    •5 new vehicles

    En dan misschien nog wat Vehicle Unlocks ofzo, en waarschijnlijk is die grootste map ever Bandar Desert ๐Ÿ˜‰
    En 12v12 lijkt mij een beetje weinig, miss 16v16? Ik weet niet wat ze gaan doen maar doordat ze deze grote Maps maken kunnen ze veel veranderen/vernieuwen maar het is tuurlijk totaal aan hun al moet je niet te veel doen maartoch.. ๐Ÿ™‚

  24. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Je krijgt dan dus 4 Maps ja en dan Vehicles ( en misschien wat Unlocks ) maar geen wapens?
    Naja we zien wel, wordt altijd wel duidelijk gezegd tegen die tijd ๐Ÿ™‚
    Oh nee wacht dit komt in ieder geval ( Bttlelog ):
    •4 new maps
    •Biggest map ever
    •New game mode
    •5 new vehicles

    En dan misschien nog wat Vehicle Unlocks ofzo, en waarschijnlijk is die grootste map ever Bandar Desert ๐Ÿ˜‰
    En 12v12 lijkt mij een beetje weinig, miss 16v16? Ik weet niet wat ze gaan doen maar doordat ze deze grote Maps maken kunnen ze veel veranderen/vernieuwen maar het is tuurlijk totaal aan hun al moet je niet te veel doen maartoch.. ๐Ÿ™‚

    We zullen zien, maar Bandar Desert is idd de grootste BF map ooit. ๐Ÿ˜‰

    Reken er maar op dat het 12vs12 is op consoles hoor. Maar iedereen heeft waarschijnlijk een voertuig of kan er in een spawnen, dus no problemo. Geen marathons lopen. xD

  25. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Dit weekend knallen met Double XP! (Voor Premium members althans) ๐Ÿ˜€

    Join de PSX BF3 PS3 server dit weekend dus! ๐Ÿ˜‰

  26. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Random, maar eehm… Waarom is er geen sneeuw-level in BF3? ๐Ÿ˜›

  27. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    Random, maar eehm… Waarom is er geen sneeuw-level in BF3? ๐Ÿ˜›

    omdat ze bf3 in voornamelijk de zomer hebben ontwikkeld, dan ligt er geen sneeuw in de regio in zweden waar het DICE kantoor staat. Daarom is er geen sneeuw. bad company 2 daarintegen is in de winter ontwikkeld en toen lag er wel sneeuw. daarom zaten er in bad company 2 wel veel sneeuwlevels.

    nee grapje ik neem je maar in de zeik. De echte reden is omdat toen ze de levels gingen inkleuren de wit op was.

  28. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    http://1.bp.blogspot.com/-Fm6r-ELVN4o/T4Rs5Nnw-FI/AAAAAAAAAag/tUrJ3tmWMbI/s1600/AreYouFuckingKiddingMe_1200px_by_CrusierPL.png

    Ze hebben geen sneeuw levels omdat de sneeuw op was.

  29. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    http://1.bp.blogspot.com/-Fm6r-ELVN4o/T4Rs5Nnw-FI/AAAAAAAAAag/tUrJ3tmWMbI/s1600/AreYouFuckingKiddingMe_1200px_by_CrusierPL.png

    Ze hebben geen sneeuw levels omdat de sneeuw op was.

    ooooohhhhhh. Maar dan konden ze dat toch gewoon lenen van noorwegen ofso?

  30. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik vind het serieus jammer dat er geen sneeuwmaps zijn ๐Ÿ˜‰
    Nee want dan krijg je rode maps want als ze de sneeuw van Norwegen gebruiken zit dat onder het bloed door Breivik.
    Sorry is iets te grof ๐Ÿ˜‰
    Ik had graag iets in de sneeuw gezien, maar misschien komt dat nog ^^ ( volgende DLC ๐Ÿ™‚ )

  31. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    Ik vind het serieus jammer dat er geen sneeuwmaps zijn ๐Ÿ˜‰
    Nee want dan krijg je rode maps want als ze de sneeuw van Norwegen gebruiken zit dat onder het bloed door Breivik.
    Sorry is iets te grof ๐Ÿ˜‰
    Ik had graag iets in de sneeuw gezien, maar misschien komt dat nog ^^ ( volgende DLC ๐Ÿ™‚ )

    nee hoor. We maken ook nog steeds grapjes over nazi’s dusja. Maar volgens mij is volgende DLC vooraal grote desert maps.

  32. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    nee hoor. We maken ook nog steeds grapjes over nazi’s dusja. Maar volgens mij is volgende DLC vooraal grote desert maps.

    Ja waarschijnlijk, naja sowieso 1, Bandar Desert dus, 4x zo groot dan Firestorm.
    Die andere 3 zullen ook groot zijn en misschien Desert want daar horen Vehicles wel bij maar ook misschien iets andere landschappen maar wel op Desert gebaseerd met andere omgevingen etc.
    Maar we weten nog weinig over Aftermath en End Game, bij End game verwacht ik het niet echt, die nieuew Gamemode wordt volgens mij iets grappigs om het af te sluiten en bij Aftermath hebben ze iets anders voor ons in petto ๐Ÿ˜›
    Aftermath+ End Game:

    Dec 2012
    •4 new maps
    •New weapons
    •New vehicles
    •and more!

    Mar 2013
    •4 new maps
    •New weapons
    •New vehicles
    •and more!

    Maarja wat is dat and more dan? ๐Ÿ˜› Op het plaatje van End Game zie ik een paard ofzo maar van Aftermath kan ik weinig opmaken ( http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/premium )

  33. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Maarja wat is dat and more dan? ๐Ÿ˜› Op het plaatje van End Game zie ik een paard ofzo maar van Aftermath kan ik weinig opmaken ( http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/premium )

    Een paard? Wtf? xD Kijk nog eens.

    Het is toch echt een dirt-bike motor. ๐Ÿ˜›

  34. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Een paard? Wtf? xD Kijk nog eens.

    Het is toch echt een dirt-bike motor. ๐Ÿ˜›

    Ojaaa haha nee nu zie ik het, er zitten er 2 op en ik dacht dat die voorste het hoofd van het paard was ofzo xD

  35. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    het zou wel fucking vet zijn als je op dirt bikes kan rijden hoor. Dan ga ik dat gewoon de hele tijd doen. Fuck dat schieten, gewoon beetje crossen hahah

  36. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    het zou wel fucking vet zijn als je op dirt bikes kan rijden hoor. Dan ga ik dat gewoon de hele tijd doen. Fuck dat schieten, gewoon beetje crossen hahah

    Dat kan dus in maart 2013. xD

  37. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    Dat kan dus in maart 2013. xD

    harde plasser

  38. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    harde plasser

    Haha nerdje ๐Ÿ˜›

  39. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    harde plasser

    http://www.youtube.com/watch?v=EAkBIpuH5j8&feature=youtube_gdata_player

    Fap? xD

  40. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Haha grappig momentje gister,
    Ik speelde tegen iemand van Colonel 100, niet heel raar opzich maar die vent had 44000 F2K kills, 21000 USAS kills, 20000
    Famas kills en 14000 DAO kills, dus ik dacht, volgens mij speelt die vent echt veel.
    Blijkt hij voor PS3 1# op Global Leaderboards te staan met speeltijd en meeste kills xD
    2070 uur haha, Leaderboards: http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/leaderboard/mau_rkc/progression/soldier/4/0/
    Het potje: http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/52508627/4/319322236/
    Best bijzonder, maar 1 gokje? Ik denk dat hij vrijgezel is. xD
    Hij is trouwens 3# van alle platforms met speeltijd, Xbox en PC zijn er 2 die voor hem staan maar 2070 uur, dat is 86 dagen :O

  41. 846 XP
    Thijs's avatar

    Haha grappig momentje gister,
    Ik speelde tegen iemand van Colonel 100, niet heel raar opzich maar die vent had 44000 F2K kills, 21000 USAS kills, 20000
    Famas kills en 14000 DAO kills, dus ik dacht, volgens mij speelt die vent echt veel.
    Blijkt hij voor PS3 1# op Global Leaderboards te staan met speeltijd en meeste kills xD
    2070 uur haha, Leaderboards: http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/leaderboard/mau_rkc/progression/soldier/4/0/
    Het potje: http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/52508627/4/319322236/
    Beetje bijzonder, maar 1 gokje? Ik denk dat hij vrijgezel is. xD
    Hij is trouwens 3# van alle platforms met speeltijd, Xbox en PC zijn er 2 die voor hem staan maar 2070 uur, dat is 86 dagen :O

    Verslaafd dus…

  42. 846 XP
  43. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    BF3 Double XP volgende week, 2-8 Juni voor Premium en 2-4 Non Premium.
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/news/view/2832654783811912991/
    Tijden en meer info staat er ook bij. ๐Ÿ™‚
    Gwn 1 hele week voor Premium en 3 dagen voor de rest! ๐Ÿ˜€

  44. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    BF3 Double XP volgende week, 2-8 Juni voor Premium en 2-4 Non Premium.
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/news/view/2832654783811912991/
    Tijden en meer info staat er ook bij. ๐Ÿ™‚
    Gwn 1 hele week voor Premium en 3 dagen voor de rest! ๐Ÿ˜€

    Haha. Lol. xD

  45. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Haha. Lol. xD

    Het begint trouwens 9:00 in de ochtend Maandag voor iedereen en dan is het 4 Juni afgelopen in de avond voor mij en dan gaat voor Premium door, Mweh. ๐Ÿ˜›
    Maarja ik hoef niet te klagen 3 dagen is echt veel en een week al helemaal + met Close Quarters kan je dan extra veel XP krijgen.
    Woohoo, lekker snel door die Colonelletjes heen xD

  46. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Het begint trouwens 9:00 in de ochtend Maandag voor iedereen en dan is het 4 Juni afgelopen in de avond voor mij en dan gaat voor Premium door, Mweh. ๐Ÿ˜›
    Maarja ik hoef niet te klagen 3 dagen is echt veel en een week al helemaal + met Close Quarters kan je dan extra veel XP krijgen.
    Woohoo, lekker snel door die Colonelletjes heen xD

    (Je bedoelt Juli denk ik :P)

    Lees je dit iRobbert? Je moet 2 t/m 4 Juli veel BF3 spelen want dan krijg je veel XP en dan level je dus sneller! xD

  47. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    (Je bedoelt Juli denk ik :P)

    Lees je dit iRobbert? Je moet 2 t/m 4 Juli veel BF3 spelen want dan krijg je veel XP en dan level je dus sneller! xD

    Ik bedoel zeker Juli ๐Ÿ˜›
    Ja Robbie, dat is een goed idee, want hij heeft dus nog geen Premium?
    Ik ga dan ook zoveel mogelijk spelen, nu al bijna Colonel 15 ๐Ÿ˜€

  48. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik bedoel zeker Juli ๐Ÿ˜›
    Ja Robbie, dat is een goed idee, want hij heeft dus nog geen Premium?
    Ik ga dan ook zoveel mogelijk spelen, nu al bijna Colonel 15 ๐Ÿ˜€

    Robbie haalt volgende maand Premium. ๐Ÿ˜‰

    Ik heb ff een paar dagen geen BF3 gespeeld, had er ff genoeg van. xD

  49. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    (Je bedoelt Juli denk ik :P)

    Lees je dit iRobbert? Je moet 2 t/m 4 Juli veel BF3 spelen want dan krijg je veel XP en dan level je dus sneller! xD

    Ik bedoel zeker Juli ๐Ÿ˜›
    Ja Robbie, dat is een goed idee, want hij heeft dus nog geen Premium?
    Ik ga dan ook zoveel mogelijk spelen, nu al bijna Colonel 15 ๐Ÿ˜€

  50. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    (Je bedoelt Juli denk ik :P)

    Lees je dit iRobbert? Je moet 2 t/m 4 Juli veel BF3 spelen want dan krijg je veel XP en dan level je dus sneller! xD

    Hahahaha, is goed, zal ik doen. Zullen we doen, samen doen! xD

  51. 846 XP
    Thijs's avatar

    Eigenlijk wil ik in die week 30 halen…

  52. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Kom straks Bf3, rond kwart over 5 half 6 dan speel ik wel even voor een tijdje, misschien kom ik iets eerder maar rond die tijd Kip en Patt ๐Ÿ™‚

  53. 846 XP
    Thijs's avatar

    Betrapt ๐Ÿ™

  54. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Betrapt ๐Ÿ™

    Oh oh. ๐Ÿ˜› En nu?

  55. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Kom straks Bf3, rond kwart over 5 half 6 dan speel ik wel even voor een tijdje, misschien kom ik iets eerder maar rond die tijd Kip en Patt ๐Ÿ™‚

    Voeg me maar toe =)

  56. 846 XP
    Thijs's avatar

    Oh oh. ๐Ÿ˜› En nu?

    Het voordeel dat je vader al wat biertjes opheeft als hij thuiskomt van een feestje ๐Ÿ˜›

  57. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Voeg me maar toe =)

    Ok, xZaze- toch, en ook op Battlelog? Voeg ik je daar ook toe. ๐Ÿ™‚

  58. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    He kutzooi, mn headset is nu echt kapot, maar chille Map-Rotation Pattsy, hij was gwn vol door random mensen volgens mij toen ik bij m’n favo servers keek haha. Kga binnenkort een nieuwe headset kopen en weer lekker in je server zitten. ๐Ÿ˜‰

  59. 846 XP
    Thijs's avatar

    He kutzooi, mn headset is nu echt kapot, maar chille Map-Rotation Pattsy, hij was gwn vol door random mensen volgens mij toen ik bij m’n favo servers keek haha. Kga binnenkort een nieuwe headset kopen en weer lekker in je server zitten. ๐Ÿ˜‰

    koop gioteck ex-01, uit mn hoofd. 20-25 euro, 1 ear maar werkt goed.

  60. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    ik vind bf3 nog steeds minder dan BC2. is gewoon een bepaalt gevoel wat er mist ofso.

  61. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    ik vind bf3 nog steeds minder dan BC2. is gewoon een bepaalt gevoel wat er mist ofso.

    Ik mis zeker wat in BF3… Maar dat heb ik bij BC2 (en 1) nog veel meer. ๐Ÿ˜›

  62. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik mis zeker wat in BF3… Maar dat heb ik bij BC2 (en 1) nog veel meer. ๐Ÿ˜›

    BC2 was wel leuk hoor, vooral voor mij omdat dat de eerste BF was, die heeft minder vehicles en kleinere maps dus dat is net iets beter voor de ex-codders onder ons.

  63. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    En daarom ben ik juist bf3 gaan spele, de grote levels. Je hebt nu een beetje vrijheid

  64. 846 XP
    Thijs's avatar

    En daarom ben ik juist bf3 gaan spele, de grote levels. Je hebt nu een beetje vrijheid

    Klopt, maar die overgang kan moeilijk zijn.

  65. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    BC2 was wel leuk hoor, vooral voor mij omdat dat de eerste BF was, die heeft minder vehicles en kleinere maps dus dat is net iets beter voor de ex-codders onder ons.

    Precies, en dat is geen echt BF. Er is een groot verschil tussen echt BF en Bad Company. ๐Ÿ˜› Met BF3 misschien minder, maar alsnog…

  66. 846 XP
    Thijs's avatar

    Precies, en dat is geen echt BF. Er is een groot verschil tussen echt BF en Bad Company. ๐Ÿ˜› Met BF3 misschien minder, maar alsnog…

    BF3 heeft teveel coddies die zich niet kunnen/weigeren aan( te )passen. BFBC2 heeft minder coddies.

  67. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    BF3 heeft teveel coddies die zich niet kunnen/weigeren aan( te )passen. BFBC2 heeft minder coddies.

    WOOOWWWW dude ik ben geen codder ๐Ÿ™ maar wat je zegt klopt wel ๐Ÿ˜› bc2 had idd minder cod dudes.

  68. 846 XP
    Thijs's avatar

    WOOOWWWW dude ik ben geen codder ๐Ÿ™ maar wat je zegt klopt wel ๐Ÿ˜› bc2 had idd minder cod dudes.

    Ik vind jou geen coddie hoor, het is niet zo dat als je BFBC2 speelt als je eerste BF of gewoon als je zoveelste BF dat je dan meteen een coddie bent ๐Ÿ™‚ Het zijn gewoon al die irritante noobs die geen ammo/health doos kunnen uitdelen. Sommigen reviven nieteens.

  69. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik vind jou geen coddie hoor, het is niet zo dat als je BFBC2 speelt als je eerste BF of gewoon als je zoveelste BF dat je dan meteen een coddie bent ๐Ÿ™‚ Het zijn gewoon al die irritante noobs die geen ammo/health doos kunnen uitdelen. Sommigen reviven nieteens.

    ^ De ergenis van elke BF speler. ๐Ÿ™‚

  70. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    Ik vind jou geen coddie hoor, het is niet zo dat als je BFBC2 speelt als je eerste BF of gewoon als je zoveelste BF dat je dan meteen een coddie bent ๐Ÿ™‚ Het zijn gewoon al die irritante noobs die geen ammo/health doos kunnen uitdelen. Sommigen reviven nieteens.

    haha klopt. zwaar irritant. Ook geen objectives spelen enzo…… gaan ze alleen voor de kills. als ikv oor de objective ga haal ik net zo veel kills en ik krijg objective punten ๐Ÿ™‚

  71. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ^ De ergenis van elke BF speler. ๐Ÿ™‚

    door die ergenis speel ik haast geen bf3 meer

  72. 846 XP
    Thijs's avatar

    door die ergenis speel ik haast geen bf3 meer

    Overdrijven is ook een vak…

  73. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Echt hรจ.. In CoD MP kan je niet eens gerevived worden etc. xD

  74. 846 XP
    Thijs's avatar

    Echt hรจ.. In CoD MP kan je niet eens gerevived worden etc. xD

    Zo irritant, hรจ jij daar coddie revive me ff, o wacht dat kan niet in dit k*tspel…

  75. 846 XP
    Thijs's avatar

    PSX server ownt wel, vaak vol enzo en ook heel snel vol, ook zijn er wat vaste spelers

  76. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    PSX server ownt wel, vaak vol enzo en ook heel snel vol, ook zijn er wat vaste spelers

    Klopt, hij is best bekend geworden ondertussen. Ook is hij bijna altijd vol of bijna vol als ik ook online ben. ๐Ÿ™‚

    Mooi toch. ๐Ÿ˜›

  77. 846 XP
    Thijs's avatar

    Moest ook even het topic omhoog halen ๐Ÿ™‚

  78. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Ik spawn de laatste tijd ineens zonder wapen?

    Oh, en jongens. Wat denk je van dit dan. Ook heel lekker!

    http://www.youtube.com/watch?v=lt3tMwbZ8Hc

    &

    http://www.youtube.com/watch?v=-bDu12aJDiI

  79. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    bij die tweede, hoe kom je daar? zo ben ik er al eentje tegengekomen en die kreeg je helemaal niet te pakken.

  80. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    bij die tweede, hoe kom je daar? zo ben ik er al eentje tegengekomen en die kreeg je helemaal niet te pakken.

    Heb geen idee. Kerel uit me Squad zag ik ineens daar lopen, en dacht ook bij mezelf van hoe komt hij daar toch.

  81. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik spawn de laatste tijd ineens zonder wapen?

    Oh, en jongens. Wat denk je van dit dan. Ook heel lekker!

    http://www.youtube.com/watch?v=lt3tMwbZ8Hc

    &

    http://www.youtube.com/watch?v=-bDu12aJDiI

    Check dit topic: http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?12616-battlefield-no-gun-glitch

    Lol@ filmpjes. xD

  82. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Check dit topic: http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?12616-battlefield-no-gun-glitch

    Lol@ filmpjes. xD

    Oh ja, thx man! Zal hij bij mij dan komen door Close Quarters? Kan ik me trouwens niet voorstellen, want heb er pas sinds vandaag last van, en heb Close Quarters al 3 weken.

  83. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Oh ja, thx man! Zal hij bij mij dan komen door Close Quarters? Kan ik me trouwens niet voorstellen, want heb er pas sinds vandaag last van, en heb Close Quarters al 3 weken.

    Heb je de hele tijd geen wapen in je hand of gedurende een korte tijd?

  84. 846 XP
    Thijs's avatar

    Check dit topic: http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?12616-battlefield-no-gun-glitch

    Lol@ filmpjes. xD

    Hmmm Pat die van metro, daar weten wij helemaal niets van heh? ๐Ÿ˜›

  85. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Hmmm Pat die van metro, daar weten wij helemaal niets van heh? ๐Ÿ˜›

    Nee. xD

    Haha.

  86. 53 XP
    the-bad-bom's avatar

    Nee. xD

    Haha.

    Van die glitch word je echt gek :P. Als de spelers uit je eigen team erin zitten mis je gewoon een aantal spelers omdat ze niks nuttigs doen en als de tegenstander erin zit kan je minder mensen afschieten XD.

  87. 846 XP
    Thijs's avatar

    รk moet die glitch nog eens op de PC gaan doen, daar zit dan zo een beetje iedereen vast dus kil kill kill kill kill kill…

  88. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    รk moet die glitch nog eens op de PC gaan doen, daar zit dan zo een beetje iedereen vast dus kil kill kill kill kill kill…

    Nou sorry. Maar toen ik daar op zat kon ik niemand killen. Weet niet hoe dat op pc is, maar op PlayStation 3 niet.

    Heb je de hele tijd geen wapen in je hand of gedurende een korte tijd?

    Het gaat een hele tijd goed. En dan zomaar ineens na het spawnen geen wapen meer.

  89. 846 XP
    Thijs's avatar

    Nou sorry. Maar toen ik daar op zat kon ik niemand killen. Weet niet hoe dat op pc is, maar op PlayStation 3 niet.

    Het gaat een hele tijd goed. En dan zomaar ineens na het spawnen geen wapen meer.

    Dat denk jij, ik heb er heel veel kills gemaakt, op de PS3 ๐Ÿ˜›

  90. 5 XP
    TheKvnz's avatar

    I need a squad! Voeg me toe: TheKvnz

    Lets battle!

  91. 224 XP
    jiang153's avatar

    zo weetje wat echt een nadeel aan deze game is je lvled zo traag he ๐Ÿ™

    Ik moet alleen nog lv 45 worden en dan eindelijk die platinum trophy binnen ๐Ÿ˜€

  92. 53 XP
    the-bad-bom's avatar

    zo weetje wat echt een nadeel aan deze game is je lvled zo traag he ๐Ÿ™

    Ik moet alleen nog lv 45 worden en dan eindelijk die platinum trophy binnen ๐Ÿ˜€

    Als je traag lvled moet je gewoon een tijdje metro spelen dan zit je zo op 700+ spm

  93. 846 XP
    Thijs's avatar

    Als je traag lvled moet je gewoon een tijdje metro spelen dan zit je zo op 700+ spm

    700+ SPM is lachtig op de console.

  94. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb 648 Score Per Minute. ^^
    Oja ik kreeg idd een Trophy toen ik Colonel werd maar om snel te levelen is CQ handig maar ook CQ op een Metro-Bazaar-Seine Server.
    Gewoon een beetje alles spelen en dan gaat het wel goed + voor veel objectivekjes gaan. ๐Ÿ˜›
    En ik kom trouwens weer morgen on, ook zeker op Patts server en wat CQ en normale maps hier en daar. ๐Ÿ˜‰

    Holy Shit! DE BF3 Armored Kill Trailer! http://battlelog.battlefield.com/bf3…4784136980767/ Daaronder is linkje naar Youtube! Sneeuwmap + Jungle!! Facking vet!! Geweldige Maps. ๐Ÿ˜€ Net uitgekomen!
    Komt al in September, met nieuwe Unlocks, nieuwe Vehicles en die 4 nieuwe Maps, de allergrootste maar alle vier veel te ontdekken etc. echt geweldig. xD

  95. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Fu k m’n kd en wl ratio is verknalt……

  96. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb 648 Score Per Minute. ^^
    Oja ik kreeg idd een Trophy toen ik Colonel werd maar om snel te levelen is CQ handig maar ook CQ op een Metro-Bazaar-Seine Server.
    Gewoon een beetje alles spelen en dan gaat het wel goed + voor veel objectivekjes gaan. ๐Ÿ˜›
    En ik kom trouwens weer morgen on, ook zeker op Patts server en wat CQ en normale maps hier en daar. ๐Ÿ˜‰

    Holy Shit! DE BF3 Armored Kill Trailer! http://battlelog.battlefield.com/bf3…4784136980767/ Daaronder is linkje naar Youtube! Sneeuwmap + Jungle!! Facking vet!! Geweldige Maps. ๐Ÿ˜€ Net uitgekomen!
    Komt al in September, met nieuwe Unlocks, nieuwe Vehicles en die 4 nieuwe Maps, de allergrootste maar alle vier veel te ontdekken etc. echt geweldig. xD

    Haha, WOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWWWWWW!!!!! xD

    Een Sneeuw + Jungle map?! VET!!! ๐Ÿ˜€
    Die map heet Alborz Mountain. En die grootste BF map ever heet Bandar Desert. ๐Ÿ˜›

    Ga je deze kopen DZA?

  97. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Haha, WOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWWWWWW!!!!! xD

    Een Sneeuw + Jungle map?! VET!!! ๐Ÿ˜€
    Die map heet Alborz Mountain. En die grootste BF map ever heet Bandar Desert. ๐Ÿ˜›

    Ga je deze kopen DZA?

    Haha deze ga ik zeker kopen, wel mn laatste maar ziet er geweldig uit en met al die leuke extra’s. ๐Ÿ™‚ Doe de maps vooral in je Server! ๐Ÿ˜›
    Eindelijk sneeuw, volgens mij gaan/hebben ze dat heel gaaf gedaan en die nieuwe voertuigen etc… ๐Ÿ˜€
    Vandaag weer een beetje BF3 gedaan, Conquest, CQ, Rush allemaal weer erg leuk. Wel raar dat je Server om 9 uur s’ochtends niet vol zat. xD
    We hadden er trouwens in de Chat over dat als jij die trailer zou zien erg opgewonden zou worden haha. ^^

  98. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Haha deze ga ik zeker kopen, wel mn laatste maar ziet er geweldig uit en met al die leuke extra’s. ๐Ÿ™‚ Doe de maps vooral in je Server! ๐Ÿ˜›
    Eindelijk sneeuw, volgens mij gaan/hebben ze dat heel gaaf gedaan en die nieuwe voertuigen etc… ๐Ÿ˜€
    Vandaag weer een beetje BF3 gedaan, Conquest, CQ, Rush allemaal weer erg leuk. Wel raar dat je Server om 9 uur s’ochtends niet vol zat. xD
    We hadden er trouwens in de Chat over dat als jij die trailer zou zien erg opgewonden zou worden haha. ^^

    Lol. xD Eerder boos was ik, de trailer kwam gister uit maar ons internet lag er gister uit dus ik kon ‘m niet zien. xD (ik wist dat er een nieuwe BF trailer was)

    Ik ga deze Maps alleen maar in m’n server doen in het begin. xD

  99. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Dat denk jij, ik heb er heel veel kills gemaakt, op de PS3 ๐Ÿ˜›

    Ik heb het gisteren ook nog geprobeerd. Je kunt op 2 stukken mensen killen. Op de plek waar je erin gaat, en op dat stuk bij die trap waar B zit met Conquest. Wel heel zielig trouwens als je daar gaat zitten, want het slaat helemaal nergens op. Ze gaan dat toch wel patchen. Want ze zijn op de hoogte. Als er nog mensen willen spelen met mij, laat even wat weten. Zoek nog wat leuke en gezellige en vooral goede mensen. Ik heet op SEN ook gewoon CoenRSD. Ben Colonel Service Star 70 (Rank 115 ) KD: 2.88 WL: 2.29.

    Hoor het wel van jullie,

    CoenRSD

  100. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik heb het gisteren ook nog geprobeerd. Je kunt op 2 stukken mensen killen. Op de plek waar je erin gaat, en op dat stuk bij die trap waar B zit met Conquest. Wel heel zielig trouwens als je daar gaat zitten, want het slaat helemaal nergens op. Ze gaan dat toch wel patchen. Want ze zijn op de hoogte. Als er nog mensen willen spelen met mij, laat even wat weten. Zoek nog wat leuke en gezellige en vooral goede mensen. Ik heet op SEN ook gewoon CoenRSD. Ben Colonel Service Star 70 (Rank 115 ) KD: 2.88 WL: 2.29.

    Hoor het wel van jullie,

    CoenRSD

    Ik weet er nog eentje, ik doe de glitch ook niet vaak, het is soms wel grappig om het te doen.