Forum

Topic: [OOT] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. Hier kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2.391 reacties

  1. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    REMINDER:

    Morgen, 27 November, wordt de Aftermath DLC released! 😀

  2. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    De nieuwe maps zijn serieus geweldig!! 😀

    Echt met een typisch BF-sfeertje. 🙂

    XBOW pwnt btw. xD

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ach fok it ik koop hem wel op 11 Dec. 😛

    Kheb nog 13.09 op mn account ( geen idee hoe meer? 😛 ) dus voeg ik even online 5 eu met Ideal toe en dan Amath gaan spelen. 🙂

    Oja en je hebt dus die 3 nieuwe Vehicles die er standaard in zitten, 5 nieuwe Premium Dogtags, 10 nieuwe Assignments ( 5 normale Dogtags, 1 Crossbow en 4 Bows daarvoor ) en dan 4 nieuwe Maps.

    1 Vraagje, als je de Crossbow unlocked hebt, is het dan een Primary Weapon voor alle kits ( dat je er dan dingen voor unlocked etc ) en als je die 4 nieuwe dingen nog niet unlocked hebt, zit er dan een standaard bow op ofzo?

  4. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    De XBOW is geen primary of secondary, maar een gadget die beschikbaar is voor alle kits. 😉

  5. 8 XP
    Nakedchef's avatar

    Ik heb major lag nu die nieuwe patch er is. Mijn sensitivity is schokkerig en mn aim is helemaal verpaupert. Iemand met hetzelfde probleem ?

  6. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    De nieuwe maps zijn serieus geweldig!! 😀

    Echt met een typisch BF-sfeertje. 🙂

    XBOW pwnt btw. xD

    zo geweldig vind ik ze niet:P

  7. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb major lag nu die nieuwe patch er is. Mijn sensitivity is schokkerig en mn aim is helemaal verpaupert. Iemand met hetzelfde probleem ?

    Ik niet… Misschien moet je je sensitivity lager zetten?

    zo geweldig vind ik ze niet:P

    Nee? Ik vind dat ze best wat van BF2 vandaan hebben. En die nieuwe Scavenger gamemode is ook erg nice, vooral als je weet dat je ook ammo kan pakken voor het wapen dat je oppakt. 😛

  8. 846 XP
    Thijs's avatar

    zo geweldig vind ik ze niet:P

    Ik heb 2 potjes gespeeld, 1 scavenger en 1 conquest, de map op conquest was echt kut…

    Ik niet… Misschien moet je je sensitivity lager zetten?

    Nee? Ik vind dat ze best wat van BF2 vandaan hebben. En die nieuwe Scavenger gamemode is ook erg nice, vooral als je weet dat je ook ammo kan pakken voor het wapen dat je oppakt. 😛

    Hoe??

  9. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb 2 potjes gespeeld, 1 scavenger en 1 conquest, de map op conquest was echt kut…

    Hoe??

    Elke scavenger map heeft 1 plek in de map waar een ammo kist staat. Dus als je ammo wilt voor het wapen dat je hebt opgepakt dan moet je naar deze ammo kist toe lopen om ammo te krijgen. 😉

  10. 8 XP
    Nakedchef's avatar

    Ligt waarschijnlijk aan mijn SDTV. Ik heb nu juist last van input lag. Moet maar even wachten voor een update, want dit is onspeelbaar.

  11. 636 XP
    klapper's avatar

    Zo gisteren Bf premium gekocht, ik heb nog niet alle nieuwe levels gespeeld maar tot nu toe vind ik ze heerlijk !
    Ik blijf voorlopig dit nog wel spelen.
    Fock cod 😉

  12. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Zo gisteren Bf premium gekocht, ik heb nog niet alle nieuwe levels gespeeld maar tot nu toe vind ik ze heerlijk !
    Ik blijf voorlopig dit nog wel spelen.
    Fock cod 😉

    Is premium nog steeds €50 ?

  13. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Zo gisteren Bf premium gekocht, ik heb nog niet alle nieuwe levels gespeeld maar tot nu toe vind ik ze heerlijk !
    Ik blijf voorlopig dit nog wel spelen.
    Fock cod 😉

    Haha, spannend! ^^ De Aftermath levels vind ik de beste overigens. 😛 Armored Kill is veel te groot voor 24 man en Close Quarters is niet echt Battlefield. 😛

    Is premium nog steeds €50 ?

    Volgens mij wel ja. Maar dat is het sowieso waard. Je krijgt in principe gewoon een volledige nieuwe game. (40 Nieuwe wapens, 20 Nieuwe maps, 10+ nieuwe voertuigen, Wapen Camo’s, en nieuwe assignments)

    Dit, en aangezien BF games 2 jaar mee moeten gaan qua Full-Support, en er dus elke 2 jaar een nieuwe BF game verschijnd, raad ik het dus gewoon zeker aan om Premium te kopen. Dit is anders als bij Call of Duty, waarvan elk jaar een nieuwe game verschijnd, en Full-Support dus ook maar 1 jaar duurt.

  14. 636 XP
    klapper's avatar

    Is premium nog steeds €50 ?

    Ja, maar als je bf3 premium edition in de winkel koopt kost ie ook rond de 50 euro.

    Haha, spannend! ^^ De Aftermath levels vind ik de beste overigens. 😛 Armored Kill is veel te groot voor 24 man en Close Quarters is niet echt Battlefield. 😛

    Volgens mij wel ja. Maar dat is het sowieso waard. Je krijgt in principe gewoon een volledige nieuwe game. (40 Nieuwe wapens, 20 Nieuwe maps, 10+ nieuwe voertuigen, Wapen Camo’s, en nieuwe assignments)

    Dit, en aangezien BF games 2 jaar mee moeten gaan qua Full-Support, en er dus elke 2 jaar een nieuwe BF game verschijnd, raad ik het dus gewoon zeker aan om Premium te kopen. Dit is anders als bij Call of Duty, waarvan elk jaar een nieuwe game verschijnd, en Full-Support dus ook maar 1 jaar duurt.

    Klopt maar toch t speelt lekkerder als cod
    Ik hou wel van die chaos

  15. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Haha, spannend! ^^ De Aftermath levels vind ik de beste overigens. 😛 Armored Kill is veel te groot voor 24 man en Close Quarters is niet echt Battlefield. 😛

    Volgens mij wel ja. Maar dat is het sowieso waard. Je krijgt in principe gewoon een volledige nieuwe game. (40 Nieuwe wapens, 20 Nieuwe maps, 10+ nieuwe voertuigen, Wapen Camo’s, en nieuwe assignments)

    Dit, en aangezien BF games 2 jaar mee moeten gaan qua Full-Support, en er dus elke 2 jaar een nieuwe BF game verschijnd, raad ik het dus gewoon zeker aan om Premium te kopen. Dit is anders als bij Call of Duty, waarvan elk jaar een nieuwe game verschijnd, en Full-Support dus ook maar 1 jaar duurt.

    Back to karkand zijn de beste maps:)

  16. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Zo te zien leeft bf3 nog wel ^^ anders een keer met een groepje afspreken ofzo om bf3 te gaan spelen ? Is voor mij namelijk een tijdje geleden haha

  17. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Zo te zien leeft bf3 nog wel ^^ anders een keer met een groepje afspreken ofzo om bf3 te gaan spelen ? Is voor mij namelijk een tijdje geleden haha

    Is goed hoor. Ik ging gister nacht ook ff met een paar spelen, 115 om 25, Operation Metro Rush, haha.

  18. 636 XP
    klapper's avatar

    Laat maar weten wanneer.
    Ik speel vooral in de weekenden!

  19. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik wil ook wel. Ik heb nu alleen toetsweek, dus volgend weekend is goed voor mij. Ik heb echter alleen Back to Karkand en Close Quarters, maar dit moet geen probleem zijn. Voor de mensen die met mij bf3 willen spelen: voeg me maar toe op PSN. PSN ID = aarjen116. Zet er aub ff bij de je van PSX-Sense bent. 🙂

  20. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Het is altijd wel moeilijk te zeggen wanneer we kunnen enzo, er is namelijk best vaak de kans dat er wat tussen komt maarja we kunnen wel gewoon afspreken en/of we zien elkaar van zelf wel een keer online 😉 Maar uhumm misschien morgen avond ofzo ? alleen weet ik niet of ik om 8 uur weg moet maarja. Sowieso even elkaar even toevoegen, lijkt me handig 😉 ik maak wel even een lijstje :

    PSX-Sense ID – PSN ID
    ——————————————————
    PattyS3 Pevc
    Klapper xRawKlapper
    Aarjen116 aarjen116
    rva_96 rva_96

    Voor de mensen die nog mee willen doen met bf3 laat maar weten, het is gewoon voor de lol dus iedereen mag/kan meedoen.

  21. 636 XP
    klapper's avatar

    Ssgoed voeg me maar toe en je ziet me van de week wel verschijnen 🙂

  22. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik heb het al een tijdje niet gespeeld moet ik zeggen. Ik zal vanmiddag de laatste patch binnenhalen, zodat ik vanavond kan spelen. Hebben jullie een headset?

  23. 636 XP
    klapper's avatar

    Heb jullie toegevoegd op psn !
    En heb headset 😉

  24. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    @Patty

    ik hoop nog steeds op Masthuur City en Dragon Valley:)

    Ben na lange afwezigheid ook weer af en toe bf3 gaan spelen en paar vrienden van me ook. HET IS METEEN VERSLAVEND!:P

  25. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Kben mau_rkc en speel het ook nog regelmatig. Headset mic alleen kapot, kan jullie en geluid wel horen.
    Speelde vroeger veel met de BF3 mensen hier maar speel nu BF3 en BO2, BF4 koop ik natuurlijk ook miss als ik mn laptop heb op PC.

    Aarjen en rva heb ik nog nie als vriend ( add me ) maar we moeten even een avond afspreken wanner we met zn allen online komen en dan samen spelen. 🙂

  26. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik.kan PattyS3 niet toevoegen. Hij heeft het maximum aantal vrienden bereikt.

  27. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik heb iedereen toegevoegd, en zojuist al een potje gespeeld met klapper haha ging ontiegelijk slecht bij mij maar ik was leren vliegen !! XD toch hebben we gewonnen haha

  28. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik.kan PattyS3 niet toevoegen. Hij heeft het maximum aantal vrienden bereikt.

    Damn… Ik zal ff kijken of ik iemand kan verwijderen straks. Zo dom dat je maar maximaal 100 vrienden kan toevoegen, dat slaat nergens op. Hopelijk kan je meer mensen toevoegen op de PS4. 😛

  29. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik heb iedereen toegevoegd, en zojuist al een potje gespeeld met klapper haha ging ontiegelijk slecht bij mij maar ik was leren vliegen !! XD toch hebben we gewonnen haha

    Ja dat was niet een al te best potje, veel te weinig spelers in een te grote map.
    Had eigenlijk gekozen voor rush maar we werden in een conquest potje gegooid.
    Nja volgende keer beter 😉

  30. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Eventjes vanaaf 9 uur?
    Btw Aarjen en rva, hebben jullie sommige mappacks niet of totaal niet?
    Kzoek gwn een leuke mix server qua Gamemodes en Maps.

  31. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Eventjes vanaaf 9 uur?
    Btw Aarjen en rva, hebben jullie sommige mappacks niet of totaal niet?
    Kzoek gwn een leuke mix server qua Gamemodes en Maps.

    Ik was wat later online sorry. Ik kan vandaag se hele middag en avond wel eigenlijk. Ik heb Back to Karkand van de Limited Edition en ik heb Close Quarters gekocht. Armored Kill lijkt me niks aan, veel te grote maps. Ik zit er echter wel over te denken om Aftermath te kopen. Maar voor nu eerst dus alleen B2K en CQ.

  32. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik kan vanavond ook. Hoe laat zullen we dan afspreken? 🙂

  33. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik kan vanavond ook. Hoe laat zullen we dan afspreken? 🙂

    Ergens rond 21.00?

  34. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Sorry ik niet, Latijn morgen en de dag daarna verslag voor Rome reis.

    Weekend wordt voornamelijk BO2 maar heb volgende week niks dus kan dan elke dag.

  35. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ergens rond 21.00?

    Ja is goed. Ik zal je vanavond dan nog wel even toevoegen. 😉

  36. 636 XP
    klapper's avatar

    Doordeweeks ben ik er over het algemeen alleen in het begin van de avond online, maar in het weekend heb ik meer tijd…

  37. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik ben denk ik rond 20.30 al online. Komend weekend ga ik sowieso Black Ops 2 doen, want dan is het dubbel xp!

  38. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Doordeweeks ben ik bijna ook altijd alleen begin van de avond 🙁 Weekend for life <3 haha ^^

  39. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik ben denk ik rond 20.30 al online. Komend weekend ga ik sowieso Black Ops 2 doen, want dan is het dubbel xp!

    Ik kom nu online. 😉 Ik zal even iemand moeten verwijderen uit mijn vriendenlijst en daarna zal ik jou toevoegen. 🙂

  40. 846 XP
    Thijs's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=KYcAusACxFc

  41. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=KYcAusACxFc

    Nice!!! 😀 Is dit nou 8 jets vs 8 jets, of 4 vs 4? In ieder geval, echt vet!

    We kunnen alvast misschien wel een Jet squad gaan samenstellen? Jij bent goed in een jet, ik ook wel, moeten we nog twee er bij. 😛

    CTF en een nieuw (awesome) voertuig:
    http://www.youtube.com/watch?v=a1RDgrpGj7A&sns=em

  42. 636 XP
    klapper's avatar

    [quote]Nice!!! 😀 Is dit nou 8 jets vs 8 jets, of 4 vs 4? In ieder geval, echt vet!

    We kunnen alvast misschien wel een Jet squad gaan samenstellen? Jij bent goed in een jet, ik ook wel, moeten we nog twee er bij. 😛

    CTF en een nieuw (awesome) voertuig:

    die zien er wel vet uit hoor, die dirt bike’s zijn vet 😉

  43. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    De Maps worden wel nice, Kharg achtig/Firestorm openheid etc. maart spreekt me niet aan met de voertuigen. 🙁

  44. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    De Maps worden wel nice, Kharg achtig/Firestorm openheid etc. maart spreekt me niet aan met de voertuigen. 🙁

    LOL, wtf, hoezo niet? Dit zijn gewoon classic BF maps. Dit is namelijk eigenlijk een wat meer themaloze expansion pack, het enige is dat alle maps meer fast-paced zijn, dus snelle gameplay. 😛

  45. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    LOL, wtf, hoezo niet? Dit zijn gewoon classic BF maps. Dit is namelijk eigenlijk een wat meer themaloze expansion pack, het enige is dat alle maps meer fast-paced zijn, dus snelle gameplay. 😛

    Wat ik hier zei klopt trouwens niet, want deze DLC is niet echt bepaald themaloos. 😛 Ik lees net op Battle Blog dat deze DLC uit 4 verschillende maps bestaat die geïnspireerd zijn door de eerste 4 DLC packs. Dus je hebt een map geïnspireerd door de Aftermath setting, een map geïnspireerd door de Armored Kill setting, een map geïnspireerd door de Close Quarters setting én een map geïnspireerd door de Back to Karkand setting! 😀

    Over die laatste, dat kan dus wellicht betekenen dat er misschien nog een Battlefield 2 map naar Battlefield 3 komt!!! 😀 Maar dan wel eentje waar snelle (High-Speed Warfare) gameplay in mogelijk is, mét zo’n Dropship.

    Heb jij een idee welke map dit zou kunnen zijn @Tom-Zwolle? 😉 We hopen natuurlijk op Dragon Valley, haha, maar ik weet niet zeker of in deze map High-Speed Warfare mogelijk is. 😛

    Meer info: http://blogs.battlefield.com/2013/01/end-game-first-look/

    Dit kan dus wel eens de beste BF3 DLC worden!!

  46. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ben je een beetje hyper?

  47. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Lol haha Patty houdt van speciale orgasmes! 😛

  48. 636 XP
    klapper's avatar

    Lol haha Patty houdt van speciale orgasmes! 😛

    Dafuq ?

  49. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ben je een beetje hyper?

    Valt mee. xD

    Lol haha Patty houdt van speciale orgasmes! 😛

    WTF?? xD

  50. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    @Pattys3 Ik heb geen idee welke map als dat is.. het lijkt overigens wel wat op Dragon Valley alleen ik denk niet dat het hem is.. Dragon Valley heeft veel rotsachtige en bos achtige stukken.. Maar we zullen zien! zijn sowieso de mooiste maps dit natuurlijk 😀 echte battlefield:)

  51. 46 XP
    Lutiano's avatar

    dj_lutiano1 voeg maar toe @ psn mensen, ben in bezit van premium dus alles is speelbaar… mischien dat er luitjes zin hebben in een clan ??? oldskool cs speler mist het warren en tactisch spelen

  52. 1 XP
    gamer2013's avatar

    Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met deze webshop: http://www.vanoutlet.nl
    Mijn PS3 controllers was toe aan vervanging dus heb ik via Marktplaats deze website http://www.vanoutlet.nl gevonden waarzij de controllers heel goedkoop aanbieden en binnen 1 dag verzenden.Op Donderdag besteld maar vandaag Zaterdag middag helaas nog niet ontvangen Hebben jullie ervaring hiermee?
    Moet ik hele weekend zonder mijn PS3 controller 🙁

    HELP

  53. 46 XP
    Lutiano's avatar

    hmmm zowiezo vind de website er wel crap uitzien maarja mijn mening, maar dan nog kijk de prijs is zowiezo fake, ik heb ook ooit een goedkopere gekocht zag er als echt uit maar kwam al snel in de problemen na een paar weken ging die kuren vertonen zoals met meerdere knoppen combinaties en niet accuraat richten, na te zijn gedegradeerd uit div1 fifa13 online is deze controller dan ook helaas gesneuveld tegen de muur en dat heeft me er van te overtuigd gewoon netjes 60 euro voor die zooi te betalen of 50 her en der. mvg.

    Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met deze webshop: http://www.vanoutlet.nl
    Mijn PS3 controllers was toe aan vervanging dus heb ik via Marktplaats deze website http://www.vanoutlet.nl gevonden waarzij de controllers heel goedkoop aanbieden en binnen 1 dag verzenden.Op Donderdag besteld maar vandaag Zaterdag middag helaas nog niet ontvangen Hebben jullie ervaring hiermee?
    Moet ik hele weekend zonder mijn PS3 controller 🙁

    HELP

  54. 636 XP
    klapper's avatar

    hmmm zowiezo vind de website er wel crap uitzien maarja mijn mening, maar dan nog kijk de prijs is zowiezo fake, ik heb ook ooit een goedkopere gekocht zag er als echt uit maar kwam al snel in de problemen na een paar weken ging die kuren vertonen zoals met meerdere knoppen combinaties en niet accuraat richten, na te zijn gedegradeerd uit div1 fifa13 online is deze controller dan ook helaas gesneuveld tegen de muur en dat heeft me er van te overtuigd gewoon netjes 60 euro voor die zooi te betalen of 50 her en der. mvg.

    Dat is een kutspammer niet op reageren joh 🙂

    Probeer een kill te maken met een eod bot, mn frustratie bereikt weer eenzame hoogte’s 😉

  55. 46 XP
    Lutiano's avatar

    Dat is een kutspammer niet op reageren joh 🙂

    Probeer een kill te maken met een eod bot, mn frustratie bereikt weer eenzame hoogte’s 😉

    aight

  56. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met deze webshop: http://www.vanoutlet.nl
    Mijn PS3 controllers was toe aan vervanging dus heb ik via Marktplaats deze website http://www.vanoutlet.nl gevonden waarzij de controllers heel goedkoop aanbieden en binnen 1 dag verzenden.Op Donderdag besteld maar vandaag Zaterdag middag helaas nog niet ontvangen Hebben jullie ervaring hiermee?
    Moet ik hele weekend zonder mijn PS3 controller 🙁

    HELP

    heb geen ervaringen met die site en zoals ik hem nu voor me heb wil dat ik graag zo houden… ziet er erg goedkoop en nep uit.. Ik zal gewoon 40a50 euro dokken voor een controller!

    en het is geen echte sony controller zoals ik op de foto,s zie…

    PS: Heb je hem al?

  57. 236 XP
    RS-010's avatar

    Ik ben van plan BF3 premium edition 2ehands te kopen maar ik heb er een paarr vragen over. Als ik hem 2ehands koop heb ik dan gewoon alle DLC erbij + End Game die later dit jaar nog uitkomt dus staat de DLC op de disc ? En me 2e vraag is kan ik me eigen online pass die ik al heb van me BF3 limited edition gewoon gebruiken op die premium edition die ik van plan ben 2ehands te kopen ?

  58. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik ben van plan BF3 premium edition 2ehands te kopen maar ik heb er een paarr vragen over. Als ik hem 2ehands koop heb ik dan gewoon alle DLC erbij + End Game die later dit jaar nog uitkomt dus staat de DLC op de disc ? En me 2e vraag is kan ik me eigen online pass die ik al heb van me BF3 limited edition gewoon gebruiken op die premium edition die ik van plan ben 2ehands te kopen ?

    De DLC staat sowieso niet op de disc, die word/werd namelijk nog steeds ontwikkeld. Waarschijnlijk heb je echter wel een ander disc type, waardoor je alle DLC gratis uit de in-game store van BF3 kan downloaden, dus ook End Game ja. De online pass zou in principe ook moeten werken. 🙂

  59. 90 XP
    remii's avatar

    je moet Premium member zijn om alle DLC te kunnen downloaden.
    je kan ze ook apart kopen maar dan ben je duurder uit.
    je online pass werkt op alle versies van BF3 (ieder geval de europese versies, andere weet ik nix van)

  60. 236 XP
    RS-010's avatar

    Ok bedankt PattyS3 en remii

  61. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Het is zojuist bekend gemaakt op Battlelog dat de nieuwe Air Superiority gamemode van BF3 maar liefst 12 jets vs 12 jets featured!

    http://static.cdn.ea.com/battlelog/prod/61d099d23fe104fe673091d470c96970/en_US/blog/en/files/2013/02/BF3_End_Game_Air-Superiority_01_Water_v2-618×347.jpg?v=1361472125.71

  62. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Het is zojuist bekend gemaakt op Battlelog dat de nieuwe Air Superiority gamemode van BF3 maar liefst 12 jets vs 12 jets featured!

    http://static.cdn.ea.com/battlelog/prod/61d099d23fe104fe673091d470c96970/en_US/blog/en/files/2013/02/BF3_End_Game_Air-Superiority_01_Water_v2-618×347.jpg?v=1361472125.71

    Ik vind het nog steeds erg lastig om andere straaljagers uit de lucht te schieten! Op de pc ben ik wel erg goed hier in maar ps3……:P

    Zit daardoor er ook amper in maar nu deze gameplay word toegevoegd ga ik het toch echt vaker oefenen! Maybe x tegen jou oefenen Patrick want jij ben echt master in jets!

  63. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik hoop dat ze nieuwe jets toevoegen.

  64. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik hoop dat ze nieuwe jets toevoegen.

    Nope. 😛 Doen ze niet. xD Ik zou liever willen dat ze bommen toe zouden voegen voor jets. Haha.

  65. 636 XP
    klapper's avatar

    Gisterenavond nog een beetje wezen klooien met wat vliegende wagens, alleen net toen ik gestopt was hadden ze de beste bounce dus ik sta er net niet meer op, maar het is wel leuk 😉

    http://www.youtube.com/watch?v=PYj6ojJkHl8

  66. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Gisterenavond nog een beetje wezen klooien met wat vliegende wagens, alleen net toen ik gestopt was hadden ze de beste bounce dus ik sta er net niet meer op, maar het is wel leuk 😉

    http://www.youtube.com/watch?v=PYj6ojJkHl8

    Haha nice! Zonder C4 ook nog. xD

  67. 636 XP
    klapper's avatar

    Haha nice! Zonder C4 ook nog. xD

    Alleen pure skills vriend :p

  68. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Alleen pure skills vriend :p

    Beter. xD Jammer dat Roel dan geen capturecard heeft. Haha. Lijkt me echt vet met de PS4 dat die je gameplay op kan nemen en kan uploaden. Dan heeft iedereen gewoon standaard een capturecard in principe. 🙂

  69. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Nieuwe BF3 (Premium) gameplay video:

    http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/video/2013-02-28%2012:00:00/

    Zeer, zeer nice. 😀

  70. 636 XP
    klapper's avatar

    Nieuwe BF3 (Premium) gameplay video:

    http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/video/2013-02-28%2012:00:00/

    Zeer, zeer nice. 😀

    Ziet er goed uit !

    Vanavond weer lekker gespeeld en patrick heeft er een vriendje voor t leven bij 😉

  71. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ziet er goed uit !

    Vanavond weer lekker gespeeld en patrick heeft er een vriendje voor t leven bij 😉

    Whahahaha. Dat klinkt best wel gay. xD Maar zeurpiet voor het leven leven zul je bedoelen! Haha. xD Ik had hem toch meerdere keren uitgelegd dat mijn PS3 vastloopt/crasht als ik in-game het PS Menu open en hem probeer toe te voegen. :’-) Achja. 😉

    Ik heb echt zin in End-Game met 4 maps die ongeveer even groot zijn als Caspian Border en Operation Firestorm, (dus classis BF maps!) maar met dirt-bikes en dropships etc. waardoor je wel veel snellere gameplay hebt. 🙂 Ik heb ook zeker zin in Air Superiority en Capture The Flag!

  72. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    End Game Release Datum Bekend Gemaakt!

    Op 5 Maart 2013 kan je End Game downloaden als Premium member op de PS3!

    Verder is het ook bekend gemaakt dat er toch nog een nieuw wapen bij de DLC zit: de S-TAC, dit wapen zat voorheen ook al in de game, maar was alleen beschikbaar voor DICE medewerkers. 😀

    Meer info: http://blogs.battlefield.com/2013/03/road-to-end-game-persistence/

  73. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    end game release datum bekend gemaakt!

    op 5 maart 2013 kan je end game downloaden als premium member op de ps3!

    Verder is het ook bekend gemaakt dat er toch nog een nieuw wapen bij de dlc zit: De s-tac, dit wapen zat voorheen ook al in de game, maar was alleen beschikbaar voor dice medewerkers. :d

    meer info: http://blogs.battlefield.com/2013/03/road-to-end-game-persistence/

    heb ik nodig!!!!!!

  74. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    End Game Gameplay ( Rechtsonder aan de pagina nog meer )

    http://www.gamespot.com/battlefield-3-end-game/videos/battlefield-3-end-game-the-rundown-video-preview-6404709/

    Nice!! Ziet er zo vet uit, ik weet bijna zeker dat dit de beste of 1 na beste DLC zal worden voor BF3. 🙂

  75. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    End Game is sowieso de beste BF3 DLC ever (qua maps). 😀 Echt vet!

    [!!!]
    Ik heb een vraagje aan alle trouwe BF3 spelers hier, zou jij misschien in dit topic jouw Top 10 favoriete Maps + Gamemodes willen posten? Dus graag aangeven welke map met welke gamemode. 🙂 Ik wil namelijk een “Best of BF3” Map Rotation gaan maken op mijn server, en ik wil graag weten wat andere mensen de beste maps+gamemodes vinden. 😉

  76. 209 XP
    J-055's avatar

    WTF!!!
    Alien Invasion…

    Het is bijna pasen

    Is dit een hint wat we in BF4 kunnen verwachten
    http://www.youtube.com/watch?v=IFuXaxGVPag
    Operation Riverside

  77. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Indd de beste DLC! Over die top5 ga ik nog even goed over nadenken aangezien er 29 maps zijn:P

  78. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Indd de beste DLC! Over die top5 ga ik nog even goed over nadenken aangezien er 29 maps zijn:P

    Heb er ff top 10 van gemaakt, want er zijn idd best wel veel goede maps. 😛

    Maar denk er maar ff goed over na dan. 🙂

  79. 846 XP
    Thijs's avatar

    In elk geval beter dan aftermath en armored kill

  80. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Lol, er is trouwens met de patch een 5de MCOM base toegevoegd aan Damavand Peak. Best wel vet. De 5de twee MCOM’s staan in de Query. 😛

  81. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Nebandan Flats, Capture The Flag is echt super vet!!!! En Pipeline ook

  82. 636 XP
    klapper's avatar

    End Game is sowieso de beste BF3 DLC ever (qua maps). 😀 Echt vet!

    [!!!]
    Ik heb een vraagje aan alle trouwe BF3 spelers hier, zou jij misschien in dit topic jouw Top 10 favoriete Maps + Gamemodes willen posten? Dus graag aangeven welke map met welke gamemode. 🙂 Ik wil namelijk een “Best of BF3” Map Rotation gaan maken op mijn server, en ik wil graag weten wat andere mensen de beste maps+gamemodes vinden. 😉

    1 Damavand peak rush
    2 Operation metro rush
    3 Kharg island rush
    4 Noshahr canals rush
    5 Wake island rush
    6 Kiasar Railroad rush – capture the flag
    7 Nebandan Flats rush – capture the flag
    8 Operation Riverside rush – capture the flag
    9 Sabalan Pipeline rush – capture the flag
    10 Air Superiority

  83. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    wat wordt er de laatste tijd toch veel aan baserape gedaan. vaak staat er in de “regels” baserape is meteen een kick/ban, maar vaak zie je dan de admin van die server voorop staan. :S

  84. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Patty je server loopt nog maar even toch? Ik wil wel meebetalen om hem te verlengen (tot BF4?). Als er nog meer mensen zij die willen meebetalen moeten we ff een lijstje maken.

    Als je hem wilt verlengen dan moet je ff je rekeningnummer enzo sturen in een PM, dan stort ik je 30 euro.

  85. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Beterr, Misschien nog wat varieteit in de Server met Gamemodes en Maps? Misschien paar eerdere DLC’s erbij ofzo?

    Kijk anders naar de Server van Luetin ( YTer 17 subs, PTFOing ) ( zoek op Luetin bij Search ), hij heeft elke keer als een DLC uit is hele goeie rotation met wat Classics erbij. Miss kan je daar wat uithalen. 😉
    http://www.youtube.com/luetin09 Zijn Server is vaak vol met goeie mensen en echt intens BF.

    Als het moet dok ik ook wel mee. 🙂

  86. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Patty je server loopt nog maar even toch? Ik wil wel meebetalen om hem te verlengen (tot BF4?). Als er nog meer mensen zij die willen meebetalen moeten we ff een lijstje maken.

    Als je hem wilt verlengen dan moet je ff je rekeningnummer enzo sturen in een PM, dan stort ik je 30 euro.

    Hij loopt tot 21 Maart dacht ik. 😉

    Leuk dat je mee wilt betalen! De server huren tot BF4 uitkomt is best nog wel prijzig denk ik, haha. Maar als we nog een paar mensen vinden dan kunnen we de server bijvoorbeeld misschien wel huren voor 3 maanden. Dat kost €60 dacht ik. 😛

  87. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik wil best 30 betalen en als de server vol blijft over 3 maanden wel weer. Geef je gegevens maar vast dan maak ik het over, hopelijk wil jij of iemand anders oor de 21ste ook meebetalen (moeten nog 30 euro dus voor 3mnd).

  88. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Beterr, Misschien nog wat varieteit in de Server met Gamemodes en Maps? Misschien paar eerdere DLC’s erbij ofzo?

    Kijk anders naar de Server van Luetin ( YTer 17 subs, PTFOing ) ( zoek op Luetin bij Search ), hij heeft elke keer als een DLC uit is hele goeie rotation met wat Classics erbij. Miss kan je daar wat uithalen. 😉
    http://www.youtube.com/luetin09 Zijn Server is vaak vol met goeie mensen en echt intens BF.

    Als het moet dok ik ook wel mee. 🙂

    Mijn server heeft een gevarieerde map rotation hoor, haha. Er zit dacht ik op het moment DLC in van B2K, AM en EG, naast wat vanilla maps. 😉

  89. 636 XP
    klapper's avatar

    Wou m eerst zelf kopen maar zo kan t ook.
    Maar dan vind ik wel dat je de naam moet veranderen naar psx ofzo ??
    en degene die betalen moet je admin maken 😉

  90. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik wil best 30 betalen en als de server vol blijft over 3 maanden wel weer. Geef je gegevens maar vast dan maak ik het over, hopelijk wil jij of iemand anders oor de 21ste ook meebetalen (moeten nog 30 euro dus voor 3mnd).

    Top! zal ik ff doen. Natuurlijk maak ik je dan ook Admin, tenminste, als je dat geen probleem vind? Haha. 😉

    Ik betaal natuurlijk ook wel wat mee, maar ik wil alleen niet te veel betalen, gezien ik nu in totaal al voor ongeveer €90 uitgegeven heb aan BF3 servers… Haha. 😛

    Wou m eerst zelf kopen maar zo kan t ook.
    Maar dan vind ik wel dat je de naam moet veranderen naar psx ofzo ??
    en degene die betalen moet je admin maken 😉

    Natuurlijk haha, en de naam moeten we dan maar even met z’n allen bedenken ofzo. 😉

    Hoeveel wil jij meebetalen dan? 🙂

  91. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik betaal ook wel 10, miss niet zoveel maar omdat ik er niet 24/7 zal zijn doek niet meer. 😉

    Ja beter Admin worden, PSX moet er dan idd in maar wel Best Mix, of All Best Maps/Gamemodes noemen ofzo want dan raakt hij lekker snel vol netzoals nu. 🙂

    Je hebt wel zo’n Swaggy plaatje gemaakt als hij laadt ( hoe de fok heet dat ook alweer ) en nice beschrijving. 😀

  92. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ja er hoeft in mijn ogen weinig te veranderen aan de server en ik wil wel admin worden hehe. En de teller staat nu al op 40 dus dat schiet op. Kunnen jullie (patty en klapper) beide ook 10 inleggen?

    Ik kan als het moet ook wel de server huren als niemand PSN tegoed heeft.

  93. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik betaal ook wel 10, miss niet zoveel maar omdat ik er niet 24/7 zal zijn doek niet meer. 😉

    Ja beter Admin worden, PSX moet er dan idd in maar wel Best Mix, of All Best Maps/Gamemodes noemen ofzo want dan raakt hij lekker snel vol netzoals nu. 🙂

    Je hebt wel zo’n Swaggy plaatje gemaakt als hij laadt ( hoe de fok heet dat ook alweer ) en nice beschrijving. 😀

    Alle “donaties” zijn welkom, hahaha. 😉 Ik stuur je het rekeningnummer zo wel even.

    Natuurlijk maak ik jou dan ook admin, het plaatje dat je bedoelt heet een banner. Haha. En thx. 🙂 Ik zal dan ook wel even een nieuwe banner maken voor deze server.

    Ja er hoeft in mijn ogen weinig te veranderen aan de server en ik wil wel admin worden hehe. En de teller staat nu al op 40 dus dat schiet op. Kunnen jullie (patty en klapper) beide ook 10 inleggen?

    Ik kan als het moet ook wel de server huren als niemand PSN tegoed heeft.

    Ok, dan maak ik jou admin, haha. 😉 Ik wil zeker wel 10 euro inleggen, als klapper dit inderdaad ook doet kunnen we dus al een server huren voor 3 maanden! 😀

    Het maakt mij niet echt uit wie de server huurt, maar ik doe het wel liever want dan kan ik namelijk mijn huidige server verlengen en dan hoeven we dus niet alle settings en de map rotation opnieuw in te stellen, en dan kan ik ook een nieuwe banner maken en via mijn Battlelog uploaden zonder teveel gedoe. Haha. 😉

  94. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Doen we dat, geef je gegevens maar.

  95. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Doen we dat, geef je gegevens maar.

    Heb je een PM gestuurd. 😉

  96. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Chill, het staat morgen op je rekening!

  97. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Helemaal top, map rotation idd hetzelfde houden en gaan we met zn allen spelen.
    Server gaat vast vaak vol zitten. 😀

    Zijn er nog meer admins van de Sir’s?

  98. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Chill, het staat morgen op je rekening!

    Top! 🙂

    Helemaal top, map rotation idd hetzelfde houden en gaan we met zn allen spelen.
    Server gaat vast vaak vol zitten. 😀

    Zijn er nog meer admins van de Sir’s?

    Er zijn nog wel een aantal andere admins ja, maar als jullie willen dat zij niet meer admin zijn dan begrijp ik dat natuurlijk. Als 4 mensen betalen aan de server en er dus 4 admins zijn dan hebben we in principe natuurlijk ook genoeg admins. 🙂

  99. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Maakt mij weinig uit als er meer admins zijn, zorgt ook voor meer drukte lijkt me