Forum

Topic: [OOT] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. Hier kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2.391 reacties

  1. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Ik weet er nog eentje, ik doe de glitch ook niet vaak, het is soms wel grappig om het te doen.

    Ja 1 Γ‘ 2x is het leuk man. Daarna niet meer.

  2. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Hehe wat is BF3 toch weer leuk hoor blij dat ik er weer terug bij ben. πŸ˜‰
    Had trouwens voor het eerst een keer Lagg, op Metro was dat, erg irritant, want soms bleef de vijand even staan en kreeg ik de Kill later etc. Toen heb ik Anti- nog want uitgezet en op een ander potje was het weer normaal en geen last meer van gehad maar ik denk dat het aan die Server lag. Qua Locatie en Connection ofzo.

  3. 846 XP
    Thijs's avatar

    Hehe wat is BF3 toch weer leuk hoor blij dat ik er weer terug bij ben. πŸ˜‰
    Had trouwens voor het eerst een keer Lagg, op Metro was dat, erg irritant, want soms bleef de vijand even staan en kreeg ik de Kill later etc. Toen heb ik Anti- nog want uitgezet en op een ander potje was het weer normaal en geen last meer van gehad maar ik denk dat het aan die Server lag. Qua Locatie en Connection ofzo.

    Ik heb heel vaak dat ik pas 1 seconde later enemy killed zie staan.

    Deed ook net ff noshar canals met me broertje, lekker in een tank aan het ownen, 2 birds neergeschoten met main cannon, maar butthurt admin banned me natuurlijk weer…

  4. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb heel vaak dat ik pas 1 seconde later enemy killed zie staan.

    Deed ook net ff noshar canals met me broertje, lekker in een tank aan het ownen, 2 birds neergeschoten met main cannon, maar butthurt admin banned me natuurlijk weer…

    Met Guided Shell of zonder? Ja zo smerig, je beeld doet dan een beetje raar en dan later staat you have been kicked/banned en dan kan je alleen Accepten staat er dan, nou mooi niet. xD
    Haha had btw 3 Jet kills vandaag, Kharg Island Rush! xD Ik met me Heatseekers Heli kapot geschoten en daara bootje, nu heb ik Stealth-IR Flares-Heatseekers, ik vind het wel redelijk, kan ik iets mee en weet nu wel redelijk te sturen maar ik wacht op mn Rocket Pods. πŸ˜›

  5. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Haha had btw 3 Jet kills vandaag, Kharg Island Rush! xD

    Haha, ik had 32 jet kills vandaag in 1 potje Firestorm Rush! xD (32-1)

    Werd er zelfs uitgescholden voor “hacker” en diegene zei ook dat hij me gereport heeft op PSN en dat ik gebanned zou worden. LOL. xD

  6. 846 XP
    Thijs's avatar

    Haha, ik had 32 jet kills vandaag in 1 potje Firestorm Rush! xD (32-1)

    Werd er zelfs uitgescholden voor “hacker” en diegene zei ook dat hij me gereport heeft op PSN en dat ik gebanned zou worden. LOL. xD

    Ik wil ook eens hacker genoemd worden, voel ik me pro πŸ˜›

    Werd wel op de Pea Sea in de chatbox beloond met een paar WTFjes omdat ik infies ging doden, maar daar blijft het bij mij bij…
    DZA kan je al met je main cannons helis en jets neerschieten dan? Ik had me eerste service star al voordat ik een beetje kon aimen, en ik had ze neergehaald met me cannon, niet guided shell.

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik wil ook eens hacker genoemd worden, voel ik me pro πŸ˜›

    Werd wel op de Pea Sea in de chatbox beloond met een paar WTFjes omdat ik infies ging doden, maar daar blijft het bij mij bij…
    DZA kan je al met je main cannons helis en jets neerschieten dan? Ik had me eerste service star al voordat ik een beetje kon aimen, en ik had ze neergehaald met me cannon, niet guided shell.

    Ja dat is tuurlijk veel Pro-er met je cannon, met Guided is het simpel. En ook gister, 1 potje, Heli neergehaald met RPG en Jet, vlogen bijden redelijk laag maar toch. πŸ˜›

  8. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ja dat is tuurlijk veel Pro-er met je cannon, met Guided is het simpel. En ook gister, 1 potje, Heli neergehaald met RPG en Jet, vlogen bijden redelijk laag maar toch. πŸ˜›

    Ik heb eens met tank jet disabled, was pre-patch dus geen kill πŸ™

  9. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Karq Island kun je ook onder de map komen

  10. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Karq Island kun je ook onder de map komen

    *Met een boot. πŸ˜›

  11. 846 XP
    Thijs's avatar

    Kan op elke map waar je een boot heb, kharg island is wel de beste.

  12. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Misschien ben ik dan toch niet zo goed in een Jet. xD

    Een beetje hard gepwnt zonet. (Patty 1 – Kerel beter dan Patty 5) πŸ˜› Mja, het was ook niet totaal eerlijk want ik had keiharde lagg, maar alsnog.. Hij was echt goed, ik zou bijna denken dat ie hackt. Haha. xD

  13. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Misschien een echte piloot? πŸ˜› Dat zijn er serieus best wel wat die BF3 spelen en die kunnen het bijna altijd erg goed.

  14. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Misschien een echte piloot? πŸ˜› Dat zijn er serieus best wel wat die BF3 spelen en die kunnen het bijna altijd erg goed.

    Niks bijna altijd, die kunnen het gewoon altijd erg goed (straaljagerpiloten praten we over hè) Het is ook hun werk. xD

    Maar die kerel had trucjes die ik niet ken. En hij was echt super snel met z’n trucjes. Dus ik denk wel dat dit een echte piloot was ja. πŸ˜›

  15. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Niks bijna altijd, die kunnen het gewoon altijd erg goed (straaljagerpiloten praten we over hè) Het is ook hun werk. xD

    Maar die kerel had trucjes die ik niet ken. En hij was echt super snel met z’n trucjes. Dus ik denk wel dat dit een echte piloot was ja. πŸ˜›

    Wel wat trucjes afgekeken dan toch?
    En ik had gister op jou server ook erg veel lag patty, was niet te spelen. Schieten en nog niet eens een hitmarker.

  16. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Met Battlefield 1943 heb ik ooit nog 7e gestaan op de wereldranglijst met ”Pilot Skills”

    Dus dat ging mij ook wel erg lekker af. πŸ˜€
    Maar BF3 is toch ff een ander verhaal, ik ben absoluut niet slecht met jets (Gisteren mn 2e of 3e service star gehaald) maar sommige mensen die ownen mij gewoon DIK. o.O

  17. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wel wat trucjes afgekeken dan toch?
    En ik had gister op jou server ook erg veel lag patty, was niet te spelen. Schieten en nog niet eens een hitmarker.

    Hij was te snel, heb niks kunnen zien. πŸ˜›

    Ja ik heb de laatste tijd haast in elke server lagg, ik weet niet waar het aan ligt… Ook in m’n eigen server heb ik lagg. Best vaag…

    Met Battlefield 1943 heb ik ooit nog 7e gestaan op de wereldranglijst met ”Pilot Skills”

    Dus dat ging mij ook wel erg lekker af. πŸ˜€
    Maar BF3 is toch ff een ander verhaal, ik ben absoluut niet slecht met jets (Gisteren mn 2e of 3e service star gehaald) maar sommige mensen die ownen mij gewoon DIK. o.O

    BF1943 heeft dan ook gevechtsvliegtuigen i.p.v. gevechtsstraaljagers. πŸ˜› Maar 7e plek, zeer Nice.

    Ik heb bijna m’n 20e Jet service star. xD Zelfs ik word blijkbaar nog keihard gepwnt (heel) soms. Mja, er is altijd wel iemand die beter is dan jou. πŸ˜›

  18. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik heb er 4 en ik ben er trots op πŸ™‚

  19. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb net Stealth unlocked! Yes! xD

  20. 846 XP
    Thijs's avatar

    Uhh? Gratz?

    Nu kan je lekker met stealth, heat seakers en flares jets disablen, daarna springen ze eruit en doen ze suicide.

  21. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Uhh? Gratz?

    Nu kan je lekker met stealth, heat seakers en flares jets disablen, daarna springen ze eruit en doen ze suicide.

    Hoe iedereen speelt moetie lekker zelf weten, Jij zou hetzelfde doen als dat jij zo de meeste punten zou verdienen.
    Sterker nog…. dat is precies mijn Jet-opstelling. stealth, Heat seakers, en flares.

    Zo speel ik al zolang ik die 3 heb unlocked.

  22. 846 XP
    Thijs's avatar

    Hoe iedereen speelt moetie lekker zelf weten, Jij zou hetzelfde doen als dat jij zo de meeste punten zou verdienen.
    Sterker nog…. dat is precies mijn Jet-opstelling. stealth, Heat seakers, en flares.

    Zo speel ik al zolang ik die 3 heb unlocked.

    Weet ik πŸ™‚ heb zelf ook lang zo gespeeld, had zelfs nog een tijdje beam scanning+ flares+heat seakers

  23. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Wat ik nog het meest erge vind, of me in ieder geval aan iriteer zijn die mensen die servers opstarten met als comment:

    ”If u use C4 or a light machine gun, u get banned!”

    Uuuuuh…. et zit toch in het spel of niet dan? Ga dan CoD spelen ofzo lol…

  24. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wat ik nog het meest erge vind, of me in ieder geval aan iriteer zijn die mensen die servers opstarten met als comment:

    ”If u use C4 or a light machine gun, u get banned!”

    Uuuuuh…. et zit toch in het spel of niet dan? Ga dan CoD spelen ofzo lol…

    Ja of dat je geen shotguns, claymores, etc. mag… Zo dom.

    En daarom heb ik dus een eigen server zonder regels. πŸ˜›

  25. 846 XP
    Thijs's avatar

    Dat soort servers die alles verbieden halen het hele tactische stuk van BF weg…

  26. 247 XP
    Tony's avatar

    Precies, als je met een shotgun wil spelen, moet je dat toch zelf weten.. Moet je maar beter je best doen om iemand met een shotgun te vermoorden of gebruik er zelf een ^^.

  27. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Twee nieuwe screenshots van een nog niet getoonde nieuwe BF3 map van de Armored Kill DLC:

    http://web-vassets.ea.com/Assets/Resources/Image/Billboard/akbill2_972.png?cb=1342721942

    http://web-vassets.ea.com/Assets/Resources/Image/Billboard/akbill_972.png?cb=1342720441

    Zoals je ziet lijkt de map veel op Caspian Border, maar staat er een grote windmolen in de map. Ook zie je enkele nieuwe voertuigen die je ook nog niet hebt gezien in de trailer(s). πŸ™‚

  28. 846 XP
    Thijs's avatar

    Dikke vette tank destroyers FTW!
    Het is een soort van combinatie tussen Caspian Border (BF3) en Heavy Metal (BFBC2)

  29. 247 XP
    Tony's avatar

    Krijg het idee dat geen enkele DLC van BF3 zal tegenvallen πŸ™‚

  30. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Krijg het idee dat geen enkele DLC van BF3 zal tegenvallen πŸ™‚

    Nja, de DLC packs met grote Maps vallen niet tegen ja. (want dat is waar DICE goed in is, grote BF Maps maken)

    Maar die kleine Maps van de CQ DLC vallen naar mijn mening wel een klein beetje tegen. Ze hadden die Maps allemaal iets groter moeten maken dat er 24 spelers in kunnen en niet 16 zoals nu het geval is. Het zijn echt wel leuke Maps enzo, maar als die Maps 30% groter zouden zijn en er 24 spelers in zouden kunnen zou het veel beter zijn geweest. Server admins zouden dan veel betere map rotations kunnen maken omdat alle andere Maps op console wel 24 spelers max ondersteunen. Dat zou veel beter aansluiten als je begrijpt wat ik bedoel. Als je nu de CQ DLC wilt spelen moet je een 16 spelers server joinen. En 16 spelers servers hebben in 99% van de gevallen geen 24 spelers Maps in de map rotation omdat het saai is om 24 spelers Maps met 16 spelers te spelen. Maar nu is het ook saai om de hele tijd alleen maar die 16 spelers Maps te spelen. (dat zijn er maar 4, van de CQ DLC dus) … πŸ˜›

  31. 247 XP
    Tony's avatar

    Yeah dat is inderdaad waar, snap de keuze van max 16 ook niet echt.. Maar wie weet komt daar nog wel een patch/update voor want de maps kunnen in principe wel 24 man aan, heb je alleen echt chaos πŸ˜›

  32. 846 XP
    Thijs's avatar

    Beter 16 dan 64…

  33. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Yeah dat is inderdaad waar, snap de keuze van max 16 ook niet echt.. Maar wie weet komt daar nog wel een patch/update voor want de maps kunnen in principe wel 24 man aan, heb je alleen echt chaos πŸ˜›

    Nee 16 man is echt de sweet spot voor die Maps, het is met 16 man al chaos. πŸ˜› Ze hadden gewoon de Maps zelf 30% groter moeten maken zodat er 24 man in zou passen. πŸ˜‰

  34. 846 XP
    Thijs's avatar

    Dan zal je de map toch 50% groter moeten maken, of kan ik gewoon niet rekenen?

  35. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Heerlijk appartementje hier in Spanje. veel rust en ik mis nu geen BF3 omdat er andere dingen te doen zijn. xD

  36. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Heerlijk appartementje hier in Spanje. veel rust en ik mis nu geen BF3 omdat er andere dingen te doen zijn. xD

    Niet lullig bedoeld, maar dat heeft totaal geen zak aardappelen met battlefield te maken. lol

  37. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Dat komt omdat ik niks in de chat kan schrijven? Beetje raar

  38. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Heerlijk appartementje hier in Spanje. veel rust en ik mis nu geen BF3 omdat er andere dingen te doen zijn. xD

    Mooi.

    En andere dingen zoals…? xD

  39. 247 XP
    Tony's avatar

    Vannacht nog even in de PSX server geweest en wat MVP 3 ribbons opgehaald, ging best lekker :D. Alleen moet ik nog wat punten gaan krijgen bij de vliegtuigen want zonder heatseekers wordt je echt zo neergehaald..

  40. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Vannacht nog even in de PSX server geweest en wat MVP 3 ribbons opgehaald, ging best lekker :D. Alleen moet ik nog wat punten gaan krijgen bij de vliegtuigen want zonder heatseekers wordt je echt zo neergehaald..

    Enkel op het begin, de meeste echt goeie piloten schieten je sneller dood met hun mitrailleur dan met heat seakers. :O

  41. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    [!] Spoilers

    De namen van de Armored Kill DLC zijn bekend gemaakt:

    - Alborz Mountain
    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/Games/AlborzMountain.jpg

    - Bandar Desert
    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/Games/BandarDesert.jpg

    - Armored Shield
    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/Games/ArmoredShield.jpg

    - Death Valley
    *TBA*

    Je kan op elke map elke gamemode spelen. De gemiddelde afstand tussen vlaggen in de Conquest gamemode op deze maps is iets minder dan 1000 meter. Ter vergelijking: de gemiddelde afstand tussen vlaggen op Caspian Border is 400 meter. De map Bandar Desert is de grootste BF-map ooit gemaakt tot noch toe. De gemiddelde afstand tussen vlaggen op die map is meer dan 1200 meter. De map Alborz Mountain is een grote map die voor een groot deel bedekt is met sneeuw. Tevens is het de eerste sneeuw map in BF3. Over de andere 2 maps is nog niet veel bekend.

    Zoals jullie weten komen er met de Armored Kill DLC 20 nieuwe voertuig unlocks voor nieuwe Armored Kill voertuigen en 5 nieuwe voertuig unlocks voor voertuigen die al in BF3 zitten. Deze 5 unlocks bestaan uit 1 unlock voor elke voertuig-categorie (Jets, Attack Heli’s, Scout Heli’s, Tanks en IFV’s) die dus al standaard in BF3 zitten.

    De Tanks en IFV’s zullen beiden naar alle waarschijnlijkheid de extinguisher unlock krijgen, zoals die al bestaat voor Heli’s (Attack en Scout) en Jets. Als je Tank of IFV disabled is kan je extinguisher gebruiken en dan is je voertuig zover “gerepareerd” dat het niet meer disabled is. Dit is niet helemaal zeker maar wel waarschijnlijk.

    Voor de Jets, Scout Heli’s en Attack Heli’s zijn de unlocks niet zo bekend en waarschijnlijk als voor de Tanks en IFV’s, maar er zijn wel enkele geruchten. Zo zullen de Jets een unlock krijgen waardoor je een bom af kan gooien met je Jet. De herlaad tijd van die bom zou iets langer zijn dan de herlaad tijd van de guided missile voor de Jet, en de explosie zou even groot en sterk zijn als van een Javelin. De Scout Heli’s zullen een rocket-pod unlock krijgen die 8 rockets kan afschieten voordat je moet herladen. En de Attack Heli’s zullen ook een soort van rocket-pod unlock krijgen, maar deze zou de piloot van de Heli in staat stellen i.p.v. 14 rockets 2x 8 rockets af te kunnen vuren voordat je moet herladen. Het zijn in totaal maar 2 rockets meer maar het grote voordeel zou zijn dat je niet 1 rocket per keer afvuurt maar 2 rockets per keer. Je vuurt dan dus de rocket-pod onder de linker en rechter vleugel van de Heli tegelijk af i.p.v. eerst 1 rocket uit de linker pod, dan eentje uit de rechter pod, etc, zoals dat met standaard rocket-pods in BF3 het geval is. Een ander gerucht is dat de Attack Heli’s niet deze unlock zullen krijgen maar eentje die de piloot van de Heli in staat stelt alle rockets van de rocket-pod in 1x af te vuren.

    We zullen het zien. Armored Kill belooft in ieder geval geweldig te worden. πŸ™‚

  42. 846 XP
    Thijs's avatar

    Dat ene 14 rockets in een keer is wel een beetje heel erg uhhh, OP! Maar dat van 2×8 lijkt me wel een goed idee, ik denk dat dat in de gadget slot komt(die ene met air radar enzo)

  43. 197 XP
    indo1991's avatar

    Is die psx server ook voor ps3.
    hoe vind ik de server want word beetje gek
    Als ik een heli wil.
    Dan is best vervelend.
    Als zo gast hem van je afpakt en meteen weg is.
    Of je zit er in(als gunner) en gast niet kan vliegen.
    Maar daar kan ik mee leven.
    Maar dan pak die hem steeds weer en dan vlieg die weer ergens tegen op.
    Of iemand ander legt van die c4 neer,bij de helikopter,jet plaats.
    Dan is het bye bye chopper of jet.
    Is dit beter hahaha mijn fout

  44. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Iets normaler Nederlands graag want ik begrijp je niet helemaal, maar DE PSX Server is op de PS3 ja.

  45. 197 XP
    indo1991's avatar

    Mijn fout. Vergeten punten te zetten.

  46. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Net even je Battlelog bekeken. πŸ˜€

  47. 197 XP
    indo1991's avatar

    Ik heb best een lage rank?
    Alleen heb beetje slechte evaring met de jet.
    Als je ander wilt neerknallen en hij na links gaat dan maak ik te grote bocht.
    Slim he?

  48. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Is die psx server ook voor ps3 hoe vind ik de server want word beetje gel steeds als ik heli steeds hebt ben al aardig goed mee dan kaapt andere gast hem maar die heefd niet te skills en dan probeer ik hem weer te krijgen dan kaapt die hem weer of zo ander gast leg c4 op de grond maar gooi snel granaat zodat ze kapot zijn maar tog dit os ook gewoon een ergenist.

    Misschien is het handig om het bericht dat je typt en wilt posten eerst even door te lezen voordat je het post, en ook even te checken of iemand anders dan jij het ook zou kunnen begrijpen? Haast niemand kan je bericht nu lezen omdat je geen punten, komma’s, en andere leestekens zoals vraagtekens gebruikt, en dus begrijpt bijna niemand wat je bedoeld en/of wat je vraag is.

    Maar de server is op de PS3 ja (redelijk logisch, haha) en je kan de server vinden door naar de search-tab in de server browser te gaan en dan PSX in te typen. De server heet: “PSX INSTANT ACTION [No Stupid Rules!]”. πŸ˜‰

    Meer info kan je hier vinden.

    Mijn fout. Vergeten punten te zetten.

    Oh, ik zie deze post nu pas. ^ xD

  49. 197 XP
    indo1991's avatar

    Haha ok ja ik zit op de ipad en dan vergeet ik die kommas vaak.

  50. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb best een lage rank?
    Alleen heb beetje slechte evaring met de jet.
    Als je ander wilt neerknallen en hij na links gaat dan maak ik te grote bocht.
    Slim he?

    Je moet “driften” in een jet wil je sneller bochten kunnen maken. πŸ˜›

    Hoe doe je dit? Stuur je jet eerst in een bocht en dan druk je herhalend op L2 (Remmen), R2 (Gassen), L2, R2, etc. (je kan ook afterburner gebruiken, dat is R3) Je moet zelf aanvoelen hoelang je elke knop in de bocht moet indrukken. En als je het goed doet dan maak je snellere/scherpere bochten met je jet. πŸ˜‰

  51. 197 XP
    indo1991's avatar

    ahh tnks voor de hint ik zal het proberen haha.

    o ja als ze een raket op je afsturen.
    dat er lock staat dat ze je hebben.
    dan moet je niet meteen je flares laten afgaan toch.
    meestal me chopper vs chopper doe ik hem op moment
    ik de raket zie. maar met jet moet ik ook nog ff wenne waneer, ik hem intoets.
    maby handigen tips voor jets meer? en ja met chopper heb ik al wat aardige skilss.
    maar tips voor chopper mag ook

  52. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    je hebt zodra je gelokt word 3 soorten piepjes
    Een die aangeeft dat je gelockt word,
    Een die aangeeft dat je gelocked bent,
    En een die aangeeft dat er raketten op je afkomen

    Meestal bij de laatste piep zou je de flares af moeten laten, maar dan nog heb je geen zekerheid dat de raketten dan op je flares afgaan. Ooit kiezen ze alsnog voor je jet. :S

  53. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    2 Nieuwe videos met in-game Armored Kill actie op Armored Shield ( Tank Superiority, Game Mode die bij Armored Kill zit ), van EA:

    http://www.xgn.nl/360/stream/14408/
    http://inthegame.nl/videos/battlefield-3-tank-superiority-gamemode-in-beeld/

  54. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    2 Nieuwe videos met in-game Armored Kill actie op Armored Shield ( Tank Superiority, Game Mode die bij Armored Kill zit ), van EA:

    http://www.xgn.nl/360/stream/14408/
    http://inthegame.nl/videos/battlefield-3-tank-superiority-gamemode-in-beeld/

    Nice! Dus een soort van King of the Hill met tanks, haha. πŸ˜› De map lijkt een combi van Heavy Metal (BFBC2) en Caspian Border, maar dan met een dorpje ergens in het midden. πŸ™‚

    Alleen je hebt nu dus deze Tank Superiority gamemode, maar waarom geen Air Superiority gamemode, zoals deze ook in BF1943 is? πŸ™

  55. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Hier nog wat info die ik heb gevonden via wikipedia.

    De ”Sprud SD”
    http://history-of-wars.ru/uploads/posts/2010-01/1262514260_sprud-sd.jpg
    De ”Howitzer” (weet alleen niet zeker ofdat het deze gaat zijn?)
    http://www.military-today.com/artillery/as90.jpg
    De ”Gunship” A.K.A ”Lockheed c-130 Hercules”
    http://www.strategic-air-command.com/aircraft/images/afa00-photo.jpg
    De ”HIMARS”
    http://www.army-technology.com/projects/himars/images/himars1.jpg

  56. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Nice, maar ik denk niet die Howitzer idd. Haha.

    Btw, dit is de Lockheed AC-130. Dat is de zwaar bewapende variant van de C-130 Hercules. πŸ˜‰

  57. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Zoals ie trouwens op dat fimpje al zegt dat Tank Superiority heel veel mensen idd al heel snel gaat vervelen en ik denk dat dat bij mij ook het geval zal zijn. Wel een leuk idee op zich mee heb mijn twijfels over deze mode.

  58. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Zoals ie trouwens op dat fimpje al zegt dat Tank Superiority heel veel mensen idd al heel snel gaat vervelen en ik denk dat dat bij mij ook het geval zal zijn. Wel een leuk idee op zich mee heb mijn twijfels over deze mode.

    Inderdaad, netzoals dat Gun Master, heb ik 2 keer gedaan.

  59. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Inderdaad, netzoals dat Gun Master, heb ik 2 keer gedaan.

    Gun Master vind ik juist een vermakelijk speltype wanneer ik ff uitgekeken ben op de rest van de modes. Dat Tank Superiority gaat vervelen verwacht ik wel helaas.

  60. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Inderdaad, netzoals dat Gun Master, heb ik 2 keer gedaan.

    Haha Gunmaster heb ik maar ik keer gedaan omdat ik wat moest doen volgens mij voor een Assignment en was er toen alweer klaar mee omdat ik het toch al gehaald had πŸ˜‰
    Misschien word het toch wel eene grote hit! You never know……….
    Wanneer kwam het ook alweer uit? 4 sept voor Premium en 11 sept voor niet Premium toch?

  61. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Haha Gunmaster heb ik maar ik keer gedaan omdat ik wat moest doen volgens mij voor een Assignment en was er toen alweer klaar mee omdat ik het toch al gehaald had πŸ˜‰
    Misschien word het toch wel eene grote hit! You never know……….
    Wanneer kwam het ook alweer uit? 4 sept voor Premium en 11 sept voor niet Premium toch?

    PS3: 4 september Premium, 18 september normaal, Xbox360/PC: 11 september Premium, 25 september normaal begreep ik

  62. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja, 2 weken tussen normaal en Premium op elk Platform.
    4 Sep: PS3 Premium’
    11 Sep: Xbox 360/PC Premium’
    18 Sep: PS3 normaal
    25 Sep: Normaal Xbox 360/PC.

  63. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Nu twee maps gespeeld (Death Valley en Desert .. nogwat.) en vind de mappack erg vet tot nu toe! Tank supriority zo even proberen. Moet wel zeggen dat Death Valley op Conquest enorm is en dat je weinig mensen tegenkomt wanneer de server niet vol zit.

    Topmappack!

    Als je wilt spelen add Vinniewalker92

  64. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Deze Armored Kill DLC pack is echt geweldig!! πŸ˜€

    Maar ik ga morgen op kamp dus kan vrijdag pas weer spelen… (Fack) xD

    Ik had alleen wel wat last van lagg helaas. πŸ˜› Dus beter maar in mijn eigen server spelen vrijdag. De server is trouwens nog maar 5 dagen online op dit moment. Hij sluit op 9 September om 12:00 ongeveer.

  65. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Op 18 Sep komt AK voor Normaal PS3 uit, maar wordt het denken jullie echt de 18e of de 19e?
    Want hij staat al in de Store maar misschien moet ik wachten tot Woensdag omdat dan de EU Store Update is?
    Bij jullie was hij gewoon echt de 4e van Sep dus ik hoop bij mij de 18e om 11 uur πŸ˜‰

  66. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Volgensmij kan je ‘m om 12 uur in de middag downloaden die dag. πŸ˜›

  67. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Volgensmij kan je ‘m om 12 uur in de middag downloaden die dag. πŸ˜›

    Ok hoop het. xD

    Ja rond die tijd, want ze hadden een schedule gemaakt van de tijd dat hij online zou komen voor 360/PC Premium en bij Amsterdam stond toen 11 AM ( stond op Battlelog ). Kan wel kloppen want het hoofdkantoor staat in Zweden, ongeveer dezelfde tijd en dan gaan die mensen een beetje werken enzo, en dus releasen. πŸ˜›

  68. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Graag meer mensen op mijn server komen spelen:P sinds ik hem verlengd hebt zit hij vaak leeg en loopt langzaam vol..

    [DiB] Beste Maps No Rules! de beste rush en cq maps ook AK!

    See You:)

  69. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Mijn nieuwe Favo Loadout:

    M416
    Kobra/Reflex/Holo/PKA 3.4
    Underslung Rail
    Heavy Barrel
    Medpack
    Defib

    De M416 heeft laatst een zieke patch gehad ( kijk Battlelog voor details ) om hem meer te mengen met de andere Assault Rifles. Als je deze nog niet kent probeer hem uit!
    Netzoals
    G36C
    Kobra

    Heavy Barrel
    MG36 kan ook. πŸ˜€
    Foregrip is echt niet altijd de beste optie, kan een gun ook verneuken. πŸ˜‰

  70. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Graag meer mensen op mijn server komen spelen:P sinds ik hem verlengd hebt zit hij vaak leeg en loopt langzaam vol..

    [DiB] Beste Maps No Rules! de beste rush en cq maps ook AK!

    See You:)

    Ik kom snel even langs. Door alle releases en games die ik nog heb liggen is BF3 al een tijdje niet in m’n PS3 geweest helaas.

  71. 846 XP
    Thijs's avatar

    Mijn nieuwe Favo Loadout:

    M416
    Kobra/Reflex/Holo/PKA 3.4
    Underslung Rail
    Heavy Barrel
    Medpack
    Defib

    De M416 heeft laatst een zieke patch gehad ( kijk Battlelog voor details ) om hem meer te mengen met de andere Assault Rifles. Als je deze nog niet kent probeer hem uit!
    Netzoals
    G36C
    Kobra

    Heavy Barrel
    MG36 kan ook. πŸ˜€
    Foregrip is echt niet altijd de beste optie, kan een gun ook verneuken. πŸ˜‰

    CQB rush wapen

    G36C
    Kobra
    Foregrip (optioneel)
    Suppressor

    G17C suppressed

  72. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Recon:

    UMP-45
    Kobra of Acog(!)
    Laser (optioneel)
    Silencer of Flash Sup.

    TUGS
    Beacon

    M1911 Tact.

    Soms wel vet. Vooral CQB. πŸ˜›

  73. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Nog een (enorm) goede (silenced) Kit:

    Assault:

    KH2002
    Holo/Kobra
    -niks- (geen Foregrip nemen, dat verpest je accuracy op dit wapen)
    Silencer

    MedKit
    Defib

    G18

    Schiet enorm lekker vooral als je snel klikt op r1(schieten) want dit is wel een burst-wapen hè.

  74. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Voor het geval je het nog niet wist, een nieuwe (exclusieve) BF3 Aftermath DLC trailer:

    http://www.youtube.com/watch?v=JhUmxDjFGQI

    Tevens is het de eerste video-footage van de Aftermath DLC volgensmij.

  75. 1 XP
    batmanragnar's avatar

    battlefield 3 is vals onlie

  76. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Voor het geval je het nog niet wist, een nieuwe (exclusieve) BF3 Aftermath DLC trailer:

    http://www.youtube.com/watch?v=JhUmxDjFGQI

    Tevens is het de eerste video-footage van de Aftermath DLC volgensmij.

    video verwijderd, wat heb jij gezien parry? :d

  77. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    video verwijderd, wat heb jij gezien parry? :d

    Een sneak-peak in één of meerdere BF3 Aftermath DLC level(s). ;P

    Als je BF3 Premium bent kan je de video op Battlelog bekijken.

  78. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Een sneak-peak in één of meerdere BF3 Aftermath DLC level(s). ;P

    Als je BF3 Premium bent kan je de video op Battlelog bekijken.

    oohkee. ja hoorde dat aftermath in teheran (van singleplayer met instortent gebouw) afspeelt, een totaal verwoest gebied door een aardbeving…

    BTW, mensen denken, en ik daarvan hoop maar weet het niet zeker, dat in de DLC end game een dinosaur pack zit? zal dit toch zo zoijn?

  79. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    oohkee. ja hoorde dat aftermath in teheran (van singleplayer met instortent gebouw) afspeelt, een totaal verwoest gebied door een aardbeving…

    BTW, mensen denken, en ik daarvan hoop maar weet het niet zeker, dat in de DLC end game een dinosaur pack zit? zal dit toch zo zoijn?

    zit er wel in ja;)

  80. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Nog een (enorm) goede (silenced) Kit:

    Assault:

    KH2002
    Holo/Kobra
    -niks- (geen Foregrip nemen, dat verpest je accuracy op dit wapen)
    Silencer

    MedKit
    Defib

    G18

    Schiet enorm lekker vooral als je snel klikt op r1(schieten) want dit is wel een burst-wapen hè.

    thnx had eerst KH2002 met grip heavy bearel (viel niets tegen) en toen met grip silencer vond het tegenvallen dus dat maar eens uitproberen

  81. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Nieuwe BF3 Aftermath DLC trailer:
    http://www.youtube.com/watch?v=PcO5ajxGenc&feature=g-user-u
    Een KRUISBOOG in BF3!!! πŸ˜€

  82. 2457 XP
    peyj's avatar

    Haha, waar zullen ze dat toch vandaan hebben gehaald :P.

  83. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Haha, waar zullen ze dat toch vandaan hebben gehaald :P.

    niet uit Cod want in oudere bf delen zat ook een kruisboog:)

  84. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Vanavond in de DiB Server om ong. half 9?

  85. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    niet uit Cod want in oudere bf delen zat ook een kruisboog:)

    Klopt. πŸ™‚ Alleen dit keer is de kruisboog wΓ©l bedoeld om vijanden ermee om te leggen. πŸ˜›

    Vanavond in de DiB Server om ong. half 9?

    Dan heb ik iets, dus kan dan niet. πŸ˜›

  86. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Klopt. πŸ™‚ Alleen dit keer is de kruisboog wΓ©l bedoeld om vijanden ermee om te leggen. πŸ˜›

    Dan heb ik iets, dus kan dan niet. πŸ˜›

    Succes met het iets.
    ^^

    Haha ok helaas

  87. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    http://uk.gamespot.com/battlefield-3/videos/battlefield-3-aftermath-hands-on-video-preview-6398711/

    Video preview voor Aftermath!
    Klinkt allemaal wederom erg goed en de nieuwe gamemode lijkt me erg vet.

  88. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    http://uk.gamespot.com/battlefield-3/videos/battlefield-3-aftermath-trailer-6398502/?hd=1&contsessid=8c65b6c563fe2f381492e3e3fd165ad2&prevBounce=6398711

    Video preview voor Aftermath!
    Klinkt allemaal wederom erg goed en de nieuwe gamemode lijkt me erg vet.

    Die video is al 5 dagen oud hè. xD

  89. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Shit, verkeerde link, ik pas em direct aan :p

  90. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Shit, verkeerde link, ik pas em direct aan :p

    Nice!! πŸ˜€ Ziet er enorm vet uit! Dat ze nu al een hands-on kregen… πŸ˜›

    Zet de video maar op de front-page zou ik zeggen, haha.

  91. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Het staat niet op YouTube helaas maar de BF3 fans lezen het hier wel

  92. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Het staat niet op YouTube helaas maar de BF3 fans lezen het hier wel

    Het forum word in verhouding met de front-page veel minder bekeken volgensmij.

    Maar je kan de embed code gewoon kopieren. πŸ˜›

  93. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    We nemen op de front page geen previews van andere gamewebsites over πŸ˜‰

  94. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    We nemen op de front page geen previews van andere gamewebsites over πŸ˜‰

    Deze video dus wel:

    http://www.youtube.com/watch?v=_tk1J1Hntv4&feature=g-vrec

    Met nΓ³g wat nieuwe Aftermath footage? πŸ˜› Haha.

  95. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Nee dit is niet echt goed frontpage materiaal. Ik heb MoH: Warfighter toch binnen gekregen (gisteravond te laat geannuleerd) en kon het niet laten om hem te openen doordat er groot BATTLEFIELD 4 BETA voor op stond. Hopelijk betaal ik geen 60 euro voor alleen een goede beta :p.

  96. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Nee dit is niet echt goed frontpage materiaal. Ik heb MoH: Warfighter toch binnen gekregen (gisteravond te laat geannuleerd) en kon het niet laten om hem te openen doordat er groot BATTLEFIELD 4 BETA voor op stond. Hopelijk betaal ik geen 60 euro voor alleen een goede beta :p.

    Haha. Belachelijk dat ze op een game cover groot adverteren voor een andere game. πŸ˜›

  97. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Het heeft er wel voor gezorgd dat ik de game heb gehouden en ik moet na dik een uur online eerlijk zeggen:
    De game is niet slecht, absoluut niet (zeker geen 5.0-6.0 in mijn ogen als ik het over de multiplayer heb). Er zitten helaas nog wat glitches en bugs in en het voelt niet als de volledige versie aan. Danger Close / EA moet er binnen korte termijn wat aan doen dan hebben ze in mijn ogen een goede shooter neergezet. Nog beter was een release in december geweest.

    Het buddy systeem werkt goed, zeker als je buddy ook goed speelt. Het sliden door te rennen en dan op rondje te drukken werkt goed en het achter je cover peaken met L2 werkt ook perfect. De actie is iets sneller als in BF3. Wapensystemen en alles ziet er vet uit.

    Game is grafisch niet heel sterk trouwens maar ik vind de game niet per se lelijk.

    Ik heb de singleplayer nog niet geprobeerd maar de multiplayer is in mijn ogen een 7.5 Γ‘ 7.5 waard, zeker als Danger Close snel een goede patch uitbrengt. Ik bedoel, CoD krijgt een 9.0 – 10.0, dit is dan nooit niet een 5.0 Γ‘ 6.0. Ik heb absoluut geen spijt dat ik de game toch niet heb teruggestuurd en denk dat dit een aangename afwisseling is. Helaas komen BO2 en Halo 4 nog uit en blijft BF3 ook goed, iets te veel van het goede dus vanaf volgende maand.

  98. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Het heeft er wel voor gezorgd dat ik de game heb gehouden en ik moet na dik een uur online eerlijk zeggen:
    De game is niet slecht, absoluut niet (zeker geen 5.0-6.0 in mijn ogen als ik het over de multiplayer heb). Er zitten helaas nog wat glitches en bugs in en het voelt niet als de volledige versie aan. Danger Close / EA moet er binnen korte termijn wat aan doen dan hebben ze in mijn ogen een goede shooter neergezet. Nog beter was een release in december geweest.

    Het buddy systeem werkt goed, zeker als je buddy ook goed speelt. Het sliden door te rennen en dan op rondje te drukken werkt goed en het achter je cover peaken met L2 werkt ook perfect. De actie is iets sneller als in BF3. Wapensystemen en alles ziet er vet uit.

    Game is grafisch niet heel sterk trouwens maar ik vind de game niet per se lelijk.

    Ik heb de singleplayer nog niet geprobeerd maar de multiplayer is in mijn ogen een 7.5 Γ‘ 7.5 waard, zeker als Danger Close snel een goede patch uitbrengt. Ik bedoel, CoD krijgt een 9.0 – 10.0, dit is dan nooit niet een 5.0 Γ‘ 6.0. Ik heb absoluut geen spijt dat ik de game toch niet heb teruggestuurd en denk dat dit een aangename afwisseling is. Helaas komen BO2 en Halo 4 nog uit en blijft BF3 ook goed, iets te veel van het goede dus vanaf volgende maand.

    Ik citeer “CoD krijgt een 9.0 – 10.0, dit is dan nooit niet een 5.0 Γ‘ 6.0.” en daar is alles mee gezegd. xD

    Ik dacht ook al, als deze game te clichΓ© is, te standaard is, te weinig innovatie heeft, wat voor hypocriet ben je dan als redacteur (van Eurogamer en Destuctoid bijvoorbeeld) als je MoH:WF een 5 geeft en MW3 een 8 (Eurogamer) en 9,5 (Destructoid). Voor beide site’s geld dat de redacteur die de MW3 review deed ook de MoH:WF review deed. Dusja, zoals ik zei: hypocriet.

    Maar ik heb zelf MoH:WF ook niet gepreordered omdat de game in mijn ogen na wat ik gezien had mij niet echt een groot “WOW!” gevoel gaf en ik me nog veel te veel vermaak met Battlefield 3 en alle DLC ervoor. πŸ˜› Desondanks lijkt (ja nog steeds) MoH:WF mij een prima FPS die zeker geen 5 of 6 waard is. Ookal heb ik dan de game nog niet gespeeld, ik ben meestal redelijk goed in oordelen over een game scheppen op basis van footage en gameplay video’s, al zeg ik het zelf.

  99. 197 XP
    indo1991's avatar

    gister speelde ik de map metro, en ondekten dat er een fotopashok was. en als je er in staat moetje op O duwen.
    dan zie je flitsen. ik heb ook fop youtube gevonden http://www.youtube.com/watch?v=KzEN2Y7sQ30