Project CARS wederom uitgesteld, verschijnt in mei


Project CARS werd onlangs al uitgesteld naar 2 april, maar ook die datum zal niet gehaald worden. Bandai Namco heeft zojuist namelijk aangegeven dat de game wederom uitgesteld is. De game zal nu ergens midden in mei verschijnen. Helaas maakte de uitgever geen nieuwe concrete releasedatum bekend.

Hieronder de verklaring van Slightly Mad Studios omtrent het uitstel.

“Despite our long heritage and pedigree in making critically-acclaimed racing games, Project CARS is by far the grandest and most intricately detailed of them all. Despite therefore the game being 99.9% complete, the remaining 0.1% attending to small issues and bugs has been tricky to anticipate. We’re absolutely dedicated to delivering a ground-breaking experience and by targeting mid-May fans can be assured that’s what they’ll receive” said Ian Bell, Head of Studio at Slightly Mad Studios. “Again, we want to thank our fans for their support and patience on this matter. There’s a high expectancy from racing fans around the world that Project CARS is going to be an exciting new contender in the simulation racing space and we firmly believe gamers deserve it to be in its most complete and polished state when they come to play it on day one. And since the gaming community is our primary focus and has always been at the heart of the project during development, we would like to offer some free content to all players as compensation for this short delay and as acknowledgement of how grateful we are. This gift, that we’re sure is going to excite fans, will be available from day one and revealed shortly. Keep an eye on our website for more info.”

  1. 94.212.27.xxx's avatar

    Ik speel al steeds op de pc de build versies via steam, geweldige game maar idd veel bugs dus zeker goed dat het word uitgestelt

    0
  2. User  avatar
    1469 XP

    nou eerst zouden de maanden februari en maart een leuke game maand worden nu iss het mei geworden.. met project cars en the withcher

    0
  3. 82.217.103..xxx's avatar

    Ik wist het haha

    0
  4. 82.74.151..xxx's avatar

    Vond april al te vroeg met al die verhalen over bugs, jongens ga maar niet uit van mei. Net zoals the witcher kan die ook nog wel eens worden uitgesteld.

    0
  5. User  avatar
    1299 XP

    Dit begin nu toch wel lachwekkend te worden..

    0
  6. 92.108.2.xxx's avatar

    En opnieuw worden we getrollt door de geld snuivende game bedrijfen… gaat nergens meer om dit

    0
  7. User  avatar
    7143 XP

    hahahah had het al verwacht dit gaat de race game van het jaar worden ??????????????????????????????????????????????????????????????????????; FFFFFF

    0
  8. User  avatar
    93 XP

    En wij lachte vroeger om Duke Nukem Forever….

    0
  9. User  avatar
    477 XP

    Lol

    0
  10. 62.12.14.xxx's avatar

    @deeveegee: Die werd ook maar 10 jaar uitgesteld ofzo

    0
  11. 66.249.81..xxx's avatar

    @62.12.14.xxx: en werd de grootste flop ever hahaha.

    Ik vind het uitstellen van games niet zo een probleem als hij daar door goed word afgeleverd!!

    Ze moeten gewoon die release dates wat ruimer nemen alles mort snel snel klaar zal wel door d aandeelhouders komen helaas

    0
  12. User  avatar
    92 XP

    Neeee! 🙁

    0
  13. 217.123.72.xxx's avatar

    Nog eventjes en ze halen de heist release date in, als jullie hem snappen.

    0
  14. User  avatar
    93 XP

    @217.123.72.xxx: nou idd. Ze kunnen misschien ook nog sneller zijn dan ffxiii versus… euh ffxv

    0
  15. 84.30.185..xxx's avatar

    Mei wordt Juni…let maar op.
    Zelf laat ik de game liggen, ben niet WauW! voor deze titel.

    0
  16. 82.74.160..xxx's avatar

    ik durf te wedden dat ie ook deze datum niet haalt, zal vast wel uitgesteld worden naar Q3/Q4 in verband met meer verkopen voor de feestdagen.

    0
  17. User  avatar
    2146 XP

    Graag eerst meer zeker weten, alvorens wat te beloven. Bah!

    0
  18. 85.166.141..xxx's avatar

    Prima
    Beter laat en super gaaf…
    ….dan EA en rommel!

    0
  19. User  avatar
    1100 XP

    Gewoon uitstellen tot na de zomer.

    0
  20. 83.86.163.xxx's avatar

    Top weer een maand wachten, weet iemand nog een goede game die ik tussen door kan spelen?

    0
  21. User  avatar
    1708 XP

    @92.108.2.xxx: Je bent pas getrollt als je een onafgemaakte game koopt, dan is de uitgever pas een geld snuiver.

    0
  22. User  avatar
    46 XP

    Pfff hadden er al wel op kunnen rekenen natuurlijk. Zul je straks zien als hij uit is dat de servers o.i.d. Weer niet werken. Blijven wel ff bezig zo.. Jammer!

    0
  23. User  avatar
    2146 XP

    Is wel erg in, day one patches, vertragingen… Etc etc…

    0
  24. 212.187.99..xxx's avatar

    Dan maar hardline volgende week halen

    0
  25. 84.104.211..xxx's avatar

    @212.187.99..xxx: dacht er ook al aan, wat anders. In de warme zomer dagen vermaken we ons wel met PC en thè witcher

    0
  26. User  avatar
    123 XP

    Niets mis mee. Ondanks dat ik erg naar deze game uitkijk heb ik liever een nog betere game dan dat die toch al gaat worden.

    0
  27. User  avatar
    16 XP

    Eindelijk foetsoenlijke reactie waar meer dan de helft van de mensen begrijpt dat ze het uitstellen omdat het blijkbaar nodig is. Enige fout die gemaakt is keer op keer een te ambitieuze release date. Ik vermaak me nu prima met Assetto Corsa op de PC! waar stuurtjes gewoon support hebben 😉

    0
  28. User  avatar
    787 XP

    Welke zal eerder beschikbaar zijn?
    Driveclub Plus editie of Project Cars…

    Begint toch wel het dingetje van “Next-Gen” te worden.
    Uitstellen van games.. Begrijp best dat het is om al die bugs eruit te halen en de game te polishen etc.. ik zit ook niet te wachten op bergen patches..

    Maar waar is de tijd gebleven dat ontwikkelaars met een release datum kwamen en deze daarna zonder bugs ook gewoon haalde. #Utopie

    0
  29. User  avatar
    4884 XP

    Man man man … bugs/fail/delay generatie

    0
  30. 84.25.178.xxx's avatar

    @94.212.27.xxx: sorry, ik speel het ook al een tijdje op de pc maar heb nergens last van.

    0

Meer Project CARS

Meer

Project CARS ontvangt een eigen Playseat

Voor diegene met ruimte genoeg in zijn of haar gameroom is er de Playseat, een autostoel inclusief statief voor je stuur en pedalen. Dit maakt de ervaring tijdens het gamen net een stukje beter en dan vooral bij race simulators, zoals Proj...