Overkill’s The Walking Dead komt ook naar de PS4

Inmiddels een half jaar geleden werd een op The Walking Dead gebaseerde nieuwe IP aangekondigd, namelijk Overkill’s The Walking Dead. De ontwikkelaar, bekend van de PayDay games, maakte toen wel bekend dat de game er aan zit te komen, maar voor welke platformen was nog niet duidelijk.

Via Pushsquare is nu duidelijk geworden dat de game in ieder geval verschijnt op de PS4. Een concrete releasedatum ontbreekt vooralsnog helaas, maar wel weten we dat de game ergens in 2016 moet verschijnen. Mocht je de teaser trailer destijds gemist hebben, dan kan je die hierboven nog bekijken.

  1. User  avatar
    1947 XP

    Ben benieuwd. Je kan er een brute game van maken en ook met een dikke online modus. Hele communities en online clan clashes.. Nederzetting overnemen 🙂

    0
  2. User  avatar
    1299 XP

    Er is inderdaad een overkill aan The Walking Dead.

    0
  3. User  avatar
    1947 XP

    @A Gamer: oO ben jij wel eens positief? echt serieus zoveel van jou reacties zijn verbitterd. .

    The Grinch van Psx sense

    0
  4. User  avatar
    467 XP

    @A Gamer: klopt, heerlijk toch?

    0
  5. User  avatar
    1299 XP

    @Redrum83:
    “The Grinch van Psx sense” haha, that’s me 😉

    Je zal het niet verwachten, maar mensen die mij kennen noemen me de eeuwige positieveling. En nee, dat is niet sarcastisch bedoeld 😛

    Ik denk dat er echter zo weinig positiefs te zien is in de huidige gamingwereld dat veel van mijn reacties hier inderdaad negatief gekleurd zijn. Spijt me als je je eigen eraan stoort. It’s just the way I feel. Net zoals ik TWD een waardeloze serie vind die onterecht enorm gehyped wordt.

    Maar speciaal voor jou zal ik positief afsluiten: ik vind de Telltale games van The Walking Dead wél leuk 🙂

    0
  6. User  avatar
    1947 XP

    @A Gamer: hahahahaha ik geloof je gelijk. Dan houden we erop dat je heel kritisch bent op de gaming wereld 😀

    Maar wel mooi dat je positief in het leven staat! moet ik nog wat aan sleutelen 🙁 ik ben iets te zwart wit en oordeel/schrijf mensen schnell af haha dus hoop dat de dag komt dat mensen mij de positieveling vinden “eeuwige” 😉

    0
  7. 62.238.78..xxx's avatar

    @A Gamer: @Redrum83:
    En ik vind jullie gewoon allebei cool

    0
  8. User  avatar
    1947 XP

    @62.238.78..xxx: nice man. zo kan het ook 🙂

    0
  9. 84.30.4..xxx's avatar

    Ik vind het ook heeel leuk.
    Lieve mensen hier.

    0
  10. User  avatar
    1299 XP

    @Redrum83:

    Ach, het negatieve balanceert het positieve weer. De maatschappij moet van beiden wat hebben toch. Hier op PSX ben je volgens mij een stuk positiever dan ik 😉

    0

Meer Overkill's The Walking Dead

Meer