Battlefield remakes zijn niet uitgesloten

Battlefield1
Tijdens een interview dat IBTimes had met de uitvoerende vice president van EA, Patrick Söderlund, werd er kort gesproken over mogelijke remakes van oudere Battlefield delen. Naar aanleiding van de recent aangekondigde Modern Warfare remaster, werd Söderlund gevraagd of er Battlefield remakes in de pijplijn zitten.

Hierop antwoordde Söderlund dat ze op dit moment bezig zijn met Battlefield 1, maar dat remakes nooit helemaal uitgesloten zijn. Als EA merkt dat de fans het graag zouden zien, dan waarom niet? Dit is geen bevestiging, maar als er genoeg feedback uit de community komt, dan is er altijd reden tot overwegen zo maken we op uit zijn woorden.

“I wouldn’t say never. We’re not doing it right now, we’re focused on Battlefield 1 – but if we think the fans want that I see no reason we couldn’t.”

Zitten jullie te wachten op een remake van een eerder Battlefield deel, en zo ja, van welk deel of eventueel delen?

  1. User  avatar
    1153 XP

    Bad company 2 please!

    0
  2. 62.140.137..xxx's avatar

    Battlefield 1942 remake anyone ?

    0
  3. User  avatar
    367 XP
    0
  4. 84.24.237..xxx's avatar

    @62.140.137..xxx: Battlefield 1943

    0
  5. 31.161.175..xxx's avatar

    Waarom wil iedereen toch zo graag oude meuk spelen? Begrijp me niet verkeerd BFBC2 was vet, naar zie ze liever hun tijd steken in BC3 dan een remake van 2….. Vergane tijd en glorie

    0
  6. User  avatar
    9074 XP

    BF 2174 die zag er wel cool uit.

    0
  7. 89.205.224.xxx's avatar

    Welleh kzeg maka nieuwe crazy games kap met oud

    0
  8. 92.69.246.xxx's avatar

    Battlefield 2!!!

    0
  9. 83.85.219.xxx's avatar

    STRIKE AT KARKAND PLEASE!

    0
  10. 87.128.22.xxx's avatar

    Vietnam!!!!!!!

    0
  11. 94.214.157.xxx's avatar

    Battlefield Vietnam moet terug komen maar dan helemaal op nieuw opgebouwd

    0
  12. 213.201.22.xxx's avatar

    Bad Company 2 voor de PS4 😀

    0
  13. 207.218.29..xxx's avatar

    Remakes zijn voor kansloze mensen. Hoezo zou je een game wat je al 100+ uur hebt gespeeld weer 100uur in willen steken. Ben je dan simpel ofniet. Echt jammer waar de game industrie naar toe gaat.

    0
  14. 82.74.238..xxx's avatar

    @Actie94:
    Petitie mogelijk?
    Ik wil hem ook, graag nu!!

    0
  15. 83.84.83..xxx's avatar

    PLS 1942 remake Incl expansions….. :'(

    0
  16. 84.241.211..xxx's avatar

    BFBC2

    0
  17. 84.196.253.xxx's avatar

    Black ops

    0
  18. User  avatar
    324 XP

    Remaster van Close Quarter dlc uit BF3 graag als enige!!!

    0
  19. 82.75.87.xxx's avatar

    Als het maar WW2 setting is vind ik alles best 🙂

    0
  20. 82.75.87.xxx's avatar

    @207.218.29..xxx:

    Omdat er mensen zijn die of nooit eerder een playstation hadden of destijds te jong waren. Geldt niet voor mij overigens maar snap het wel, als er maar genoeg aanwas is van nieuwe games 🙂

    0
  21. 31.161.188.xxx's avatar

    Voor mij battlefield 1943 lekker een gouwe ouwe. Maar dan wel opnieuw opgebouwd

    0
  22. 17.142.157..xxx's avatar

    geen remakes, ze moeten battlefield 2 maken, over de 2e wereldoorlog

    0
  23. 17.142.157..xxx's avatar

    @31.161.175..xxx: omdat mensen idioten zijn. ik hou ook erg van die oude games, maar wil die niet meer spelen. idd vergane glorie , plus als je die games nu uitbrengt, zal het kroelen van de campers in hoekjes die helemaal niets doen, aka cod gameplay.

    nee bedankt. alle goede herinneringen van die games gaan zo naar de klote. maja ook is de inspiratie weg. remastergeneration ftw.

    0
  24. 89.205.227..xxx's avatar

    Hopelijk ooit een BF2142 remake!
    Die titan gamemode is gewoonweg de beste gamemode die ik ooit in een shooter gespeeld heb.
    Spijtig genoeg kan BF2142 nu niet meer gespeeld worden omdat de gamespy servers afgesloten zijn.

    0

Meer Battlefield 1

Meer