Eindelijk duidelijkheid over het uitspreken van ‘Ubisoft’

ubisoft

Ubisoft is een uitgever/ontwikkelaar die al vele jaren bestaat. Toch is het nog steeds niet helemaal duidelijk hoe je de naam van het bedrijf nu precies uitspreekt: is het OO-BE-SOFT of YOU-BE-SOFT?

Het is misschien vreemd dat je als diehard-gamer eigenlijk geen idee hebt of je Ubisoft goed uitspreekt, maar je bent niet de enige. Het bedrijf heeft een video gemaakt waarin aan een aantal van haar werknemers wordt gevraagd hoe zij de naam van hun werkgever moeten uitspreken. En ook zij weten niet exact wat het goede antwoord is.

Uiteindelijk laat de baas van Ubisoft weten dat er eigenlijk helemaal geen goed antwoord is. Franstaligen zeggen vaak OO-BE-SOFT en Engelstaligen YOU-BE-SOFT, maar volgens Yves Guillemot zijn beide uitspraken prima. We hoeven ons dus niet meer druk te maken over hoe je Ubisoft perfect uitspreekt, ook weer mooi opgelost dus.

  1. 145.52.158..xxx's avatar

    What the F?

    Komkommer tijd vroeg dit jaar?

    0
  2. User  avatar
    3888 XP

    Ik kan weer gerust gaan slapen vanavond.

    0
  3. 185.46.212.xxx's avatar

    Echt weer een ongelofelijk konttopic hier op PSX. Who gives a fuck!

    0
  4. User  avatar
    20030 XP

    @145.52.158..xxx: @185.46.212.xxx: Nemen jullie altijd alles zo serieus?… lol

    0
  5. User  avatar
    515 XP

    Wauw… is het nou SO-NIE of SON-WHY?

    0
  6. User  avatar
    2486 XP

    YOU-BE-STUPID? 😉

    0
  7. User  avatar
    3888 XP

    @JaHe: het is toch S to the O To the N To The Y

    0
  8. 84.82.213..xxx's avatar

    @185.46.212.xxx: De titlel zei al genoeg, maar toch was je nieuwsgierig genoeg om er op te klikken dus wat zeik je nou

    0
  9. 185.46.212.xxx's avatar

    @84.82.213..xxx: Ik was niet nieuwsgierig, ik wilde alleen reageren dumbass. Gaat toch ook nergens over.

    0
  10. 94.212.58..xxx's avatar

    @185.46.212.xxx: wrm die moeite doen om je gezeik hier neer te zetten. Alsof psx-sense nu voortaan alleen belangrijke nieuwsberichten gaat plaatsen omdat jij het onzin vind. Het is gewoon ff een leuk nieuwsberichtje tussendoor. je bent dumbass om hier te komen klagen. Zoek wat plezier in het leven jonge

    0
  11. 62.140.137.xxx's avatar

    @145.52.158..xxx: @M4GN3T: Haha, nope. Was ook niet naar PSX-Sense bedoeld, maar meer richting oobisoft.

    0
  12. User  avatar
    20030 XP

    @62.140.137.xxx: Sja ook bij hun is ’t komkommertijd, zomer he =p

    0
  13. User  avatar
    246 XP

    Fijn, zo is er ook in de komkommertijd genoeg te melden!

    0
  14. 77.163.82..xxx's avatar

    I be soft? No you be soft

    0
  15. User  avatar
    515 XP

    @PBJ85: 😀

    0
  16. 139.63.17..xxx's avatar

    Is het nu Playstaaitchong of PlaiStaition ? Ik raak altijd verward bij nieuwe promotievideo’s van Sony.

    0
  17. 84.87.213..xxx's avatar

    Actie vanaf 2:07…

    0
  18. User  avatar
    290 XP

    de fanboys zullen toch altijd OO-BE-HARD of YOU-BE-HARD zeggen…

    0
  19. 109.134.14.xxx's avatar

    Dat filmpje is nog erger dan het gameplay filmpje van Wildlands.

    0
  20. User  avatar
    2316 XP

    @185.46.212.xxx: Ubisoft

    0
  21. 143.179.89..xxx's avatar

    ubisuck

    0
  22. 205.157.81.xxx's avatar

    Het is gewoon U_BE_SOFT en nik anders.
    Wat maakt het trouwens een ruk uit hoe je het uitspreekt, dom Frans bedrijf.

    0
  23. 80.57.73.xxx's avatar

    @94.212.58..xxx: Waarom reageer jij dan op hem?!

    0
  24. 31.161.190..xxx's avatar

    Nobody cares

    0
  25. 84.194.190.xxx's avatar

    Ubisoft rules!

    0