Hello Games: “No Man’s Sky krijgt geen betaalde DLC, wel patches”

nomanssky

Het is tegenwoordig heel normaal dat er na de launch van een game DLC verschijnt waarvoor je moet betalen. Dit zal niet het geval zijn met No Man’s Sky, zo vertelde Sean Murray van Hello Games in een interview met Red Bull. Hij heeft laten weten dat dit niet betekent dat het spel geen extra content zal krijgen, je hoeft hier alleen niet voor te betalen.

“We do want to add a ton of features, like we’ve just discussed: Freighters, bases, these type of things. But we want to do it for free. You’ve paid for the game, so you should get this stuff without paying even more money. So no, there will be no paid DLC, just patches.”

Hello Games is op dit moment al bezig met een nieuwe patch voor No Man’s Sky. Deze zorgt er onder andere voor dat spelers een basis kunnen bouwen en hun eigen ‘space freighter’ kunnen aanschaffen. Als de game succesvol is, dan wil de ontwikkelaar de komende jaren de game ondersteunen met nog veel meer nieuwe features.

“There are way more features that our community want, and they deserve to get it. We want you to own these giant freighters that you’ve seen in trailers. And build bases. And maybe even include space whales, because apparently space whales these days are synonymous with No Man’s Sky.”

  1. User  avatar
    1314 XP

    Hoort engelen zingen!!!

    0
  2. 92.69.203..xxx's avatar

    Hij heeft ook multiplayer beloofd als de spel aanslaat

    0
  3. 159.46.196.xxx's avatar

    @92.69.203..xxx: het spel**

    0
  4. User  avatar
    2766 XP

    Als het spel nou ook eens snel in de brievenbus ligt ben ik helemaal blij

    0
  5. User  avatar
    1784 XP

    @Bass:
    De chauffeur is onderweg volgens BOL.com! Moet er zijn tussen 12 en 14! Kan niet wachten!

    0
  6. User  avatar
    1784 XP

    @coristus:
    Je PSN berichtjes lezen, ja! 🙂

    0
  7. 217.122.183..xxx's avatar

    @Aenea: Veel plezier met de game!, voor mij is die geweldig 🙂

    0
  8. User  avatar
    103 XP

    Ik vind het een hele bijzondere game

    0
  9. User  avatar
    3568 XP

    Ik word alleen maar blij van gratis dlc.
    Zou andere bedrijven ook moeten doen

    0
  10. 213.93.235..xxx's avatar

    De postbode rijd hier net de straat in. Zal zo ff live twitchen als de bestelling van no man’s sky bij ons door de brievenbus valt.

    0
  11. 213.93.235..xxx's avatar

    @Bass:
    Haha daar zit ik ook op te wachten, bij mij is hij als brievenbus post verzonden dus zonder T&T. Kan helemaal niks volgen helaas.

    Ontopic:
    Erg mooi gezegd van Sean, hier zouden meer ontwikkelaars een voorbeeld aan moeten nemen

    0
  12. 145.53.240..xxx's avatar

    deze man snapt het

    0
  13. 145.129.156.xxx's avatar

    @92.69.203..xxx: wees niet bang dit spel word groot

    0
  14. User  avatar
    379 XP

    @Bass:
    ja en de mail met pre order bonussen er dan ook al is…

    0
  15. 31.161.95.xxx's avatar

    Super, echt super

    0

Meer No Man's Sky

Meer