Ontwikkelaars scheppen altijd graag op als console-versies van hun game op 60 frames per seconde draait, maar dit betekent niet dat dit ook daadwerkelijk het geval is. Respawn Entertainment claimt met Titanfall 2 hetzelfde en Digital Foundry heeft getest of dit inderdaad het geval is. Daar moet wel bij worden gezegd dat het gaat om gameplay van de pre-alpha versie, dus dit kan nog verbeterd worden.
In de video is te zien dat Titanfall 2 tot nu toe nog niet constant op 60 frames per seconde draait. Op drukke momenten zakt de framerate in. Het eerste deel had last van ‘screen tearing’ maar dat is met het tweede deel verleden tijd. De volledige analyse is hieronder te bekijken.
Ha losers
Mulitiplayer? Multiplayer waarschijnlijk. Maar wel al netjes de framerate.
@84.193.42..xxx:
je moeder is een loser. wat ga je over de godfathers van de CoD franchise praten. heb respect of ik zoek je op.
just kiddin. just a prank bruv. chill.
Zit ik nou weer op de website van Digital Foundry?