Polen krijgt officiële The Witcher 3-postzegels

geralt_of_rivia-hd-wallpaper-the_witcher_3-game-1920x1080

The Witcher 3: Wild Hunt is een zeer succesvolle game en heeft heel wat prijzen gewonnen. Het spel van CD Projekt Red heeft nu geen prijs gewonnen, maar het is misschien wel het meest bijzondere van allemaal. Er zal namelijk een postzegel in Polen uitkomen met niemand minder dan Geralt erop, de hoofdrolspeler van het spel.

De postzegel zal er hetzelfde uitzien als de box-art van The Witcher 3 en zal geprint worden op fluorescerend papier door middel van rotogravure. Dit is een techniek waarbij afbeeldingen of tekst in een metalen drukcilinder worden aangebracht in de vorm van een zeer fijn rastervormig reliëf van uitgediepte puntvormige vlakjes. Dit levert als resultaat een mooie reliëf postzegel op waarbij de contouren van Geralt voelbaar zijn.

Er zullen in totaal 180.000 postzegels worden gedrukt en tevens wordt deze uitgegeven met een First Day Cover envelop.

CsZbUM3WgAAeObm

  1. 94.215.29..xxx's avatar

    Ze zijn wel erg trots op hun game. Nu nog een Metro postzegel.

    0
  2. 80.113..xxx's avatar

    Ik zie dat liever op mn brieven dan de kop van Wimlex!

    0
  3. User  avatar
    400 XP

    @80.113..xxx: haha dat zou toch epic zijn, dat we Geralt op onze postzegels krijgen idpv het koningshuis 😀

    0
  4. User  avatar
    515 XP

    Dat is best wel cool, misschien alleen een beetje laat, de laatste briefpost die ik heb gestuurd is alweer een paar jaar geleden 🙂

    0
  5. User  avatar
    4884 XP

    Nice

    0
  6. 77.251.103..xxx's avatar

    Gaaf, maar degene die meestal postzegels gebruiken weten niet wat The witcher is haha.

    0
  7. 86.83.197..xxx's avatar

    @94.215.29..xxx:

    Want Metro is ook Pools…?
    *facepalm*

    0
  8. 84.26.25..xxx's avatar

    @86.83.197..xxx:
    Spelreeks slimmerik.

    0
  9. 145.129.73.xxx's avatar

    Zou liever Dying Light er op zien maar oke 🙁

    0
  10. 82.74.138..xxx's avatar

    Beetje overdreven allemaal, super game hoor, maar ik zie nog geen Killzone postzegels verschijnen in Nederland…maar wel mooi voor de postzegelverzamelaar.

    0
  11. User  avatar
    127 XP

    Dat is mooi

    0

Meer The Witcher 3: Wild Hunt

Meer