Nieuwe Beyond Good and Evil is waarschijnlijk geen vervolg

beyond-good-evil

We weten ondertussen dat er een nieuwe Beyond Good & Evil in ontwikkeling is, maar verdere informatie ontbreekt nog. Er zijn nu wel wat geruchten de wereld in geholpen door bronnen van LetsPlayVideoGames. Zij melden namelijk dat het nieuwe deel geen vervolg is, maar een semi-reboot.

Volgens de nieuwe geruchten zal de Beyond Good & Evil-game die nu in ontwikkeling is hetzelfde verhaal vertellen als diens voorganger. Alleen zal er nu wat meer verteld worden over de achtergrond van de twee hoofdrolspelers: Pey’j en Jade. Tevens zal er antwoord worden gegeven op de cliffhanger uit het eerste deel. Het is de bedoeling dat gamers die het origineel niet hebben gespeeld, zonder problemen het verhaal kunnen volgen en dat de groep die het spel wel heeft gespeeld meer duidelijkheid krijgt.

Tevens weten de bronnen te melden dat het hier hoogstwaarschijnlijk gaat om een Nintendo NX-exclusive, iets wat eerder ook al naar buiten kwam. Het spel zal dan ook als CGI-trailer voor het eerst getoond worden bij de onthulling van de nieuwe console van Nintendo. Het is dan de bedoeling dat de Beyond Good & Evil game ergens in de zomer van 2018 uit moet komen.

  1. User  avatar
    2442 XP

    Zo lang moeten wachten.. Don’t fuck this up Ubisoft! Maar het is Ubisoft.. dus.. Don’t fuck it up as badly as you normaly would!

    0
  2. 83.87.150..xxx's avatar

    Ubisoft kennende zal dit maar eventjes “exclusief voor Wii U/NX” zijn, dat zeiden ze ook over Rayman Origins

    0
  3. User  avatar
    2146 XP

    Ik heb dit dus echt nooit gespeeld….. *** BLOOS ***

    0
  4. 84.241.210..xxx's avatar

    Nx komt er zowizo. Al heeft dat ding 3 schermen en 40 knoppen.
    Sony: jeej
    Nintendo: omfgz0r!!!
    Microsoft: mehh..

    Ontopic: word hopelijk een vet spel!

    0
  5. 213.126.76..xxx's avatar

    @Mrduckie88: Je kan hem nu BG&E tijdelijk gratis downloaden op uPlay

    0
  6. User  avatar
    2146 XP

    @213.126.76..xxx: Thanx for de tip! ga ik zeker vanavond achteraan!

    0