Eerste seizoen van The Witcher verschijnt in 2020 op Netflix en kent 8 episodes


The Witcher krijgt een eigen Netflix serie, zoveel was tot op heden bekend. Dat nieuws is van mei vorig jaar en inmiddels is er vooruitgang geboekt. Naar verwachting zal The Witcher in 2020 via de streamingdienst te zien zijn en het eerste seizoen bestaat uit 8 afleveringen.

Dit liet Lauren S. Hissrich, de schrijfster en executive producer van de serie, weten via Twitter. De serie zal worden opgenomen in Oost-Europa en de reden dat het eerste seizoen slechts 8 afleveringen kent, komt omdat men voor kwaliteit gaat over kwantiteit. Op dit moment is de pilot geschreven, de andere episodes moeten nog uitgewerkt worden, maar Hissrich heeft alles al in haar hoofd zitten.

Het ziet er dus naar uit dat het nog wel even gaat duren alvorens we er iets te zien van krijgen, maar het zit in ieder geval nog steeds in de pijplijn.

  1. 217.120.69..xxx's avatar

    Kan een erg leuke serie worden. In de boeken komen erg interessante personages voor. En het verhaal kent genoeg diepte en verschillende gelijktijdige verhaal lijnen om een geslaagde serie te maken.

    0
  2. User  avatar
    934 XP

    3 jaar wachten en dan ook maar 8 afleveringen. Best wel zielig.
    Al met al kijk ik er wel naar uit.

    0
  3. 94.130.67..xxx's avatar

    @bzafs-: GoT heeft het 7de seizoen maar 7 afleveringen uitgegeven en die zullen wrss nog ee, iets groter budget te hebben dus ik denk dat dit nog best snel is.

    0
  4. 188.206.107.xxx's avatar

    @bzafs-:

    Kan jij het sneller?

    0
  5. User  avatar
    243 XP

    Als je ziet wat voor een budget Netflix voor sommige series overheeft, dan kan dit kan wel eens DE serie worden van Netflix. Ik kan niet wachten !

    0
  6. 2a02:a213:2e00:b380:4c48:a813:618e:e.xxx's avatar

    Las ook dat het de bedoeling is om Game of Thrones kwaliteit te maken. Sterker nog. Ze willen laten zien dat The Witcher ook echt insane kan zijn, en niet “goed” is maar door heel de hype compleet opgeblazen wordt zoals Game of thrones

    0
  7. User  avatar
    131 XP

    Nice lijkt me wel dik

    0
  8. 62.140.137.xxx's avatar

    Wordt wel weer tijd dat er een goede RPG uitkomt, de laatste die ik de moeite waard vondt was Horizon Zero Dawn.

    0
  9. 5.255.250..xxx's avatar

    Gaat het om een animatieserie of een serie met ‘echte’ personages?

    0
  10. 185.41.145.xxx's avatar

    @forzazwollenaar: Dat wil niet alles zeggen. Marco Polo had ook een budget om u tegen te zeggen, maar die serie is na 2 seizoenen gecanceld.

    0
  11. User  avatar
    541 XP

    @bzafs-:
    Best zielig? Misschien eens wat meer in de materie verdiepen voordat je zo maar wat begint te roepen? 🙂

    0
  12. User  avatar
    892 XP

    Net als GoT dus zo’n beetje, niets mis mee.

    0