Yugi uit Yu-Gi-Oh! zal ook in Jump Force zitten als speelbaar personage

Jump Force, de ambitieuze game van Bandai Namco, heeft er een nieuw personage bij. Yugi, bekend van de tv-serie Yu-Gi-Oh! zal namelijk ook deel uit maken van het roster. Hiermee raakt Jump Force steeds voller met bekende personages en Bandai Namco kennende zijn ze er nog lang niet.

Menig manga-held maakt deel uit van deze game, zo komen er personages uit Dragon Ball, One Piece, Naruto en nog veel meer in voor. Je stelt in deze game jouw eigen droomteam samen en vervolgens vecht je er op los in bekende omgevingen als Times Square in New York en Matterhorn in de Alpen. Deze game combineert op creatieve wijze de echte wereld met die van Jump.

De game is gebaseerd op Shonen Jump, een Japans manga magazine dat wekelijks verschijnt met nieuwe verhalen.

  1. User  avatar
    2740 XP

    Dr is een manga met al deze characters bij elkaar? Damn. Hopelijk wordt dat weer een anime

    0
  2. User  avatar
    5 XP

    Valt ie dan aan met een dark Magician kaart 😉

    0
  3. User  avatar
    934 XP

    Wauw dit vind ik echt vet!! Alleen pokemon ontbreekt dan is mijn persoonlijke rijtje compleet ^^

    0
  4. User  avatar
    3157 XP

    Lijkt me echt leuk….maar Pokemon moet er niet bij, maakt het te kiddy.

    0
  5. 109.175.65.xxx's avatar

    @Melvin: je hebt gelijk, dit is een ontzettend volwasse game, met rubber piraat, oranje ninja en grote zwaardman.

    0
  6. User  avatar
    273 XP

    Als saitama er in komt dan ga ik hem pre order en

    0
  7. User  avatar
    2740 XP

    @Melvin: Mee eens… Goku tegen Pikachu zou een beetje te awkward zijn. Hou die gekke beesten maar bij Smash
    @109.175.65.xxx: Kiddy vs te kiddy?

    0
  8. User  avatar
    3568 XP

    @Nasislike: mewtwo zal de enige goede character zijn van Pokémon. De rest meh

    0
  9. 2a02:1810:a530:5d00:a19a:405:1242:f.xxx's avatar

    I summon the 3 egyptian god cards!!!

    0
  10. 2a02:a211:a001:7000:7dd5:1b34:a4f5:5.xxx's avatar

    @Melvin: De manga van Pokémon is wel bruut hoor. Arboks die door 2en worden geslashed en dat je dan al die bloedvaten ziet zitten enzo. Maar jij kijkt vast alleen maar TV dus dat snap je toch niet.

    0
  11. 84.83.125..xxx's avatar

    @bzafs-: pokemon is gelukkig niet van namco. Als je zo iets wilt doen raad ik pokken tournament aan 🙂

    0
  12. User  avatar
    934 XP

    @84.83.125..xxx: Heb geen nintendo switch maar me neef wel, heb het bij hem gespeeld beviel me wel.

    Vind altijd erg jammer dat pokemon niet op de PS is.

    0

Meer Jump Force

Meer