Eén van de speerpunten van gamen in virtual reality is dat je personages ‘op ware grootte’ ziet. Hierdoor zijn games in VR veel indrukwekkender. De makers van Astro Bot: Rescue Mission hebben hier op ingespeeld en hebben de game voorzien van gigantische bazen.
Als je op een tv een game aan het spelen bent, dan is een grote baas natuurlijk tof om te zien, maar in virtual reality is dit vele malen indrukwekkender. Dit komt omdat je dan pas ziet hoe groot de desbetreffende baas echt is. Tijdens de ontwikkeling van Astro Bot: Rescue Mission zijn deze monsters vele malen aangepast en dat resulteerde vaak in het groter maken van het personage.
De ontwikkelaar vertelt in de onderstaande video meer over de bazen van Astro Bot: Rescue Mission.
Ik ben heel erg benieuwd naar hoeveel uur gameplay deze vr title zal hebben. Hij lijkt me erg tof namelijk!
@Everlienne: Ik ben ook erg benieuwd, het ziet er erg leuk uit en in VR zal het nog vele malen indrukwekkender zijn!
Ik had gehoord van developer zeker 8 uur puur aan campaign mode. En dan nog eens minimaal 8 uur voor alle challenge levels die je unlocked door de campaign te spelen
Ik ben benieuwd naar jullie mening na het spelen. Voor mij nog beetje twijfel geval