Capcom heeft misschien plannen voor een Resident Evil 3 Remake

Door het commerciële succes en de goede reviews die de remake van Resident Evil 2 kreeg, lijkt het een logische zet voor ontwikkelaar Capcom om deze trend verder te zetten en een Resident Evil 3 Remake uit te brengen.

Alhoewel dit nieuws niet officieel is bevestigd, dook toch een cryptische tweet op de Resident Evil Twitterpagina op.

In de tweet is een verbrijzelde muur te zien met het opschrift: ‘Wat denk jij dat hier met de muur is gebeurd?’

Fans legden al snel de link met het personage Nemesis uit Resident Evil 3. Dit personage is namelijk gekend door zijn voorliefde voor het slopen van allerlei muren, deuren, ramen en dergelijke. Of de tweet wel degelijk een tease voor een toekomstige Resident Evil 3 remake is, zal hopelijk in de nabije toekomst duidelijk worden.

  1. 77.173.254..xxx's avatar

    Zucht… maak eens wat nieuws Capcom

    0
  2. 89.200.39..xxx's avatar

    Mr X kwam toch ook door de muur?

    0
  3. User  avatar
    1168 XP

    Nou deze lijkt me wel wat

    0
  4. User  avatar
    7718 XP

    @77.173.254..xxx: RE7 met volledige VR ondersteuning was toch aardig nieuw. Laat maar komen remake van deel 3 en laat de klagers maar ‘zuchten’

    0
  5. User  avatar
    2606 XP

    @mrb: Precies. De meeste tieners en jong volwassenen hebben deze games nooit kunnen spelen. Dus voor die doelgroep is het heel fijn dat deze pareltjes een nieuw daglicht zien. En natuurlijk voor de oudere fans is dit alleen maar prachtig. Laat maar komen!

    0
  6. 40.77.167..xxx's avatar

    Enige deel dat nog geen HD remake heeft gehad of in HD is uitgekomen. Deze komt er sowieso, zou juist gek zijn als het niet gaat gebeuren.

    0
  7. 40.77.167..xxx's avatar

    @77.173.254..xxx: Als het klopt komt er na RE3 remake een nieuwe resident evil, dus ff geduld

    0
  8. 82.74.254..xxx's avatar

    @89.200.39..xxx: Ja dat klopt.

    0
  9. 62.140.137.xxx's avatar

    STAAAAARS

    0
  10. User  avatar
    3157 XP

    Ze zijn er al mee bezig,weet ik zeker 🙂

    0
  11. 82.74.254..xxx's avatar

    @Melvin: Ik dacht dat een remake van deel 3 een paar maanden terug al bevestigd was.

    0
  12. 40.77.167..xxx's avatar

    Als ze maar met meer horror games in VR komen vind ik alles best, RE7 was geniaal wat dat betreft!

    0
  13. User  avatar
    70 XP

    Natuurlijk komt er een remake van RE3. Als er iets genoeg geld oplevert wordt er altijd gewerkt aan het volgende wat geld kost en ook weer gaat opleveren. Niemand wil iets maken waar geen hond in geïnteresseerd is, tenzij het alleen voor jezelf is.

    0
  14. 178.85.164..xxx's avatar

    Doe Code Veronica dan ook maar gelijk 😛

    0
  15. User  avatar
    7718 XP

    @True RPGGamer: idd, de laatste remake heb ik ook weer grijs gespeeld 🙂

    0
  16. User  avatar
    2606 XP

    @mrb: Hahaha same here!

    0
  17. User  avatar
    436 XP

    Het is geen misschien!!!
    Maar ze zijn hem al lang aan het bouwen.

    0
  18. 2a02:a213:a281:cc80:34e2:4353:b4ba:.xxx's avatar

    @77.173.254..xxx: maak eens wat nieuws lol dat een koterje net uit de strontluier het niet kan begrijpen dat is jouw probleem jochie maar er zijn genoeg mensen die hier naar uit kijken

    0
  19. 2a02:a03f:5ea4:ca00:e482:400e:2966:f.xxx's avatar
    0
  20. 31.151.252.xxx's avatar

    @77.173.254..xxx:

    Capcom is allang al bezig met RE8, al sinds RE7 uitkwam.
    Maar RE3 is niet zoveel werk om te doen, als ze hetzelfde doen als destijds en assets hergebruiken van RE2.

    0
  21. User  avatar
    66 XP

    im ready capcom starrsssssss 🙂

    0