Sekiro: Shadows Die Twice verscheen eerder dit jaar en voor die game gingen ontwikkelaar From Software en uitgever Activision een samenwerking met elkaar aan. De game werd ontzettend goed ontvangen als het gaat om reviews, met een gemiddelde van 90 op Metacritic. Kort na de release gaven de eerste verkoopaantallen ook al aan dat de game een succes is geworden. Binnen tien dagen was Sekiro: Shadows Die Twice namelijk al de grens van 2 miljoen verkochte exemplaren gepasseerd.
Tijdens de bekendmaking van de laatste kwartaalcijfers van Activision ging de uitgever ook nog even in op Sekiro: Shadows Die Twice. Activision noemt de game “enorm succesvol” en de uitgever is vanzelfsprekend erg tevreden met hoe de game presteert. Collister Johnson, die de financiële cijfers presenteerde, liet ook weten dat de verwachtingen van Activision als het aankomt op verkoopaantallen zelfs zijn overtroffen. Hoe vaak Sekiro: Shadows Die Twice nu precies over de toonbank is gegaan werd niet bekendgemaakt.
Over de samenwerking met From Software had Johnson ook alleen maar positieve woorden. Hij had er het volgende over te zeggen.
“Q1 also saw the highly successful release of Sekiro: Shadows Die Twice, the result of Activision’s approach to selectively partnering with high-quality developers to leverage our publishing and marketing scale and expertise. We couldn’t be more pleased with the collaboration, execution, and response to FromSoftware’s critically acclaimed title from gaming communities worldwide.”
Ye, maar geen deel 2 release maken. heb nog nooit zo hard generd raged op een game die geen difficulty settings heeft. Speel normaal iedere game op hardest difficulty met zon 100x dood. Maar dit was de bomb met over 500+ deaths. X_x
Mooi dat single player games zo goed blijven verkopen 🙂
@62.238.34..xxx: Niet zo miepen, dan moet je er maar beter in worden.
Dit is mooi om te horen hopelijk krijgen we een 2de deel er van ik persoonlijk vond de game veel gemakkelijker dan bloodbonre die was iets wat harder en sekiro was veel te vlug platina gespeeld vond de game een beetje aan de korte kant .Maar het blijft wel een erg sterke game zeker in mijn Top 5
@@62.238.34..xxx: dat is het doel van het spel. Beter worden.
@62.238.34..xxx: git gud. \[+]/
@62.238.34..xxx: Heeft dit spel niet nodig. Het zou het zelfs verpesten.
Daarnaast is het een behoorlijk makkelijke game als je een guide erbij pakt. Het zit em puur in welke routes je neemt. Er zijn makkelijkere routes beschikbaar.
Zo jammer had gehoopt dat die geldwolven van activision falliet zouden gaan
Wordt lastig dat er dit jaar nog een game verschijnt die beter is dan Sekiro, voor mij is het nu al game of the year, net zo verslavend als alle soulsborne games. En ja ik ga ook constant dood maar geniet van het opnieuw moeten beginnen omdat je de vijanden hierdoor goed kan doorgronden en je uiteindelijk van ze wint, geduld is gewoon key bij deze game, echt briljante gameplay.
Wat een leuk spel is dit vindt het makkelijker dan bloodborne (bij bloodborne kan ik niet eens een eindbaas verslaan) alleen de laaste eindbaas genichiro is mij niet gelukt maar ik ben daar tevreden mee
Die Boss met die Aap is echt mooi.
@jimke1: Game is niet kort. Je speelt zelf te veel.
@True RPGGamer: idd hij is niet kort en je moet hem 4x spelen om hem echt uitgespeeldt te krijgen
@Frenchcorepower: als je met usb speelt waar dat je een meer keuzen vraag krijgt dan moet je de game niet 4 keer uit spelen .
Gek dat mensen Bloodborne moeilijk vonden. De eindbaas uit die game had ik binnen enkele sec gedood 🙂 Echter bij Sekiro heb ik de grootste moeite om een baas te verslaan. Vind het erg jammer dat ze deze game niet toegankelijk hebben gemaakt voor iedereen. Een snellere gebruik/werking van item’s zou héél erg veel helpen, nu gaat het gebruik van healings intems véél te traag.
Activision snapt er natuurlijk niks van…. een sp game zonder live service model en mtx dat scoort…