The Game Awards brengt ons 10 nieuwe game aankondigingen

Ook dit jaar zal The Game Awards weer plaatsvinden, met zoals altijd Geoff Keighley als host. Deze show heeft elk jaar wel een aantal bijzondere aankondigingen opgeleverd. Vorig jaar werden Mortal Kombat 11, Far Cry: New Dawn, The Outer Worlds en Crash Team Racing: Nitro-Fueled er bijvoorbeeld aangekondigd.

Dat zal dit jaar niet anders zijn, want ook nu staan er weer een aantal aankondigingen gepland. “We have a bunch of brand new games being announced at the show”, bevestigde Geoff Keighley in een Reddit AMA. “There are around 10 new games/projects being revealed if you want to count the things that no one has heard about yet.”.

Keighley heeft ook in de AMA gezegd dat er nog niets gelekt is, de eerder gelekte Resident Evil 3 Remake is dus geen onderdeel van de show en hetzelfde geldt voor Vanquish.

The Game Awards zijn op 13 december om 02:30 uur ’s nachts Benelux-tijd.

  1. User  avatar
    1976 XP

    Ben benieuwd 🙂

    0
  2. Anoniem-655's avatar

    hoooop BATMAN!!!

    0
  3. User  avatar
    3888 XP

    Na batman blijven er nog 9 over

    0
  4. Anoniem-8300's avatar

    MDK 3
    Half-Life 3
    Jak @ Dexter 4
    KotOR 3
    Bloodborne 2
    Fable 4
    Nieuwe Syphon Filter
    Nieuwe Legacy of Kain
    Portal 3
    Demon’s Souls 2

    MAKE IT HAPP’NNNN

    0
  5. Anoniem-7999's avatar

    Een remake van Urban Chaos.

    0
  6. User  avatar
    2223 XP

    batman sowieso

    0
  7. User  avatar
    1890 XP

    Nieuwe TimeSplitters zou gaaf zijn,al gingen daar al geruchten over, dacht ik.

    0
  8. User  avatar
    3568 XP

    Geen live services games please

    0
  9. Anoniem-5688's avatar

    Laten we hopen op BATMAN

    0
  10. User  avatar
    1147 XP

    Nice, we gaan het zien 😀

    0
  11. User  avatar
    386 XP

    @Anoniem-8300: x doubt, zou fable 4 wel graag willen though.

    0
  12. User  avatar
    1521 XP

    Hoop op een batman legacy als dat de naam zal heten.

    Want hebt alle batman games met plezier gespeeld.
    1.Batman arkham asylum.
    2.Batman arkham city.
    3.Batman arkham knight.
    4.Batman origins.

    0
  13. Anoniem-3283's avatar

    @Anoniem-8300:

    Sony en ook Microsoft zie ik daar niets nieuws aankondigen. Ben vooral benieuwd wat Nintendo te tonen heeft daar daarbij op Nintendo na is het altijd matig wat daar getoond wordt.

    0
  14. Anoniem-7479's avatar

    @Anoniem-8300: dat is een lekker lijstje

    0
  15. Anoniem-6833's avatar

    @Anoniem-8300: troep lijst

    0