Afbeeldingen op Rockstar Games website zorgen voor onrust en worden gezien als teasers voor iets nieuws

Op het moment dat Rockstar iets doet, dan duikt iedereen daar bovenop. Zo ook nu weer, waarbij twee nieuwe afbeeldingen nu de ronde doen op het web. Het gaat om de onderstaande afbeeldingen, die zijn gevonden op de website van Rockstar Games. En laat het nu net zo zijn dat de uitgever gisteren een nieuwe website heeft gelanceerd om de updates van Red Dead Online en GTA Online net wat mooier uit te lichten.

Daar hoort logischerwijs ook nieuw artwork bij en wie goed kijkt naar de onderstaande afbeeldingen, ziet dat het simpelweg branding is voor het bedrijf zelf en niet voor een game. Je ziet immers dat vooral Rockstar in het zonnetje wordt gezet als bedrijf en niet dat er gedoeld wordt op een specifieke game. Websites die melden dat dit een teaser is voor een aankondiging, die zitten er hoogstwaarschijnlijk naast.

Toen Red Dead Redemption 2 aangekondigd werd, gingen alle socials van Rockstar Games op rood en was de teaser heel uniform, iets wat nu niet het geval is.

  1. Anoniem-3416's avatar

    Dit is de beste opening van een artikel ever.

    0
  2. Anoniem-8708's avatar

    Tja beetje kontverhaal maar we zullen zien

    0
  3. User  avatar
    2223 XP

    waarom onrust?

    0
  4. User  avatar
    1223 XP

    Art lijkt op Just push play van Aerosmith

    0
  5. Anoniem-221's avatar

    Midnight club

    0
  6. User  avatar
    1556 XP

    @Anoniem-221: Zou gvd tijd worden!

    0
  7. Anoniem-6459's avatar

    Doe maar geen midnight club,
    doe liever GTA 6 daar zitten meer mensen op te wachten

    0
  8. Anoniem-4502's avatar

    Midnight club gaaf.

    0
  9. User  avatar
    1017 XP

    Hype

    0
  10. Anoniem-9907's avatar

    Allemaal bullshit ga leven..

    0
  11. Anoniem-3712's avatar

    1st: 1948 la noire 2.

    2de: midnight club los angeles.

    0
  12. Anoniem-6902's avatar

    Gaat dit over Rockstar zelf ja? “Murdering” “Killing”

    0
  13. Anoniem-7953's avatar

    tja hoe langer je rockstar support, hoe meer je hun beloont voor hun luie gedrag. en goedkope manieren om je zo snel mogelijk sharkcards te laten kopen. ben wel uitgekeken op rockstar. raad iedereen aan om gewoon te boycotten. rockstar speelt al een tijdje weinig klaar.

    0
  14. User  avatar
    2740 XP

    Midnight Club zou mij niks verbazen. klinkt als een natte droom voor die gierige Take2 baas.
    Oneindige customization, altijd online en oneindig veel microtransacties dus.

    0
  15. User  avatar
    3568 XP

    Manhunt 🙂

    0
  16. User  avatar
    37 XP

    GTA6 and Table Tennis please

    0
  17. Anoniem-6468's avatar

    Heb je een lekker flesje azijn open getrokken! Proost

    0
  18. User  avatar
    2403 XP

    gta 6 mvg

    0
  19. User  avatar
    2316 XP

    @Anoniem-3712: In de afbeelding zie je rechtsonderin het cijfer 19 staan, met daarnaast 48 RockStar logo’s. 1948. Ik voorspel een vervolg op LA Noire

    0
  20. Anoniem-1461's avatar

    @Sony:
    Oja want in 1948 waren er zulke futuristische robots..
    Voordat iedereen gek wordt, wachten we het maar rustig af

    0
  21. Anoniem-3632's avatar

    @Anoniem-7953: Doe ff normaal man, er werken inofficieel meer dan 2000 mensen wereldwijd bij Rockstar, je maakt mij niet wijs dat ze de hele dag uit hun neus vreten

    0
  22. Anoniem-6049's avatar

    Onzin dit R* gaat dus never nooit GTA 6 aankondigen via een artwork met alleen het R* logo….
    Mocht GTA 6 dit jaar worden aangekondigd gaan dit hoogstwaarschijnlijk gewoon via de klassieke R* stijl net als bij GTA V en RDR 2 gewoon een teaser foto met een countdown klok en een trailer die daarna online komt .
    GTA 6 gaat zoeiso niet aangekondigd worden voordat de PS5 officieel is onthuldigt (de console zelf dus en de specs ) . Daarvoor komt er niks .

    0
  23. User  avatar
    431 XP

    Midnight club miami zou tof zijn.
    Vooral nu nfs heat uit is.
    Kijken wie het beter doet.
    Hopelijk krijgen we ooit een midnight club

    0
  24. Anoniem-7671's avatar

    @Sony: Dat had ik inderdaad ook gezien 😉 even gegoogeld onder 1948 R-star 🙂

    0
  25. Anoniem-791's avatar

    @Anoniem-1461: Misschien moet je een beter lezen/kijken.

    0