Nintendo PlayStation is voor $360,000 verkocht

Afgelopen weekend heeft Heritage Auctions aangekondigd dat de ultra-zeldzame Nintendo PlayStation prototype verkocht is voor $360.000. Er waren in totaal 57 biedingen tijdens een open veiling voor dit allerlaatste exemplaar, dat voortgekomen is uit een kortstondige samenwerking tussen de twee Japanse grootheden.

Er waren in totaal 200 prototypes, maar waar de andere 199 zijn gebleven blijft vooralsnog een mysterie. Het is ook onduidelijk wie de winnende bieder is, maar mid-februari was Oculus co-founder Palmer Luckey erg geïrriteerd op Twitter dat hij steeds werd overboden. Hij vroeg zich af wie er net zo gek is als hij om meer dan $300.000 te betalen voor dit prototype, hopelijk hebben we daar snel het antwoord op.

Nintendo PlayStation

  1. User  avatar
    2606 XP

    Grappige is iemand had de eigenaar een bod gedaan van ongeveer een miljoen. Alleen dat vond ie te weinig dus ging die hem maar aanbieden in een veiling. Nou is 360 duizend nog een aardig bedrag hoor maar denk dat ie best wel zuur is.

    0
  2. User  avatar
    2223 XP

    hoeveel zouden ze voor een oude sega dokken,heb em nog ergens staan,of moet ik nog wachten?

    0
  3. User  avatar
    2239 XP

    @mantequilla:

    Vijf euro.

    0
  4. Anoniem-5171's avatar

    Daar koop ik liever een huis voor.

    0
  5. User  avatar
    348 XP

    @mantequilla: Als jou oude sega een prototype is van een samenwerking van 2 grote bedrijven dan zou het misschien iets opbrengen… Anders 5 euro.

    0
  6. User  avatar
    1017 XP

    Men een

    0
  7. User  avatar
    1428 XP

    Mooi verzamel item! 🙂

    0
  8. Anoniem-9073's avatar

    @Anoniem-5171: mensen met zat geld of bedrijfen!

    0
  9. User  avatar
    1556 XP

    Het is ook onduidelijk wie de winnende bieder is, maar mid-februari was Oculus co-founder Palmer Luckey erg geïrriteerd op Twitter dat hij steeds werd overboden. Hij vroeg zich af wie er net zo gek is als hij om meer dan $300.000 te betalen voor dit prototype, hopelijk hebben we daar snel het antwoord op.

    Jullie lopen echt achter.

    De koper van het Nintendo PlayStation-prototype is bekendgemaakt. Het gaat om Greg McLemore, de oprichter van de Amerikaanse dierenwinkelwebsite Pets.com.

    0
  10. User  avatar
    1556 XP

    @True RPGGamer: Dat klopt. 1.2 miljoen had die toen geweigerd van een miljonair uit Noorwegen. Nu is 360.000 dollar ook niet slecht en nog steeds een record.

    0
  11. User  avatar
    2606 XP

    @insanespartan: Het is zeker niet slecht. Maar hij had beter voor die 1.2 miljoen kunnen gaan.

    0
  12. Anoniem-8773's avatar

    Oud nieuws

    0
  13. Anoniem-280's avatar

    Pssssst ik heb nog een andere nieuwtje ps5 word duurder dan verwacht en hdmi 2.1 poort nodig anders ook allemaal
    Nieuwe tv kopen als je hem er niet op heb zitten op jou huidige tv ben benieuwd hoe snel psx dit heeft op staan

    0
  14. User  avatar
    2403 XP

    wow

    mvg

    0
  15. User  avatar
    2606 XP

    @Anoniem-280: Wat een onzin.

    0
  16. Anoniem-6843's avatar

    Playstaion + Nintendo= X Box

    0
  17. Anoniem-2082's avatar
    0
  18. User  avatar
    20030 XP

    @Anoniem-2082: wat een raar artikel, die heeft zich duidelijk niet verdiept in HDMI 2.1

    0
  19. Anoniem-185's avatar

    @M4GN3T:
    Waarom raar artikel? Als jij online speelt en jij loopt steeds achter door jou input dan werkt dat toch niet?

    0
  20. User  avatar
    20030 XP

    @Anoniem-185: Dat is ook niet waar, een variabele refresh-rate doet niets met je input lag

    0
  21. User  avatar
    2239 XP

    @Anoniem-185:

    Jij bent af.

    0
  22. Anoniem-3064's avatar

    @M4GN3T:
    Als jou input lage kapot gaar is ben jij altijd te laat is een feit dus wat zeg jij

    0
  23. Anoniem-5777's avatar

    @ROODBAARD:
    Jij ook roodbehaarde

    0
  24. User  avatar
    20030 XP

    @Anoniem-3064: dat is iets anders, of troll je nu? lol

    0
  25. User  avatar
    2239 XP

    @Anoniem-5777:

    Oei pijnlijk, je had me.

    0
  26. Anoniem-2474's avatar

    @ROODBAARD:
    Drm ook als jou tv een slexhte inputlag heb ben jij altijd te laat dat is gewoon zo

    0
  27. User  avatar
    2239 XP

    @Anoniem-2474:

    Volgens mij ben je verkeerd verbonden. 😀

    0