PlayStation 5 onthulling van morgen is een vooraf opgenomen sessie die gepland stond voor GDC 2020

Via het Japanse PlayStation Twitter-account zijn we te weten gekomen wat de onthulling van morgen precies in zal houden. Het betreft namelijk een vooraf opgenomen sessie met Mark Cerny, die eigenlijk plaats had moeten vinden tijdens de Game Developers Conference van 2020 in San Francisco.

Zoals je wellicht weet is deze beurs uitgesteld naar de zomer van 2020, vanwege het coronavirus COVID-19. Sony besluit nu dus om deze sessie alsnog te delen, maar dan via de eigen kanalen. Het is ook nog onduidelijk of de GDC deze zomer alsnog wel doorgaat, inmiddels is San Francisco namelijk ook in lockdown gegaan.

  1. Anoniem-311's avatar

    Ben benieuwd. We gaan het zien morgen.

    0
  2. Anoniem-6214's avatar

    Ben erg benieuwd naar wat ze laten zien.

    En offtopic. Ik probeer al een tijdje mijn wachtwoord op te vragen omdat ik niet meer in kan loggen. Maar hoe vaak ik het ook probeer, ik krijg geen mail.

    0
  3. User  avatar
    5761 XP

    Ik kan die aankondiging niet vinden op Playstation blog .
    RE3 staat op eerste blad
    Wat of waar moet ik naartoe in de blog ?

    0
  4. User  avatar
    3888 XP

    kortom sony was dus wel eerder met info dan de laatste update van Microsoft…

    0
  5. Anoniem-8331's avatar

    @PBJ85: Sony is zo geweldig.

    0
  6. Anoniem-4151's avatar

    @PBJ85: dat weet je niet. er staat niet bij wanneer het is opgenomen. Kon net zo goed vannochtend zijn.

    0
  7. User  avatar
    5761 XP

    @PBJ85: Gelukkig dat wil zeggen dat ze zeker van de ps5 zijn en niet bang waren .
    Devs hebben het al gezegd dat beide even goed zijn kwa hardweare , als Playstation nu.de prijs van de ps5 al vrijgeven is Xbox in achtervolging gezet .
    Grote dag morgen hopelijk zend youtube het ook uit .
    Maar eerst nog dat vies Corona beest laten uitsterven .

    0
  8. User  avatar
    4028 XP

    Onthulling? Het is toch niet zozeer een onthulling alsdat ze hem laten zien, maar alleen specs tonen? Bij een onthulling denk ik aan een volledige presentatie.

    0
  9. Anoniem-9934's avatar

    @Anoniem-6214: kan je ons een mail sturen op [email protected]?

    0
  10. User  avatar
    1029 XP

    @tyger1:

    Je ziet nog niks, pas vanaf morgen 17u NL tijd https://twitter.com/PlayStation/status/1239884910812450816

    0
  11. User  avatar
    2403 XP

    yes yes

    mvg

    0
  12. User  avatar
    319 XP

    Eindelijk!! PlayStation 5! Kom maar!
    De specs worden beter dan Xbox one X series.

    0
  13. Anoniem-1489's avatar

    @PBJ85: Kortom, lekker belangrijk *kuch* fanboy

    0
  14. Anoniem-7524's avatar

    @Anoniem-1489: Pas maar op met die kuchjes..

    0
  15. Anoniem-5555's avatar

    @Anoniem-8331:

    Sony is geweldig!

    0
  16. User  avatar
    13 XP

    Gisteren werd natuurlijk de x box bekend gemaakt.
    Zou Sony dan op het laatste moment nog de ps5 hardware kunnen veranderen?
    En hem krachtiger maken dan gepland was, waar nodig ?

    Is een voorbeeld vraag.

    0
  17. User  avatar
    10599 XP

    Wel jammer dat het niet live was, had wel leukere interactie geweest. Beetje vragen erover kunnen stellen enzo. Hoop dat we horen dat backwards shit erin zit.

    0
  18. Anoniem-4240's avatar

    @GRIJSBAARD: nee daar voor zijn ze te ver in productie

    0
  19. Anoniem-9039's avatar

    No way back voor ps5 dan. Waarschijnlijk zijn beide consoles al in productie

    0
  20. User  avatar
    348 XP

    @tyger1: kan alleen deze tweet vinden over de aankondiging. https://mobile.twitter.com/PlayStation/status/1239884910812450816

    0
  21. User  avatar
    7143 XP

    Ik persoonlijk zag er zo naar uit voor de ps5 en ben wel blij maar ik heb een email gekregen van UZ leuven dat ik binnen moet blijven tot 19 april omdat ik al jaren Chronisch ziek ben en dat het corona virus gevaarlijk kan zijn voor mij .Dit geeft zelfs mij geen moed om te gamen nu Mby kan Sony toch nog ons op opvrolijken met de ps5 .

    0
  22. User  avatar
    4884 XP

    @jimke1: veel sterkte man!

    0
  23. User  avatar
    7143 XP

    @20style [20]: Dank u maat we doen ons best hopelijk gaat deze virus niet al te lang duren .

    0
  24. Anoniem-1661's avatar

    @stefan52a: helemaal mee eeens volledige backwards zou erg chill zijn

    0
  25. User  avatar
    10599 XP

    @Anoniem-1661: yep, zou mooi zijn.

    0
  26. User  avatar
    1556 XP

    @GRIJSBAARD: Ja dat kan zeker

    0
  27. User  avatar
    1556 XP

    @Anoniem-4240: Productie vind meestal plaats in de zomer. Tot die tijd kan het een en het ander veranderd worden zoals bijv ram geheugen. SSD opslag grootte etc..

    0
  28. User  avatar
    1040 XP

    Heb lichtelijk het gevoel dat het geen onthulling is maar een update… Omdat het gepland was voor de GDC. Hoop dat het wat meer inhoud!

    0
  29. User  avatar
    1040 XP

    @jimke1:
    Ga er maar vanuit dat het Corona gebeuren ZEKER een half jaar gaat duren…..

    0
  30. User  avatar
    7143 XP

    @Hypoman: Ja we moeten ons voorzorgen nemen gelukkig bestaat er nog zo iets als Netflix & playstation 🙂

    0
  31. User  avatar
    892 XP

    @jimke1: Kop op, ik heb een complex ziektebeeld (veel verschillende ziekten) en 1 van mijn medicijnen zorgt ervoor dat ik totaal geen weerstand heb.
    Ik functioneer niet anders dan als een gewone griep (die ook dodelijk voor mij kan zijn). Maar nu doet iedereen gezellig mee. Gewoon gaan gamen en genieten van het nieuws morgen.

    0
  32. User  avatar
    7143 XP

    @tielo: Ja dat gaan we morgen ook doen als wij goed nieuws krijgen van Sony .Nogmaals bedankt en kijk ook maar goed uit dat je veilig blijft .

    0
  33. User  avatar
    1040 XP

    @tielo:
    Hou je taai gozer!! Ik behoor als diabeet op middelbare leeftijd tot de risicogroep maar jij ZEKER als ik je stukje lees!!! Game on kerel!! 😉

    0
  34. User  avatar
    1040 XP

    @jimke1:
    En jij hebt de wind ook niet mee geloof ik! Hou je taai gozer!! Hopelijk komt er morgen leuk nieuws uit de PlayStation 5 hoek!! 😉

    0
  35. Anoniem-6118's avatar

    @tyger1:
    Waarom zou XBox in achtervolging moeten als Sony de prijs ook meteen bekend maakt?
    Sony gaat de prijs sowieso niet bekend maken want daarmee spelen ze MS in de kaart. Beide bedrijven wachten zolang mogelijk, ook vanwege de onzekere situatie ten aanzien van beschikbaarheid van onderdelen.

    0
  36. User  avatar
    7143 XP

    @Hypoman: Dank u maat laten we hopen dat wij goed nieuws gaan krijgen van Sony . En blijft Save 🙂

    0
  37. User  avatar
    892 XP

    @Hypoman: Thanks, jij ook sterkte. Ik heb mij voorgenomen dat ik de PS5 ga spelen en ik stel mijzelf nooit teleur lol.

    0
  38. Anoniem-3399's avatar

    @Anoniem-4240: Kan gewoon hoor de behuizing is al gemaakt die chips. Dat is zo gedaan die machine solder Zo 1000puntjes gelijk is geen hand werk

    0
  39. User  avatar
    5761 XP

    @Anoniem-6118: Dit denk ik ook maar als ze het doen en Xbox moet 50@100€ naar beneden dan maakt Xbox een grote verliezen per unit

    0
  40. User  avatar
    5761 XP

    @Hypoman: Ook diabetish en ouderdom tegen ?
    Ik ook .

    0
  41. Anoniem-5203's avatar

    Ben wel benieuwd of er nou 2 verschillende consoles komen of niet.. maar ik ga sowieso wel even kijken

    0
  42. User  avatar
    901 XP

    Maakt me niet uit wat ze brengen, koop het toch wel 🙂

    0
  43. Anoniem-9992's avatar

    Lekker info hamsteren morgen. Hoop ook de console te gaan zien, maar denk dat dit niet het geval is.

    0
  44. Anoniem-2666's avatar

    @tyger1:
    Tja, en dan ook nog in de zorg werken……. pfffffff

    0
  45. Anoniem-7895's avatar

    Time to wake up Sony..

    0
  46. Anoniem-9022's avatar

    Nu hebben de vaste leden ineen keer alle klachten das gvd raar zeg pfff

    0
  47. User  avatar
    1583 XP

    Verwacht er niet veel van, enige wat mij interesseert is hoe die eruit gaat zien, de prijs en vooral de launch games. Hoop dat ze hem gaan laten zien, maar dat denk ik niet. Zal wel een update zijn en/of bekendmaken van alle specs en dat boeit mij persoonlijk geen reet. Heb er toch geen verstand en we zullen het er uiteindelijk toch mee moeten doen.

    0
  48. Anoniem-6731's avatar

    Ik denk dat die iets minder krachtig is als een series x dus en mindere gpu en cpu maar wel iets snellere ram en grotere ssd waardoor ze de console voor 499 kunnen verkopen 599 is niet aantrekkelijk voor sony en de meeste gamers

    0
  49. Anoniem-4265's avatar

    @GRIJSBAARD: vaak hebben ze meerdere opties beschikbaar. Was alleen nog kiezen welke

    0
  50. Anoniem-5499's avatar

    waar kan ik het volgen?

    0
  51. User  avatar
    2223 XP

    @tielo: als je geen weerstand heb,probeer is davitamon vitaminepillen(rode kleur) ,wanneer ik die gebruik,krijg ik een boost,en dan ben je weer scherp

    0
  52. User  avatar
    901 XP

    langzaam verhaal over een snelle ssd tot nu toe

    0
  53. User  avatar
    901 XP

    pfffffff a lot of nerd talk

    0
  54. User  avatar
    901 XP

    Wat een klote presentatie zeg, totaal niet gericht aan de gamers

    0
  55. User  avatar
    892 XP

    @mantequilla: vitamine heb ik genoeg, weerstand is echt iets anders en kan niet met een additive worden aangevuld helaas.

    0