Zo zou de DualSense controller voor de PS5 er in andere kleuren uit kunnen zien

Het meest in het oog springende detail van de onthulling van de DualSense controller voor de PS5 is toch echt wel de kleurstelling. Sony heeft voor het eerst gekozen voor een two-tone design, waarbij wit en zwart de boventoon voeren. Normaliter waren de controllers altijd in één kleur en kwamen er later wel leuke speciale edities bij, maar zo heftig als standaard-controller is een moedige designkeuze.

Maar, niet getreurd, mocht je de controller spuuglelijk vinden dan zijn er straks vast andere opties verkrijgbaar in een kleurstelling die je mogelijk wel weet te bekoren. De community op Reddit, Twitter en andere platformen hebben al een aantal mock-up’s gemaakt om te laten zien hoe de DualSense eruit zou komen te zien als speciale editie of in één kleur.

Deze mock-up’s check je hieronder, welke kleurstelling heeft jouw voorkeur?

Mock-up’s

  1. User  avatar
    1040 XP

    Aan de zwarte (mijn voorkeur) versie kun je zien dat de vorm meer naar de controller van de concurrent neigt. Dat vind ik trouwens geen nadeel. Én ik ben blij dat ze het linker pookje dan niet hebben verplaatst naar linksboven!! Zwart wordt hem!!!

    0
  2. Anoniem-4131's avatar

    Die zwarte met ps logo en de buttons rechts in de juiste kleuren. Kenmerkt toch heel erg de playstation

    0
  3. Anoniem-2815's avatar

    ff nutteloos berichtje: die firefly logo op die dualsense is geweldig
    Maarre de ps5 word sowieso uitgesteld vanwege de kerona mark my words

    0
  4. Anoniem-4131's avatar

    @Hypoman: Ja ik ook niet. Sommigen zweren erop, maar dan is het niet meer symmetrisch met je duimen. Snap niet hoe je zo kan spelen.

    0
  5. Anoniem-3827's avatar

    Vindt em sowieso al erg mooi maar die Spifer-Man variant is wel echt heel tof. Helaas niet echt maar toch mooi gemaakt.

    0
  6. User  avatar
    634 XP

    leuk, gaan we nu elke dag een artikel krijgen met mogelijke kleuren voor de nieuwe controller ? Kan niet wachten.

    0
  7. User  avatar
    1214 XP

    Dat ziet er al beter uit. Benieuwd of Sony nu ook snel de console onthuld.

    @redactie: weten jullie toevallig iets over de “koelingsproblemen”‘ of geruchten die gaande zijn over de PS5? Gamekings had het erover en op Gamer.nl had ik hier ook al iets over gelezen.

    0
  8. Anoniem-4885's avatar

    @MrStef85: het zijn niet meer dan wat je al zegt: geruchten. Til niet te zwaar aan geruchten.

    0
  9. User  avatar
    3888 XP

    blijf het jammer vinden dat bij de witte versie de knoppen aan de rechter kant geen kleurtje meet hebben (x blauw, rondje rood, vierkantje rose en driehoekje groen)

    0
  10. User  avatar
    417 XP

    @Hypoman: maar zwart is nog niet bevestigd

    0
  11. Anoniem-375's avatar

    @Anoniem-4131: Hoezo niet symmetrisch?

    Met de Xbox/Nintendo Switch lay-out heb je beide duimen op het bovenste deel van de contoller met af en toe een beweging naar onder.

    Dat is symmetrisch.

    Ik vind dat Sony beide opties moet aanbieden. Dan kan men zelf kiezen wat men fijn vindt.

    0
  12. Anoniem-9595's avatar

    @Anoniem-2815: Kerona… serieus??

    0
  13. User  avatar
    46 XP

    @BK87: Ze zullen dat persbericht van Sony en alles reacties erop hier plaatsen in allemaal aparte artikelen zodat ze zeker hun ‘clicks’ hebben. Ze hebben al 3 artikelen over hetzelfde onderwerp in nog geen 24 uur ipv dat ze hun eerste artikel gewoon updaten maar nee ze kiezen voor de extra klikken.

    0
  14. Anoniem-375's avatar

    @Anoniem-2815: Het is corona niet Kerona wat meer naar het journaal kijken dan had je dit geweten 😉 .

    0
  15. Anoniem-8991's avatar

    @Anoniem-375: kijk naar je switch. Staan ze op dezelfde horizontale lijn als de ps4 thumb stick. Nee.

    0
  16. User  avatar
    634 XP

    @Callandt:

    ja, bizar..

    0
  17. Anoniem-8942's avatar

    @Anoniem-8991: Nee maar je hebt de duimen wel symmetrisch.

    0
  18. User  avatar
    1214 XP

    @Anoniem-4885:

    Oké, bedankt.

    0
  19. Anoniem-8942's avatar

    @BK87: Dan rot je lekker op. Dat gezeik elke keer. Wees blij dat er weer wat ps5 nieuws is.
    Lekker boeiend of je nou weer op een ouder artikel moet klikken of op een nieuw artikel.

    0
  20. User  avatar
    767 XP

    Qua vorm veel weg van asymmetrische controller van nacon.
    Ik heb die zelf in bezit en als ik zo naar de ronding kijk heeft het er veel van weg.

    0
  21. User  avatar
    634 XP

    @Anoniem-8942:

    dit is geen nieuws maar speculatie…

    0
  22. User  avatar
    1040 XP

    @Anoniem-8942:
    Gelukkig zitten mijn duimen symmetrisch!

    0
  23. User  avatar
    454 XP

    me likee

    0
  24. Anoniem-8922's avatar

    @BK87: Mooi en we krijgen de hele dag kanslozen reacties als de jouwe en anderen te zien.

    0
  25. Anoniem-9184's avatar

    @Anoniem-8942: tuurlijk niet. De linkerduim wijst naar boven en je rechterduim naar links. Pak je ps4 controller vast. Zet je linkerduim op de d-pad en je rechterduim op je rechter analog stick. Als je het dan nog niet ziet ben je gewoon blind of zoek het woord symmetrie op.

    0
  26. User  avatar
    2223 XP

    die van spiderman is wel vet

    0
  27. Anoniem-3255's avatar

    @Anoniem-9184: Als ik mijn linker duim op de PS4 D-pad zet en de rechter op de stick dan heb ik mijn duimen juist NIET symmetrisch.

    0
  28. User  avatar
    4028 XP

    Volgens mij is dit wit zwarte de officiële? Ik vind hem echt helemaal niet mooi, maar dat is slechts smaak.

    0
  29. Anoniem-3255's avatar

    Bedankt PSX-sense. Hoop deze dagen nog een hoop kleuren voorbij te zien komen. Gelieve ook wat extra nieuwsberichten over alle functies, verschillen, formaat etc.

    En vergeet de bijpassende mogelijke PS5 mockups niet. Mogelijk komt er ook nog een geknutselde intro in controller kleur. Kan niet wachten.

    0
  30. User  avatar
    767 XP

    Thuiszitten is voor vele van jullie toch niet gezond ze.
    Sommige hier moeten nie oud zijn voor te zagen zenne…

    0
  31. User  avatar
    2403 XP

    geef mij maar afbeelding 2 van van de PS5

    mvg

    0
  32. Anoniem-8303's avatar

    @BK87: inderdaad, zou leuk zijn he, gewoon elke dag even een nieuwe kleur om de voorpret naar de release te vergroten, kom maar op!!!

    0
  33. User  avatar
    5761 XP

    De zwarte met de gekleurde knoppen en logo .

    0
  34. Anoniem-1259's avatar

    Voor mij eentje in het psone grijs aub…
    En doe er maar ineens 2 van die groene met firefly logo top!!

    0
  35. Anoniem-9856's avatar

    Doe maar zwart. Wat een spuuglelijk ding.

    0
  36. User  avatar
    37 XP

    Die legergroene is masterlijk

    0
  37. Anoniem-7536's avatar

    Ugh, ik vind zwart dan nog het fraaist. Maar…nu ik al die opties zie, vind ik die controller juist NOG lelijker dan de kleurstelling bij de aankondiging.

    0
  38. User  avatar
    647 XP

    Voorkeur absoluut de zwarte, maar de groen/zwart vind ik ook niet verkeerd. De test is Playmobil 🙂

    0
  39. Anoniem-5961's avatar

    @Anoniem-3255:

    Dat je duimen dan voor een groot deel symmetrisch zijn, is anders dan dat de controller zelf symmetrisch is.!!

    Bovendien veelal gebruik je deene pookje om te bwegen en de andere voor de camera, en onderbreek je de ene duim op het pookje soms voor een button, maar als je back buttons hebt, of de xbox pro controller en je mapped die aan de buttons van de voorkant, zodat je niet je movement hoeft te onderbreken, is de Xbox variant nog steeds niet symmetrisch in het voorbeeld hoe jij het aangeeft.

    0
  40. Anoniem-561's avatar

    Reddit

    0
  41. User  avatar
    1147 XP

    Wel beter de andere kleuren, de zwarte, de grijze en de Spiderman versie vind ik wel veel mooier 😀

    0
  42. User  avatar
    7718 XP

    Die spiderman look is mooi

    0
  43. User  avatar
    421 XP

    Hallo PSX-SENSE, ik en de meesten zijn wel blij met jullie nieuws. Keep up the good work.
    Zo, dat moest er ff uit.

    0
  44. Anoniem-5392's avatar

    Compleet zwart doet het ontwerp wat teniet, ik vind de witte prima, maar die grijze is ook mooi.

    0
  45. Anoniem-9501's avatar

    @Callandt:

    Nee Appie balhaar
    Anders moet je steeds bij een oud artikel kijken of er wat nieuws bij staat.
    Dit is fijner

    0
  46. User  avatar
    378 XP

    Wat is ie toch zoveel mooier in zwart hè…

    0
  47. Anoniem-2214's avatar

    Ja kijk die zwarte en die grijze veel beter. En eentje inverted dus dat de pookjes enzo grijs zijn en de rest zwart.

    0