Ubisoft Forward nummer twee staat alweer gepland voor later dit jaar

De Ubisoft Forward show van gisteren toonde enkele mooie games, maar bevatte bij lange na niet de volledige line-up die de Franse uitgever in de pijplijn heeft. In grote afwezigheid schitterden Beyond Good & Evil 2 alsook Rainbow Six Quarantine. Er is echter in een interview aangegeven dat dit niet de enige Ubisoft Forward zal zijn dit jaar.

I hope you will have enjoyed what you have seen today, and that you will love playing these games,” aldus Ubisoft CEO Yves Guillemot. “I’m proud of our teams for delivering an ambitious, proud, and creative lineup of games. And we haven’t shown you everything yet. In fact, we have a lot more to come. So you will have another Ubisoft Forward to reveal even more about our upcoming games.

Ubisoft mist de afwezigheid van events ook, maar houdt dus dit jaar nog een digitale show om te laten zien wat ze in petto hebben voor ons. Ubisoft staat er bekend om uitgebreid gebruik te maken van nieuwe generatie consoles met speciale releases, dus we zijn erg benieuwd wat ze nog meer gaan laten zien.

  1. User  avatar
    330 XP

    Ergens wel een beetje teleurgesteld. Had wat meer nieuwe aankondigingen verwacht.

    0
  2. Anoniem-5866's avatar

    @Bloodyman2103: Ja, ik ook. Al die games lijken ook zoveel op elkaar qua gameplay. De Ubisoft formule is saai aan het worden ook al zien de settings er fraai uit.

    0
  3. Anoniem-2444's avatar

    Hoe vonden jullie Beyond Good & Evil 2 tijdens de showcase?

    0
  4. Anoniem-8268's avatar

    @Anoniem-2444: beyond bad & evil

    0
  5. Anoniem-9077's avatar

    Ik wacht een eeuwigheid op splinter cell

    0
  6. User  avatar
    2740 XP

    Ubisoft Backwards was een betere naam geweest misschien

    0
  7. Anoniem-7633's avatar

    Wat een bullshit is dit zeg. Breng gewoon i showcase in plaats van meerdere. Is dit een trend aan het worden ofzo? Jammer dit, want die forward van gisteren was waardeloos. Hierdoor mis ik de e3.

    0
  8. User  avatar
    2208 XP

    Ik vond de stream erg mooi geslaagt
    Lekker van 20.00 tot 22.30 gekeken

    0
  9. User  avatar
    3568 XP

    Gaan ze ooit een game uitbrengen zonder live services troep?

    0
  10. User  avatar
    10599 XP

    Hopelijk lekt dan niet alles uit van te voren.

    0