Download nu de nieuwe PSX-Sense app uit de Google Play Store

Kort geleden hebben we aangekondigd met een nieuwe Play Store app te komen en vandaag is het zover. De app is goedgekeurd door Google en vanochtend vroeg in de Play Store verschenen. De oude app mag je dus verwijderen en deze nieuwe app brengt je een moderne, snellere en verbeterde ervaring van PSX-Sense.

Feedback? Altijd welkom en drop het vooral hieronder in de comments. Voor nu willen we jullie veel plezier wensen met onze nieuwe app en hopelijk worden jullie er net zo blij van als wij!

Je kunt de app hier downloaden.

  1. User  avatar
    1976 XP

    Doe iets aan die reclame vrij irritant. 😉

    0
  2. Anoniem-1448's avatar

    Wist niet eens dat er een app was LOL

    0
  3. User  avatar
    20030 XP

    @Ghost_killer: We hebben heel veel reclame weggehaald uit de app, waaronder video’s. Dit hebben we ook gemeld in het vorige artikel.

    0
  4. Anoniem-5658's avatar

    Vervang deze de oude app automatisch? als je de nieuwe installeert

    0
  5. User  avatar
    380 XP

    Geen donkere modus?

    0
  6. Anoniem-3683's avatar

    Weg hier, zelfde fratsen als NBA 2k21

    0
  7. Anoniem-1440's avatar

    Alweer verwijderd. Kut reclames!

    0
  8. User  avatar
    3888 XP

    @Chazz_D: wel als je onder instellingen op de site donkere modus aanzet

    0
  9. Anoniem-4109's avatar

    Nee

    0
  10. User  avatar
    75 XP

    Ziet er goed uit. Eindelijk geen grote zwarte balk aan de onderkant van widescreen phones.

    Reacties pagina werkt nog steeds niet

    0
  11. User  avatar
    380 XP

    @PBJ85: thanks! Kleine omweg wel

    0
  12. Anoniem-1848's avatar

    Waarom heeft de app de rechten nodig die hij nu heeft? Wat moet er opgeslagen worden, waarom moet het toegang hebben tot media op je telefoon? Waarom in hemelsnaam full network access?

    Oprechte vraag, want ik zie het nut er niet van in om de app te downloaden op deze manier.

    0
  13. Anoniem-7101's avatar

    @Anoniem-5658: nee je moet de oude versie zelf verwijderen

    0
  14. User  avatar
    118 XP

    App ziet er puik uit .. inloggen geeft wat problemen waardoor ik alleen anoniem kan reageren.

    In de Google play store staat alleen ps3 ps4 en vita meen ik. Hoeft hier geen ps5 bij?

    0
  15. User  avatar
    118 XP

    @Sjord:
    Toch niet anoniem. Al geeft een balkje dit wel aan.

    0
  16. Anoniem-3146's avatar

    🙁 Nee! Dit klinkt dwangmatig.

    0
  17. Anoniem-3146's avatar

    Als je in de Play Store aangeeft dat de app geen advertenties toont en je doet dat vervolgens wel (ook al maak je gebruik van een webview), dan kan je erop rekenen dat de app offline gehaald wordt als Google erachter komt.

    Het lijkt me trouwens ook niet handig dat de oude app nog steeds te downloaden is voor nieuwe gebruikers 🙂

    0
  18. User  avatar
    914 XP

    Goede app, alleen staat er bij de reacties nog steeds dat ik niet ingelogd ben.

    0
  19. User  avatar
    914 XP

    @Esromeron:

    En nu vanuit de nieuwe app haha. Same problem though.

    0
  20. User  avatar
    69 XP

    Om één of andere reden gaat scrollen in de nieuwe app veel minder soepel (ligt kennelijk aan mijn tablet, op m’n smartphone geen problemen) en ook mis ik (helaas) nog steeds de zoekfunctie. Verder ziet de app er wel strak uit.

    0
  21. Anoniem-5054's avatar

    Gewoon adblocker (lockdown) gebruiken. Weg reclame

    0
  22. User  avatar
    4028 XP

    Ehm de app doet het niet op mijn S7?
    Telkens als ik probeer te openen sluit ie weer.

    0
  23. User  avatar
    4028 XP

    @Oldskool-NL: laat maar, opgelost.

    0
  24. User  avatar
    10599 XP

    Nice. Net geïnstalleerd, zo effe inloggen en gebruiken. Ben benieuwd. 🙂 Als er iets is laat ik het weten.

    0
  25. User  avatar
    69 XP

    Hebben meer mensen dat YouTube video’s nu openen in de browserversie van YouTube i.p.v. de YouTube app? Bij de oude PSX app openden de video’s altijd in de YouTube app. Ik kan het niet aanpassen bij de instellingen, de optie ‘Instellien als standaard’ is grijs bij mij.

    0
  26. User  avatar
    1147 XP

    Net geïnstalleerd, goede eerste indruk 😀

    0
  27. User  avatar
    335 XP

    Kan niet inloggen. Telkens als ik ingelogd ben, ben ik vervolgens weer uitgelogd als ik weg ga van de profiel pagina.
    Het vinkje bij “onthoud mij” onthoud mij niet en moet ik vervolgens steeds mijn wachtwoord weer ingeven. Dit om vervolgens weer uitgelogd te zijn.
    Helaas werkt de app niet zo goed.
    Blijf de mobiele pagina voorlopig nog gebruiken.

    Update: zie wel dat ondanks de app zegt dat ik niet ingelogd ben, wel onder mijn naam reageer. Maar als ik naar mijn profiel wil gaan moet ik wel weer inloggen.

    0
  28. User  avatar
    394 XP

    @Sjord: test test test..

    0
  29. User  avatar
    872 XP

    @Esromeron: ook ik kan niet inloggen. Kan het wel, maar ben daarna gelijk weer uitgelogd, waardoor ik alleen anoniem kan reageren.

    0
  30. User  avatar
    394 XP

    @JFG: ah idd.. en ik maar denken dat ik me al weken niet meer kon inloggen..

    0
  31. User  avatar
    3650 XP

    Stelt niet veel voor, maar de beschrijving even aanpassen :). De PS5 mist hier namelijk in!

    Ziet er verder top uit!

    Edit: Ik blijf niet ingelogd in de app 🙁

    0
  32. User  avatar
    20030 XP

    @SS2Pascal: we gaan de login problemen even onderzoeken, hoort namelijk wel gewoon te werken!

    0
  33. User  avatar
    168 XP

    nee dank je….
    maak reclames weg en maak Donker Modus!

    0
  34. Anoniem-5375's avatar

    Gelijk weer verwijderd. Geen donkere modus Anno 2020? Komop. Verder vol met hele grote irritante reclame. No thanks. Back to web based again

    0
  35. User  avatar
    10599 XP

    @Kurdhawler1: er is donker mode en advertenties vallen echt mee. 🙂

    0
  36. User  avatar
    10599 XP

    @Gniuz88: eens, tot nu toe ziet het er heel strak uit! Vind het wel mooi. Alleen 1 min punt is zoekbalk. Voor de rest geen problemen zelf, blijf wel ingelogd tot nu toe en ziet er goed uit. Doet wat het beloofd. 🙂

    0