
Dit was redelijk onduidelijk en dat was ook al bekend bij Square Enix, daarom hebben zij de release maand voor Noord-Amerika bekend gemaakt. De maand is januari 2012, wat al erg snel na de release in Japan is.
Normaal bij Final Fantasy games duurt het in het westen namelijk erg lang. De meeste spellen van de serie zijn niet eens uitgekomen in het westen.
Er zijn laatst ook weer wat screenshots vrijgegeven van Final Fantasy XIII-2 , die je nu hieronder kunt zien. Het zijn zowel ingame als cutscene screenshots, die beide een mooie kwaliteit weergeven.





Ik heb zo-net nog op een groot scherm de 3D trailer gezien van deze game ‘zag er wel goet uit’.
Die spellen ziet er zo gruwelijk uit 😛 Zagen COD’s er maar zo uit xD