Microsoft is actief bezig met het promoten van de Xbox nu het jaar ten einde loopt. Gisteren werd de nieuwste commercial voor de aankomende feestdagen onthuld en nu wordt ook ‘The Sphere’ – die in Las Vegas staat – gebruikt om Xbox te promoten.
Zoals de naam al aangeeft, is The Sphere een rond gebouw en daar worden onder andere concerten in gehouden. De hele buitenkant fungeert als een gigantisch LED-scherm en Microsoft heeft er nu reclame voor Xbox op geplaatst. Dit levert prachtige beelden op die je hieronder kunt bekijken.
The Xsphere has arrived #PowerYourDreams pic.twitter.com/gp8sqGf9JF
— Jeff Rubenstein (@jeffrubenstein) October 20, 2023
Een dag later dacht Sony: dat kunnen wij ook. Ze hebben namelijk ook een commercial geprojecteerd op The Sphere, dit in teken van Spider-Man. Check het hieronder.
Spider-Man 2 for PlayStation 5 on the @SphereVegas tonight pic.twitter.com/uxQMoSe0X4
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) October 21, 2023
Xbox *Power Your Dreams*
Serieus waarom is dit nieuws?
Ja dus?!!!!!
1 dag later..? Is dit binnen 1 dag te maken.
@Anoniem-1110: nee natuurlijk niet, maar de auteur van dit bericht denkt van wel.
@PowerYourDreams: Je wordt wel repititief..:D
Sony did it!
Zou het geld stoppen in optimalisatie van de gare games die ze uitbrengen
Gaat echt niet mensen over halen om een xbox te kopen
Ze hebben alleen geen games
Je zou zeggen dat Xbox vooral zou adverteren in Azië en Europa. De Noord Amerikaanse markt is toch zo’n beetje de enige die ze wel in de pocket hebben.
lol, Sony kan beter op een piramide met hun logo
@Destiny Begins:
Wat een lol.
@Anoniem-1110:
@Anoniem-5277:
Tuurlijk wel. Zoveel stelt het niet voor hoor.
@Anoniem-619:
Doe niet zo moeilijk.
Heel gaaf 🙂
@RLXTR: Precies. De VS is de enige markt waar ze het wel redelijk doen. Nogal een verspilde moeite dit.
Het idee is wel leuk hoor. Maar dit geld had je beter gericht kunnen besteden.
Buiten Amerika verkoopt dat troep niet eens daarom janken ze nu ook om Azië kapot te krijgen met de overnamen van Nintendo HAHAHAHA in your dreams Japanners zijn zo gek nog niet…
Nintendo Sony Microsoft allemaal bergafwaarts aan het rollen!!! Betalen betalen betalen
Machtig mooi. Wat een gebouw is dat. Dat zouden wij in Nederland ook moeten hebben. De reclame is ook geweldig, al zou mijn kleinzoon bij de reclame voor Spiderman accuut nachtmerries krijgen. Onbegrijpelijk dat VENOM op deze manier mag worden getoont. Een kind doet toch geen oog meer dicht?
@Anoniem-5510: Ok opa, neem uw pillen nou maar in en ga maar weer rustig de krant lezen
@Anoniem-9442: jij bent vast al ouder dan een jaar of 5 al is dat niet te merken aan je reactie! De aanbevolen leeftijdgrens voor de game is vanaf 16 jaar. Waarom denk je dat ze deze leeftijd aanbevelen! Kijk in plaats van alleen maar gamen af en toe eens naar het nieuws daar wordt je wijzer van, of lees de krant, sukkeltje.