NetherRealm Studios heeft aan het einde van deze maand nog een kleine update voor Mortal Kombat 1 uitgebracht en dat brengt uiteraard enkele veranderingen met zich mee. Het is voornamelijk Takeda die getroffen wordt door deze ‘hotfix’ patch, al zijn er ook enkele ‘Kameo Fighters’ die in een nieuw jasje worden gestoken.

De volledige patch notes kan je hieronder bekijken, maar heel uitgebreid zijn ze dus niet.

  • Main Fighters
    • Takeda
      • Increased active armor frames on Enhanced Swift Stride by 10
      • Shooting Star & (Air) Falling Star now hit Low (was Mid)
      • Swift Stride Phase now hits Mid (was Overhead)
  • Kameo Fighters
    • Frost (Kameo)
      • Sightly reduced Main Fighter recovery after Snow Flakes Cancel
      • Reduced recharge delay by 120 & slightly increased recharge rate after Snow Flakes and Frost now exits playfield 15 frames sooner
    • Tremor (Kameo)
      • Slightly increased recharge rate after Rolling Rock, Transmute Ground Pound, & Transmute Lava Burst
      • Increased recharge rate after Ground Pound, Transmute Rock Punch, & Transmute Rolling Rock
      • Increased recharge delay after Ground Pound by 30
      • Reduced recharge delay after Transmute Rock Punch by 50, Transmute rolling rock by 60, Transmute Lava Burst & Transmute Crystal Wall Punch by 40, and Transmute Crystal Armor by 180
    • Ferra (Kameo)
      • Reduced Health to 350 (down from 450)
      • Torr Stance: Slide! now has 5 less frames of blockstun