Eerder vandaag verwezen we al naar een interview van Windows Central over S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Daar is echter meer in besproken dan alleen de performance. Ook de moeilijkheidsgraad van de game werd even onder de loep genomen.
GSC Game World heeft te kennen gegeven dat S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl drie moeilijkheidsgraden zal bevatten, en dat ook de ‘normale’ optie behoorlijk pittig zal zijn. De hogere moeilijkheidsgraad maakt niet alleen de tegenstanders slimmer, maar berooft je ook van wat handige UI en HUD-elementen.
Dit idee heeft de Metro-franchise eerder ook in zijn games verwerkt voor de hogere moeilijkheidsgraden, dus geheel nieuw is het niet. Wel is het een leuke feature die een survival-game toch net even dat extra beetje spanning kan geven.
Kent het ook een release date?
@Anoniem-7748: www.google.nl
@Anoniem-7748: 20 november.
@Anoniem-9062: Als men zich een game website noemt mag je toch zeker wel verwachten dat een release gemeld word.
Zo zie je maar weer dat ze alleen maar interesse hebben in playstation fans te beschermen en alles xbox en nintendo haat goed te keuren! Geen vrije mening zoals het hoort 😉
Release datum :niet beschikbaar play sense
Vet! Gewoon even in oorlogssituatie nog dikke poen verdienen. Wat een strijd! Ik zeg je: deze game moet echt met goed respect behandeld worden. D’r is zelfs iemand aan het front gestorven de game te verdedigen. Man, man, man! Echt hoor, iconisch.
@Anoniem-648:
“D’r is zelfs iemand aan het front gestorven de game te verdedigen. Man, man, man! Echt hoor, iconisch.”
Wat maak jij jezelf nou allemaal wijs joh? Hij vocht aan het front om zijn land te verdedigen. Die gamestudio zat allang (7 maanden!) veilig in Praag, Tsjechië toen hij stierf.
Man, man, man! Wat een fantasie.
“By May 2022, S.T.A.L.K.E.R. 2’s development resumed after the team had been relocated to Prague, allowing them to continue working safely.[1] One former GSC Game World developer, Volodymyr Yezhov, was killed in action near Bakhmut in December 2022.”