Online servers van mogelijk twee games gaan dit jaar nog offline

Zo nu en dan worden servers van games die een online functie hebben gesloten door de ontwikkelaar. Het einde van het jaar nadert, maar er zal in ieder geval nog één titel van zijn online functies worden ontdaan.

Op 31 december zullen de servers van NBA 2K23 sluiten. We zijn inmiddels alweer twee delen verder, dus is het niet raar dat dit deel binnenkort niet meer online te spelen zal zijn. Het kan zijn dat ook de online servers van Friday the 13th: The Game op dezelfde datum offline gaan.

Deze titel is al een tijdje niet meer te koop, maar het spel zou tot tenminste 31 december 2024 online speelbaar blijven. Het kan dus zo zijn dat de servers sluiten eind dit jaar of dat deze toch nog even online blijven.

  1. Anoniem-5430's avatar

    jammer maar helaas.

    kut Ubisoft ook altijd

    0
  2. Anoniem-155's avatar

    Zo wat is het rustig hier itt the crew die offline gaat. Ow wacht Take2 is de uitgever natuurlijk. Dan gaan de oogklepjes weer op en de oordoppen in bij de hypokrietjes.

    0
  3. Anoniem-8100's avatar

    Waar zijn onze huilende reacties nu? Een server is offline!

    0
  4. Anoniem-5198's avatar

    @Anoniem-8100:Geen Ubisoft dus dan valt niks te klagen.

    0
  5. Anoniem-7216's avatar

    @Anoniem-5430: ja het is altijd de schuld van Ubisoft. Alles wat slecht is in de gaming industrie is de schuld van Ubisoft. Een feit dat niemand kan betwisten.

    0
  6. Anoniem-8706's avatar

    @Anoniem-155:

    Precies dit.

    Ik heb zo’n hekel aan deze generatie gamers…

    0
  7. Anoniem-8434's avatar

    @Anoniem-155: Is de hele game dan niet meer speelbaar zoals bij The Crew? Ken deze games verder niet, als alleen multiplayer niet meer werkt is het wel anders.

    0
  8. Anoniem-2271's avatar

    @Anoniem-8434: Nou bij Friday The 13th The Game zou het wel heel klote zijn want er is wel een offline mode en mode waarin je als speler met bots kan spelen alleen heb je voor die laatste een verbinding nodig om zo dingen te unlocken.

    Zonder ben je gelimiteerd tot een paar Jasons en zijn de betere niet te gebruiken.

    0
  9. User  avatar
    10599 XP

    Het kan zijn dat ook de online servers van Friday the 13th: The Game op dezelfde datum offline gaan. “Kan”?! Lol. Maar als dat echt offline gaat is wel jammer maar oké dan heb je alsnog Dead by Daylight, zelfde game, meer content ook (als je betaald)

    0
  10. Anoniem-900's avatar

    Gelukkig zijn de games ook nog offline te kopen. Hoeven de kopers de disc niet te gebruiken als onderzetter of frisbee

    0
  11. Anoniem-4693's avatar

    Dat is wel zeeeeeer snel.

    0
  12. Anoniem-8280's avatar

    @stefan52a: DBD is pretty lame and stupid, Evil Dead is waaaaaay better

    0
  13. User  avatar
    10599 XP

    @Anoniem-8280: Oké, geen echte fan van beide

    0