Bandai Namco wil nog meer Tales of… games remasteren


Iedere Japanse uitgever heeft wel zijn grote RPG-serie. Square Enix heeft Final Fantasy, Atlus heeft de Shin Megami Tenseigames met al hun aftakkingen en Bandai Namco heeft de Tales-franchise. Aanstaande januari brengt Bandai Namco Tales of Graces f Remastered uit waarmee die titel op moderne platforms beschikbaar wordt. Als het aan producer Yusuke Tomizawa ligt is dat alles behalve de laatste keer geweest.

Tijdens een livestream ter ere van het dertig jarige bestaan van de serie werd benoemd dat op dit moment het plan is om redelijk consistent nieuwe remasters uit te brengen. De franchise groeit nog steeds en, zoals met wel meer RPG’s van weleer, is het een aardige klus om oudere titels uit deze franchise op te sporen. Het zal in ieder geval de verkrijgbaarheid van klassiekers uit deze reeks alleen maar bevorderen, iets wat wij kunnen toejuichen.

  1. Anoniem-9122's avatar

    Ze gaan teveel met Sony om

    0
  2. Anoniem-955's avatar

    “In januari dit jaar bracht Bandai Namco nog Tales of Graces f Remastered uit waarmee die titel op moderne platforms beschikbaar is.”

    Wtf, is de schrijver aan het slapen ofzo? Onderzoek doen moeilijk? Glazen bol? 17 januari 2025 komt de remaster van tales of graces pas uit… geweldig goed werk weer playsense…

    0
  3. User  avatar
    2065 XP

    @Anoniem-955: Ik had de bron verkeerd geïnterpreteerd. Het is nu aangepast.

    Voor een volgende keer: feedback is altijd welkom, maar hou het beschaafd. Een foutje is menselijk.

    0
  4. Anoniem-4089's avatar

    @RogueSquad: Maar dat is helaas de toon van nu. Games zijn bijna allemaal woke. Er wordt hier en daar denigrerend gedaan met ‘knuppeltje’of ‘jochie’ of ‘kind’. Coola wordt continue afgezeken. Kunnen jullie niet aan IP bans doen?

    0
  5. User  avatar
    2065 XP

    @Anoniem-4089: Ook dat is helaas dweilen met de kraan open. Genoeg gratis VPN’s/proxy’s te vinden.

    0