Call of Duty seizoen 3 uitgesteld naar april

Activision heeft aangekondigd dat het derde seizoen van Call of Duty: Black Ops 6 en Warzone is uitgesteld naar 3 april. Via een bericht op X wordt aangegeven dat ze iets meer tijd nemen om zo de best mogelijke ervaring te kunnen bieden.

Gezien Activision van plan is om Verdansk in het nieuwe seizoen terug te brengen, wat voor veel spelers een belangrijk moment zal zijn, is het begrijpelijk waarom de release is uitgesteld. Sterker nog, insider TheGhostofHope stelt in een nieuw bericht dat als Verdansk het niet voor elkaar krijgt om spelers vast te houden, er geen Warzone 3 gaat komen.

Activision geeft tot slot nog aan dat we volgende week tijdens het vijfjarige jubileum van Warzone meer gaan horen.

“Season 03 is a big moment for Call of Duty: Warzone and Black Ops 6, and we’re taking the time to deliver a great experience starting on April 3. More to come following Call of Duty: Warzone’s 5th anniversary next week…”

  1. User  avatar
    266 XP

    Ik wil Verdanks 2.0 zeker nog wel een kans geven, maar vrees het ergste.

    Het was een daverend succes mede door de lockdowns. Nu met de nieuwe movements, (sound)bugs en alle overige ellende vraag ik mij af of dit nog wat gaat worden.

    0
  2. Anoniem-874's avatar

    Waarom is Warzone 3 nodig? Kunnen ze warzone gewoon niet blijven updaten ofzo?

    0
  3. Anoniem-7129's avatar

    ondertussen word de store elke dag gepropt met nieuwe bundels, useless skins en wapens, wie houden ze voor de gek man

    0
  4. Anoniem-4020's avatar

    @Anoniem-874: Heb je het artikel wel gelezen? Het gaat over Seizoen 03

    0
  5. Anoniem-2990's avatar

    @Anoniem-4020:

    heb jij het wel gelezen. er staat letterlijk Black Ops 6 en Warzone

    0
  6. Anoniem-2990's avatar

    @Anoniem-4020:

    heb jij het wel gelezen. er staat letterlijk Black Ops 6 en Warzone

    0
  7. Anoniem-4825's avatar

    Alsof enkel nostalgische gevoelens aanspreken deze bak ellende nog gaat redden.
    Het is straks Verdansk verpakt in een kutspel tov 2020 warzone

    0
  8. Anoniem-3243's avatar

    @Anoniem-4020: Leer lezen man, ze hebben het ook over een Warzone 3

    0
  9. Anoniem-4143's avatar

    Is battle royale dan nog een ding joh? Doe lekker free-for-all. Een veel beter systeem om te zien wie écht de beste speler is

    0