EA werkt al geruime tijd aan de volgende telg in de Battlefield-franchise, die ook getest wordt momenteel. Een officiële onthulling hebben we echter nog niet gehad, maar die staat gepland voor deze zomer zo heeft de uitgever aangekondigd.
Tijdens een presentatie van kwartaalcijfers heeft CEO Andrew Wilson laten weten dat de volgende Battlefield-game deze zomer aangekondigd zal worden en dat de release window van dit fiscale jaar nog altijd aan de orde is. Dit wil zeggen dat de game uitkomt voor 1 april 2026.
“As we look to the future, we’re confident in our ability to execute across a deep pipeline — beginning this summer with the highly anticipated reveal of Battlefield, a pivotal step in delivering on our next generation of blockbuster entertainment.”
Gezien EA Battlefield-games doorgaans in het vierde kwartaal van een jaar uitbrengt, is de verwachting dat dit ook voor het komende deel geldt. Met andere woorden: over pakweg een half jaar zou de game naar verwachting beschikbaar moeten zijn.


Aangezien gta 26 mei 2026 uitkomt zullen ze de bf6 niet in april uitlaten komen maar echter eerder rond oktober/november denk ik.
@Anoniem-1340: Vermoed net voor de feestdagen
@Anoniem-1340: sept
Wat een kut website is dit geworden zeg met alle reclame spam
@Anoniem-1340:
Sluit ik me bij aan.
Zomer aankondigen voor release rond die tijd
@Anoniem-1340:
Daar zit heel veel logica in inderdaad !
@Anoniem-5062:
Bij veel sites het geval! Gewoon een add-blocker gebruiken
Graag weer een aparte single player.
Want die van nu vind ik klote.
En ea fc is dood
@Anoniem-414: welke ? Heb een iPhone
@Anoniem-1565:
Adguard vind ik heel goed werken. Is voor Ios.
@Anoniem-5457: komt er ook
Battlefield is shitt
Liever battlefront dan batllefield…
@Anoniem-1340: van april volgend jaar naar feestdagen dit jaar is wel een verschil hoor, als dit zo zou zijn dan hoop ik maar dat het geen afgeraffelde bende wordt.
@Anoniem-1340: dit dus, november zoiets denk ik!
Nu hopen dat EA een eigen ”E3” stream gaat doen en hier in details op gaat en andere games gaat aankondigen tijdens de stream. Die Summer Game Crap van Geoff en Micrapsoft Shitbox gaat hem ook niet worden sjeu. E3 was al zo dood als een pier en nu zitten we zonder E3. Nou mooi is dat sjeg.