Activision kondigt Call of Duty: Black Ops 7 aan

Call of Duty: Black Ops 6 is pas net een half jaar uit, maar we mogen alweer uitkijken naar het volgende deel. Activision heeft namelijk vanavond Call of Duty: Black Ops 7 officieel aangekondigd met een trailer die je hieronder kunt bekijken.

Veel meer informatie is er op moment van schrijven niet, maar dat zal later vandaag of de komende week vast volgen. Bekijk de nieuwe trailer hieronder. Naar verwachting verschijnt Call of Duty: Black Ops 7 eind dit jaar.

  1. User  avatar
    4017 XP

    Wat een slechte afsluiter.

    0
  2. Anoniem-1392's avatar

    Ziet er naar uit dat het weer futuristischer gaat worden. Als het maar ‘boots on the ground’ blijft en geen wallrunning of dat soort fratsen…

    0
  3. User  avatar
    159 XP

    Kom maar op ! Heb er zin in

    0
  4. User  avatar
    3098 XP

    Copy, paste & repeat

    0
  5. Anoniem-1101's avatar

    Gerucht gaat dat dit ook in ontwikkeling is voor X1 en PS4. Switch 2 versie nergens te bekennen.

    Wat is er gebeurd met de 10 jarige deal Ms?

    0
  6. Anoniem-6583's avatar

    @Smaakmaker: Het was in ieder geval beter dan de State of Play imo.

    0
  7. Anoniem-6619's avatar

    dit is dan de doodsteek

    RIP,we hebben het goed gehad

    0
  8. Anoniem-5344's avatar

    @Anoniem-1392: maat het is futuristisch,wat denkj zelf? natuurlijk GEEN boots on the ground ,maar fckin wallruning en jetpacks wss.

    0
  9. Anoniem-2563's avatar

    @Anoniem-6619: de doodsteek wakker worden man black ops 6 altijd top 3 op alle platformen

    0
  10. User  avatar
    135 XP

    COD is al jaren dood. Deze laat ik zeker liggen. Ik heb meer hoop voor de nieuwe BF!

    0
  11. Anoniem-4586's avatar

    @Anoniem-2563: Omdat 6 nog normaal is buiten de lichtgevende, regenboog kleurende, blikjes verf schietende wapens en schildpadden, honden en draken skins om.

    0
  12. User  avatar
    2766 XP

    @bob-p: same! Speelt heerlijk!

    0
  13. Anoniem-5791's avatar

    DOOOOOGGGGGGSHIIIIITTTTTT dat is alles wat ik er over te zeggen heb..

    0
  14. Anoniem-4920's avatar

    @EmielHuizinga2002: meen je dat nou ?

    0
  15. Anoniem-1895's avatar

    @Anoniem-1392:

    Ik denk net zoiets als BO3

    0
  16. Anoniem-2160's avatar

    Xbox is echt DOOD als een pier….wauw geen ene moer laten zien. Niet eens Starfield DLC of update. Geen State of Decay. Geen Fable. Geen nieuwe Gears of War. Niet eens een teasertje van de nieuwe Elder Scrolls, geen Fallout 3 remake of een nieuwe Fallout teaser. Als je serieus blij bent met die showcase, dan kan je beter laten nakijken bij de dokter want dit kan echt niet.
    Conclusie: Xbox brand is DOOD. Het is klaar. Afgelopen.

    2
  17. Anoniem-281's avatar

    @Anoniem-2160: Tja je kan hetzelfde zeggen van Sony daar was letterlijk niks leuk.

    0
  18. Anoniem-443's avatar

    Hierbij verklaar ik dat deel 8 in 2028 uitkomt….

    0
  19. Anoniem-7640's avatar

    @Anoniem-281: kijk uit anders word de fanboy boos

    0
  20. Anoniem-3126's avatar

    @Anoniem-281: maat wij hebben tenminste straks

    The Midnight Walk – May 8, 2025
    Death Stranding 2 – June 26, 2025
    Lost Soul Aside – August 29, 2025
    Ghost of Yotei – October 2, 2025
    Ballad of Antara – TBC 2025
    Where Winds Meet – TBC 2025
    Phantom Blade 0 – TBC
    Saros – 2026
    Marvel’s Wolverine – TBC
    Sword of the Sea – TBC
    Fairgame$ – TBC
    Intergalactic: The Heretic Prophet

    tenminste 4,5 games in de lijst die goed gaat worden, xbox heeft niks,alleen gamepass red xbox

    0
  21. Anoniem-2292's avatar

    Wat makkelijk om een weer een spel te koperen net als mw2 naar mw3 nu van bo6 naar bo7…
    Het hoor een oorlog spel te zijn en geen kinderspel met heel wat regenboog LGBTQ DOOR ONZE STROT TE DOUWEN STOOOOOOOOPPPPPPPPPP…

    0
  22. User  avatar
    159 XP

    @Anoniem-4920: tja misschien wordt het wel een goede campaign dit keer

    0
  23. User  avatar
    135 XP

    @Bass: heb je mee gedaan met de testdagen

    0
  24. Anoniem-9113's avatar

    Hier haak ik echt af… die rare skins etc. Ben ik al zat en nu die future shit weer. Gewoon even een realistische shooter, is daar geen markt meer voor? Wacht wel op BF en Delta Force

    0
  25. User  avatar
    2766 XP

    @bob-p: daar mag ik niks over zeggen, maar ik kijk al uit naar de volgende alpha’s en/of bèta’s 😉

    0
  26. Anoniem-4818's avatar

    Dat mensen dit nog spelen is niks meer

    0
  27. Anoniem-6793's avatar

    Jammer ik had liever mw4 gewilt

    0
  28. Anoniem-1002's avatar

    @Anoniem-3126: Wat een hoop meuk en onbekende rotzooi noem jij op zeg

    0
  29. Anoniem-5356's avatar

    @Anoniem-1392: helaas toch wel

    0
  30. User  avatar
    135 XP

    @Bass: jaloers! Geniet ervan. Ik hou het nog wel even vol tot q1 2026

    0
  31. Anoniem-3973's avatar

    @Anoniem-1392:
    Waarschaanlijk voor hoe het eruit ziet gaan me weer jetpacks krijgen. Ik ben het met je eens ik wil weet gewoon de oude “boots on the ground” zoals ze hadden in cod WWII

    0

Meer Call of Duty: Black Ops 7

Meer