Metal Gear Solid Delta: Snake Eater voorzien van ‘nieuwe’ Secret Theater en krijgt een geheel nieuwe modus

De releasedatum van Metal Gear Solid Delta: Snake Eater komt steeds dichterbij. Als je gedacht had dat we ondertussen alles al van de game wisten, dan heb je het mis. Konami heeft nog wat nieuwe details over de remake naar buiten gebracht.

We wisten al dat Metal Gear Solid Delta: Snake Eater alle features zal bevatten die ook in het origineel zaten. Dat geldt dus ook voor ‘Secret Theater’. Dit zijn korte video’s die je kunt bemachtigen door bepaalde vijanden om te brengen en de desbetreffende collectible te ontfutselen die deze modus ontgrendeld. In de remake zijn hier nieuwe filmpjes aan toegevoegd.

De remake van Metal Gear Solid 3: Snake Eater bevat tevens een geheel nieuwe modus, genaamd Fox Hunt. Dit is een online modus waarin je verstoppertje speelt, maar dan met de stealth mogelijkheden van Snake. Op een latere datum zal hier meer over gedeeld worden. Voor nu is er wel een nieuwe trailer vrijgegeven en die check je hieronder.

  1. Anoniem-7452's avatar

    Vond hem vrij lelijk eruit zien

    0
  2. User  avatar
    5256 XP

    Ziet er grafisch niet verkeerd uit deze game.

    0
  3. User  avatar
    135 XP

    Hmmm…. heb er zin in, maar hoe meer ik zie, hoe minder leuk het wordt…

    0
  4. Anoniem-2529's avatar

    @Anoniem-7452: Keep hating ivan

    0
  5. Anoniem-5857's avatar

    @coola: vond je vond hem erg lelijk eruit zien

    0
  6. Anoniem-7433's avatar

    @Anoniem-5857: Misschien moet je de trailer niet op een aardappel kijken. De game ziet er gewoon hartstikke goed uit

    0
  7. Anoniem-744's avatar

    Framedrops in de trailer ffs.

    0
  8. User  avatar
    9970 XP

    De toevoeging van foxhunt vind ik erg positief! Ziet er ook nog wel interessant uit.
    De rest is een no brainer voor mij

    0
  9. Anoniem-3174's avatar

    @Anoniem-7452: Je zit op de verkeerde site als je mooie jongens wilt zien.

    0
  10. User  avatar
    5256 XP

    Gameplay ziet er smooth uit.

    0
  11. Anoniem-4572's avatar

    Twijfel over deze game. Heb het in mijn jeugd gespeeld op de Ps2 volgens mij. Het was een vette game maar de remake ziet er niet heel indrukwekkend uit. Was het niet beter geweest om de game te laten rusten of zo te doen als Final Fantasy

    0
  12. User  avatar
    569 XP

    Hoor veel mensen klagen over de graphics maar ik vind dat het er wel goed genoeg uitziet, niet de beste graphics maar ook zeker niet de slechtste maak mij meer zorgen over de performance dit is UE5 dus hopelijk vallen de stutters mee.

    0

Meer Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

Meer