De Xbox 360 heeft nog een update gekregen


Die zagen we even niet aankomen: de inmiddels 20 jaar oude Xbox 360 heeft nog een nieuwe update gekregen. Helaas, met die update kan je er niet plots modernere games op spelen, maar met name het dashboard heeft een mooie lik verf gekregen, zodat het er nog best strak en naar hedendaagse standaarden uitziet, zoals te zien in deze Reddit post. Niet slecht voor een 20 jaar oude console.

De andere kant van de medaille laat echter ook zien dat Microsoft deze update gebruikt om Xbox 360 bezitters aan te sporen om te upgraden. Zo toont het dashboard nu advertenties, waarin de diverse Xbox Series-consoles worden gepromoot. Ergens geen gekke zet van Microsoft, want de Xbox 360 is hun meest succesvolle console ooit en wellicht herinnert dit sommigen eraan dat Microsoft ook nieuwere consoles heeft.

Het is hoe dan ook leuk om te zien dat deze klassieker onder de consoles in 2025 nog een update heeft mogen ontvangen.

  1. User  avatar
    10599 XP

    “20 jaar oude console” Ik wordt ouder hahah

    0
  2. Anoniem-1666's avatar

    @stefan52a: Ja man, was ook de beste generatie. PS3 en Xbox 360 hadden zoveel top games.

    0
  3. Anoniem-7793's avatar

    Ik hoop meer dat ze het BC programma weer beetje. opstarten.
    Beyond Good and Evil, Splatterhouse en Majin and the Forsaken Kingdom heb ik opgepikt op retro beurzen maar die kunnen niet op de X afgespeeld worden…

    0
  4. Anoniem-1242's avatar

    dit was echt de OG console man,met voor mij de beste controller ooit. perfectie gewoon

    gelukkig nooit red ring of dead gehad

    gta 4 en 5 en maffia uitgespeeld

    mooie tijden man

    0
  5. Anoniem-9802's avatar

    Had ps1 daarna xbox 360. Was zeer tevreden met xbox 360 tot ik ring of death had. Geen garantie niks jammer genoeg. Sinds dien ps fan. En xbox afgeschreven

    0
  6. User  avatar
    306 XP

    @Anoniem-9802: Ja dat heeft ze veel schade toegebracht inderdaad. Dat ding had echt een 60% fail rate ofzo.

    0
  7. Anoniem-1696's avatar

    Update? het enigst wat er verander is is het dashboard waar je nu reclame van de xbox x en s ziet.

    0
  8. Anoniem-4131's avatar

    Alles wijst erop dat xboos uit de console stapt.
    Weer vele ontslagen gaan er vallen vooral bij xboos.
    Nu nog hopen dat ze de game pass verhogen naar 25 euro want 18 is wel goedkoop. .

    0
  9. Anoniem-7248's avatar

    @Anoniem-4131: oké retard.

    0
  10. Anoniem-7447's avatar

    @Anoniem-4131: “Nu nog hopen dat ze de game pass verhogen naar 25 euro want 18 is wel goedkoop”
    Gaat gebeuren.

    0