Bandai Namco is bezig om een aantal delen van de Tales of-serie opnieuw op de markt te brengen, maar dan als remaster. Het ziet er nu naar uit dat de volgende titel die deze behandeling ondergaat al vroegtijdig is uitgelekt.
De Japanse ontwikkelaar/uitgever liet afgelopen juni weten dat zij deze zomer bekend zouden maken welke Tales of-titel er als remaster zou gaan verschijnen. Volgens Lowedelta heeft Bandai Namco Europe een pagina geopend voor een aankomende YouTube-video, waarmee de remaster van Tales of Xillia zal worden aangekondigd.
De video zou dan op 18 augustus live gaan. De desbetreffende pagina werd razendsnel verwijderd, maar er is nog wel een screenshot buitgemaakt.



Hoop dat ze gelijk deel 1 en 2 van Xillia als een bundel verkopen. Al had ik meer gehoopt op een hele nieuwe Tales of game, maarja je moet het er maar mee doen.