Injustice 3 in ontwikkeling bij NetherRealm volgens cv-leak

Injustice 3
Injustice 3 zou in ontwikkeling zijn bij NetherRealm Studios. Dat blijkt uit het cv van een anonieme medewerker bij Warner Bros. Games.

De informatie is nog niet officieel bevestigd, maar de timing is veelzeggend.

Wat staat er op het CV

De informatie is afkomstig van een artist werkzaam bij Warner Bros. Games, wiens identiteit om vertrouwelijkheidsredenen niet werd vrijgegeven. Naast Injustice 3 vermeldde de persoon op zijn cv ook de sequel op Hogwarts Legacy en twee andere onaangekondigde projecten. Dat meldt MP1st.

De bron is moeilijk te verifiëren. Toch sluit het gerucht aan bij wat NetherRealm-baas Ed Boon eerder liet weten, en het is niet de eerste keer dat Injustice 3 opduikt in geruchten.

Boon wees al naar Injustice

In 2022 gaf Boon aan dat zijn volgende project ofwel een nieuwe Injustice zou worden, ofwel Mortal Kombat 12. Dat laatste verscheen uiteindelijk als Mortal Kombat 1 in 2023, een reboot van de serie.

Met die game bijna drie jaar achter de rug lijkt Injustice 3 de logische volgende stap. Het vorige deel verscheen in 2017, wat betekent dat een nieuwe game een kloof van bijna tien jaar zou dichten.

Meer Injustice 3

Meer