Topic: 14 feb

05 februari 2010om 22:21

Okee, beetje dom om op een PS3 forum te posten maar aangezien het Off-Topic is, boeiend, .

We hebben van school een kaartje gehad waarmee je geurtjes kan bestellen en op Valentijns dag kan geven aan iemand…

Is het normaal :

Als ik een geurtje aan een meisje zou geven , maar dat het niet zo is dat ik verkering met diegene wil maar omdat ze heel aardig is ofzo of me altijd helpt als ik problemen heb met wat dan ook?

:$

14 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

Op Valentijnsdag kan je alles geven, ook aan mensen die je gewoon aardig vindt.

0
  2. User  avatar
    571 XP

Idd en ik denk dat het beter is dat je het zelf aan haar geeft en zegt: Omdat je er altijd voor me bent 🙂

Ik moet ook nog wat verzinnen wat ik me geliefde zal gaan geven 😛

0
  3. User  avatar
    3650 XP

Ik geef me zelf een hartjes lolly xD (kreeg van iemand geld xD en zei durf je niet dus:P)

En voor rest kan je iedereen geven vrienden alles 😉

0
  4. User  avatar
    135 XP

ja leuk he een euro xD

0
  5. User  avatar
    3388 XP

Hahaha ik denk dat het op school anders wordt opgevat :$

0
  6. User  avatar
    602 XP

Citaat: Meisjes zijn zoals kerstbomen, eerst versier je ze en daarna dump je ze toch.

Leuke sig xD

Tuurlijk kan je een meisje zoiets wel sturen, maar zet er dan gewoon wat bij, waaruit blijkt dat je niet egt verkering wil, dus niet: Omdat je er voor me bent ofso (van GVeyron) segt, maar gewoon van: Omdat je me helpt wanneer het nodig is (ofzoiets)

Je kunt het zelf het beste bepalen!

0
  7. User  avatar
    441 XP

Gwn doen, verzin er iets bij voor op kaartje ofzo,
    ik zou doen: Omdat je er altijd voor me bent(L’)

en schijt aan alle mensen die het verkeerd opvatten, gebeurt op het moment bij mij, zolang jij en die persoon beter weten is het goed..;)
    als er een vriendin van haar vraagt of je verkering met dr wil, moet je niet meteen zo hard zijn, maar naar dat meisje zelf toegaan, en het uitleggen..;)

Gr

0
  8. User  avatar
    1755 XP

[quote]Citaat: Meisjes zijn zoals kerstbomen, eerst versier je ze en daarna dump je ze toch.

Leuke sig xD

Tuurlijk kan je een meisje zoiets wel sturen, maar zet er dan gewoon wat bij, waaruit blijkt dat je niet egt verkering wil, dus niet: Omdat je er voor me bent ofso (van GVeyron) segt, maar gewoon van: Omdat je me helpt wanneer het nodig is (ofzoiets)

Je kunt het zelf het beste bepalen![/quote]

Heeft ie van mij die sig xD lol !

0
  9. User  avatar
    571 XP

[quote]Citaat: Meisjes zijn zoals kerstbomen, eerst versier je ze en daarna dump je ze toch.

Leuke sig xD

Je kunt het zelf het beste bepalen![/quote]

Kerel wat jij zegt is precies hetzelfde van wat ik zeg
    Mijn: Omdat je er altijd voor me bent
    Jou: Omdat je me helpt wanneer het nodig is.

Komt op hetzelfde neer, zie je.

0
  10. User  avatar
    602 XP

Neej GVeyron, dan vat je dat verkeerd op, want “wanneer het nodig is” is niet “altijd”

Dus ja.

Maarja, jij vindt dat, jouw mening 😉

0
  11. User  avatar
    1214 XP

Conclusie: ja je kan dr wel iets geven xD

0
  12. User  avatar
    441 XP

[quote]Conclusie: ja je kan dr wel iets geven xD[/quote]

droogxD!!!

0
  13. User  avatar
    571 XP

Ik zie in ieder geval geen kwaad in mijn zin 🙂 Wanneer reageert Marco weer eens. Wij geven hem tips en dan leest hij dit niet meer :p

0
  14. User  avatar
    232 XP

Ik lees het wel maar er zitten soms kleine discussies tussen waarvan ik denk: Wtf, ik stel een vraag, en er komen meteen allemaal andere reacties bij:P

Haha maakt niet uit hoor xD

0